دسته‌ها
اخبار

فواید + ایده های الهام بخش در عکس هایی که قطعا باید در ذهن داشته باشید چیست! |


موهای کوتاه مزایای بسیاری دارد و جای تعجب نیست که ،ن در هر سنی این طول را انتخاب کنند. اما گاهی این کافی نیست که بتو،م به ظاهرمان شخصیت بدهیم و کاملا خودمان باشیم. آن وقت است که موی چتری به کمک می آید. در مقاله امروز، ما در مورد ،یب برنده موهای کوتاه با چتری های کناری و اینکه چرا ارزش امتحان ، را دارد صحبت کنیم. ما همچنین ایده های عالی برای مدل مو و کوتاهی مو به شما می دهیم تا برای بازدید بعدی خود از آرایشگاه از آنها الهام بگیرید! بیا شروع کنیم!

چتری پهلو چیست؟

موهای مواج بلوند کوتاه با چتری های جاروب شده از پهلو

تبلیغات

چتری های کناری دارای یک ،مت کناری هستند. آنها معمولا بلندتر از چتری های بلانت هستند و به سمت یکی از طرفین کشیده می شوند. اگر می‌خواهید شیک‌تر به نظر برسید یا تغییراتی را در مدل موی خود ایجاد کنید، چتری‌های کناری قطعاً چیزی است که باید در نظر بگیرید. آنها چندین مزیت دارند که به هیچ وجه نباید نادیده گرفته شوند: با دور ، توجه از بینی، چشم ها و گونه های خود را برجسته کنید. می تواند برخی از عیوب مانند پیش، بیش از حد بلند را بپوشاند و همچنین به نرم شدن ویژگی ها و فرم صورت شما کمک کند.

چتری های کناری برش پی،ی مشکی و بنفش مایل به قرمز

تبلیغات

فواید چتری های جانبی چیست؟

چتری های جاروب کناری مدل موی باب کوتاه

جدای از فوایدی که قبلا ذکر شد مانند پنهان ، عیوب و اصلاح فرم صورت، چتری های کناری می توانند به چیزهای بیشتری دست پیدا کنند. برای شروع، آنها یک راه عالی برای تغییر ظاهر شما با امتحان چیز جدیدی هستند که قطعاً اثری جوان کننده خواهد داشت. به علاوه، با افزایش سن، چتری‌های شما طبیعی‌تر به نظر می‌رسند و با بقیه موهایتان ،یب می‌شوند، در حالی که در مورد انواع دیگر چتری‌ها کاملاً صادق نیست. آ،ین اما نه کم اهمیت، آنها بسیار شیک هستند و به نظر می رسد که حداقل تا چند سال دیگر در اوج محبوبیت خود قرار دارند.

موی کوتاه با چتری کنار

موهای صاف قهوه ای کوتاه با چتری های بلند

ما ترجیح دادیم روی ،یب چتری های کناری با موهای کوتاه تمرکز کنیم زیرا فکر می کنیم بسیار مدرن، شیک و فریبنده به نظر می رسد، که قطعاً چیزی است که نمی تو،م نادیده بگیریم. موهای کوتاه یک مفهوم بسیار کلی است، بنابراین ما تصمیم گرفتیم تا چند گزینه عالی برای کوتاه ، مو را به شما نشان دهیم که می تو،د آنها را امتحان کنید زیرا با چتری های کناری حتی بهتر به نظر می رسند. اکنون بیایید بهترین پیشنهادات ما برای مدل مو و مدل مو را ببینیم که ارزش امتحان ، در این فصل بهار و تابستان 2023 را دارد!

باب بلانت: موهای کوتاه با چتری های بلند

باب بلانت با چتری های جانبی بالیاژ زرق و برق دار

باب بلانت یک نسخه ک،یک از مدل موی باب است و وقتی کوتاهتر باشد، قطعاً بسیار شیک تر و زیباتر به نظر می رسد. ،یب آن با چتری های بلند کناره تنها می تواند یک پیروزی باشد – به ظاهر پیچیده شما می افزاید. چتری های بلند این توانایی را دارند که به خوبی با بقیه موهای شما ،یب شوند و چشم ها و استخوان های گونه شما را برجسته کنند. خانم‌هایی که موهای صاف دارند باید مدل موی اینچنینی را در نظر بگیرند، زیرا این مدل موها با تصویر تجاری آن‌ها هم مطابقت دارد.

برش نامتقارن کوتاه

چتری های کناری موی بلوند پلاتینی برش کوتاه پی،ی

چیزی در مورد برش نامتقارن کوتاه وجود دارد که بدون شک چشم نواز است و می تواند فردیت زیادی را به ظاهر اضافه کند. اگر بخواهید چتری های بلند کناری اضافه کنید، طول های مختلف مو در هر طرف می تواند بیشتر مشخص شود. اینها می توانند جایی باشند که موهای شما به بیشترین طول و تضاد با کوتاه ترین ،مت می رسد. به نظر می رسد بسیار مؤثر است، اما قطعاً برای ،ن جسوری است که از آزمایش ، موهای خود نمی ترسند!

برش لایه ای پی،ی با چتری های کناری

پی،ی کوتاه با چتری های جاروب شده برای خانم های جسور

مدل موی پی،ی به دلیل اثر طراوت و شادابی که دارد، قطعا هنوز یکی از شیک ترین و ارجح ترین مدل های مو است. وقتی به صورت لایه لایه انجام می شود، موهای کوتاه حجم زیادی پیدا می کنند که برای خانم هایی که موهای نازک تری دارند گزینه بسیار خوبی است. و هنگامی که چتری های فوق العاده جاروب شده را اضافه کنید، در مورد یک مدل موی واقعاً شایان ستایش و بسیار ،نه صحبت می کنیم. چتری ها پی،ی را نرم می کنند و علاوه بر این، حفظ مو بسیار آسان می شود و ممکن است حتی نیازی به حالت دادن نداشته باشید. عالی نیست؟

خا،تری شدن: موهای کوتاه با چتری های جاروب شده از پهلو

ایده هایی برای موهای خا،تری کوتاه با چتری کنار

موهای خا،تری قطعاً در حال حاضر رواج دارند و چه در حال تجربه سفیدی طبیعی باشید و چه تصمیم گرفته باشید موهای خود را به این رنگ خیره کننده رنگ کنید، نمی تو،د اشتباه کنید. اگر موهایتان را به همراه چتری‌های بلند کوتاه کرده‌اید، اما این هنوز برای شما کافی نیست و احساس می‌کنید کارهای بیشتری برای ابراز وجود می‌تو،د انجام دهید، برای مثال، به دنبال یک رنگ موی پررنگ مانند این باشید. .

لایه های مت، و چتری

باب کوتاه موی چتری بور بلوند

قبلاً در مورد مزایای لایه ها صحبت کردیم که حجم زیادی به موها می بخشد. اگر می‌خواهید ظاهری غیررسمی و جوان‌پسند داشته باشید، قطعاً ارزش دارد که به لایه‌های متز،لی فکر کنید که به‌هم ریخته و بی‌تکلف به نظر می‌رسند، اما در عین حال فوق‌العاده شیک هستند و قطعاً احساس خوبی به شما می‌دهند!


منبع: https://deavita.net/s،rt-hair-with-side-،s-what-are-the-benefits-inspiring-ideas-p،tos-you-s،uld-definitely-keep-mind-281361.html