دسته‌ها
اخبار

آیا در تابستان امسال به دنبال مدل موهای مجعد کوتاه جدید هستید؟ |


مدل موی کلم بروکلی برای خانم ها چیست؟ این یکی از جدیدترین ترندهای مدل مو است که برای روزهای تابستان من، است! آیا موهای مجعد دارید؟ این مدل مو برای موهای مجