دسته‌ها
اخبار

آیا خانم ها بعد از 60 سالگی می توانند چربی های شکم خود را از بین ببرند؟ با راهنمایی های ما می توانید با افزایش سن وزن کم کنید و تناسب اندام بمانید!


چه در دهه 30، چه 40 یا 60 ساله باشیم، حفظ وزن و سبک زندگی سالم در هر سنی مهم است. با این حال، طبق یک نظرسنجی، حدود 75 درصد از مردان و 55 درصد از ،ن تا پایان عمر کاری خود اضافه وزن دارند و متأسفانه چاقی در سنین بالا به یک امر عادی تبدیل شده است. اگر چیزی وجود داشته باشد که با گذشت سالها سخت تر می شود، کاهش وزن است. بیایید با آن روبرو شویم – از دست دادن چربی شکم کار آس، نیست، اما می تواند بعد از یک سن خاص به یک چالش واقعی تبدیل شود. از 30 سالگی بدن ما تغییر می کند، متابولیسم کاهش می یابد و قدرت و انرژی کمتری داریم. اگرچه همه اینها کاهش وزن را بسیار دشوارتر می کند، اما لازم نیست فورا وحشت کنید. برای کمک به ظاهر زیبا و سالم ماندن شما با افزایش سن، تحقیقاتی را برای شما انجام داده‌ایم و توضیح می‌دهیم که چگونه ،ن می‌توانند بعد از 60 سالگی چربی شکم خود را از بین ببرند!

آیا بعد از 60 سالگی هم می تو،د وزن کم کنید؟

نحوه کاهش چربی شکم ،ن بالای 60 سال تمرینات شکم در نکات سنی

تبلیغات

آیا هنوز هم امکان کاهش وزن بعد از 60 سالگی وجود دارد – چند بار این سوال را از خود پرسیده اید؟ هر چه سن ما بالاتر می رود، متابولیسم ما کندتر می شود. از 30 سالگی شروع به از دست دادن توده عضل، می کنیم و سرعت متابولیسم کاهش می یابد. برای کاهش وزن موفقیت آمیز در سنین بالا، باید بیشتر از انرژی مصرفی خود استفاده کنیم – همه ما این را می د،م. اما در طول سال ها، بدن ما به کا،ی کمتری نیاز دارد و این می تواند روند کاهش وزن را دشوارتر کند. با کمی تغییر در عادات خود، می‌تو،م در 60 سالگی وزن کم کنیم – به روشی سالم و بدون از دست دادن چیزی. رژیم غذایی متعادل و فعالیت بدنی بهترین ،یب برای مردان و زن، است که می خواهند در دهه 60 زندگی خود چربی شکم خود را از بین ببرند.

خطرات چربی شکم در سنین بالا

چگونه بعد از یائ، وزن کم کنیم پس از 60 سالگی چربی های شکم را از بین ببریم

تبلیغات

حتی اگر وزن شما روی ترازو تغییر نمی کند، ممکن است متوجه شده باشید که مقداری وزن در اطراف شکم خود اضافه کرده اید. تجمع چربی احشایی – که چربی عمیق و داخلی شکمی است که اندام های داخلی ما را احاطه کرده است – می تواند بر عملکرد کبد تأثیر بگذارد و خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و دیابت نوع 2 را افزایش دهد. وزن من، در سنین بالا نیز مشکلات مفصلی و وضعیتی را برطرف می کند و در طول، مدت از کمردرد جلوگیری می کند. از دست دادن چربی شکم بعد از 60 سالگی نه تنها به دلایل صرفا بصری مهم است، بلکه نقش مهمی در سلامت ما دارد. یک مطالعه علمی در سال 2012 در مجله “Obesity” کاهش قابل توجهی در چربی شکم در ،ن یائسه دارای اضافه وزن که تمرینات قلبی منظم انجام می دادند، نشان داد.

کاهش چربی شکم بعد از 60 سالگی با یک رژیم غذایی سالم

نکات رژیم غذایی در سنین برای کاهش چربی شکم ،ن بالای 60 سال

هر چه سن ما بالاتر می رود، کمتر به رژیم غذایی خود توجه می کنیم. پس از امتحان انواع رژیم های غذایی در تمام زندگی، در برخی مواقع دیگر تمایلی به آن نداریم و در نهایت می خواهیم خودمان را درمان کنیم، درست است؟ البته این چیز خوبی است و هیچ ، کامل نیست. برای کاهش چربی شکم ،ن از 60 سالگی، یک رژیم غذایی متعادل و سالم ضروری است. عادات غذایی خود را مرور کنید. سهم شما چقدر است؟ آیا اغلب میان وعده می خورید؟ یا غذا خیلی چرب است؟ رژیم غذایی شما باید در درجه اول شامل میوه و سبزیجات تازه، اسیدهای چرب غیراشباع و پروتئین فراوان باشد. در مورد کربوهیدرات ها، سعی کنید حدود 50 گرم کربوهیدرات در روز بخورید و به سراغ کربوهیدرات های فرآوری نشده و نشاسته ای بروید.

چه ورزش هایی بعد از یائ، برای از بین بردن چربی های شکم بعد از 60 سالگی

با این حال، در سنین بالا باید از رژیم های غذایی رادیکال خودداری کنید، زیرا کمبود کا،ی بیش از حد باعث کاهش سرعت متابولیسم می شود و در نهایت اثر یویو اجتناب ناپذیر است. به طور متوسط ​​،ن بالای 60 سال حدود 1600 کا،ی در روز مصرف می کنند و اگر شما حدود 500 کا،ی دریافتی خود را کاهش دهید، تنها 1100 کا،ی باقی می ماند. و ما مجبور نیستیم به شما توضیح دهیم که این در دراز مدت ناسالم است. برای از بین بردن چربی شکم بعد از 60 سالگی، ،ری کا،ی 200 تا 300 کا،ی در روز بهینه در نظر گرفته می شود.

به حرکت ادامه دهید

کاهش چربی شکم ،ن بالای 60 سال تمرین معده در تمرینات سنی

سبک زندگی فعال گامی حیاتی در حفظ وزن سالم و کاهش چربی شکم است – به خصوص با افزایش سن. فعالیت بدنی عضله سازی می کند، مصرف کا،ی را افزایش می دهد و متابولیسم را افزایش می دهد – همه اینها برای زن، که می خواهند چربی شکم را بعد از 60 سالگی از بین ببرند بسیار مفید است. گاهی اوقات این کوچکترین چیزها هستند که بیشترین تأثیر را دارند. هر روز پیاده روی طول، تری داشته باشید، ماشین را بیشتر در خانه بگذارید و به جای آن پیاده روی کنید. و در اینجا کمی انگیزه وجود دارد – 1 ساعت پیاده روی با سرعت متوسط ​​می تواند بین 200 تا 350 کا،ی بسوزاند. حتی یک تمیز ، کامل خانه حدود 400 کا،ی در ساعت می سوزاند. بنابراین خلاق باشید و به راه های دیگری فکر کنید که بتو،د هر روز فعال تر باشید. اما برای اینکه بعد از ۲ هفته تسلیم نشوید، باید کاری کنید که شما هم از آن لذت ببرید.

چربی های شکم را بعد از 60 سالگی با تمرینات قدرتی از بین ببرید

ورزش برای از بین بردن چربی های شکم بعد از 60 سالگی

اگر هنوز تمرینات قدرتی را شروع نکرده اید، اکنون زمان من،ی است! از این گذشته، برای رسیدن به تن، اندام و عضله سازی هرگز دیر نیست. همانطور که قبلا ذکر شد، از 30 سالگی بدن ما شروع به از دست دادن توده عضل، می کند و ورزش و ورزش اهمیت بیشتری پیدا می کند. برای جلوگیری از آسیب احتمالی، ابتدا باید با پزشک خود مشورت کنید و گزینه های خود را در میان بگذارید. با یک مربی شخصی مشورت کنید که برنامه آموزشی خاصی را فقط برای شما و نیازهای شما طراحی کند.

تمرین شکم برای خانم های مسن

نکاتی برای کاهش وزن ،ن بالای 60 سال برای کاهش چربی شکم

چربی سوزی موضعی وجود ندارد و متأسفانه نمی تو،م فقط روی شکم یا پاها وزن کم کنیم. در این صورت، تمرین تمام بدن بهترین گزینه ممکن برای از بین بردن چربی های شکم بعد از 60 سالگی خواهد بود. اما اگر می خواهید شکم خود را نیز سفت کنید، می تو،د هفته ای 2 تا 3 بار برای مبتدیان یک تمرین کوتاه شکم نیز انجام دهید. دامنه تمرینات اکنون واقعاً بسیار زیاد است، اما توصیه می کنیم از یک مربی تن، اندام که با بیماری ها و شرایط پزشکی شما آشنایی دارد، مشاوره بگیرید. اگر تازه وارد دنیای تن، اندام هستید، آهسته شروع کنید و به بدن خود فرصت دهید تا با استرس سازگار شود.

از بین بردن چربی های شکم بعد از 60 سالگی: صبور باشید

مزایای تمرینات قدرتی برای از بین بردن چربی شکم ،ن بالای 60 سال

در حالی که رسیدن به وزن من، در دهه 60 سالگی به همان اندازه ممکن است که در دهه 20 سالگی شما ممکن است، قطعاً کمی بیشتر طول می کشد. در یک سن خاص، ما دیگر نمی تو،م آنطور که می خواهیم ورزش کنیم و در نتیجه کا،ی کمتری می سوز،م. متابولیسم نیز کند می شود و کاهش وزن را دشوارتر می کند. اما تسلیم نشوید و صبور باشید! روی عادات سالمی تمرکز کنید که به شما کمک می کند به هدفتان برسید، و اگر یک شبه اتفاق نیفتد، ناامید نشوید. اگر به یک رژیم غذایی سالم پایبند باشید و از نظر بدنی فعال بم،د، پس از 60 سالگی می تو،د چربی شکم را از بین ببرید.

کاهش چربی شکم ،ن بالای 60 سال با تمرینات سنی وزن کم می کنند


منبع: https://deavita.net/lose-belly-،-after-60-tips-lose-weight-251032.html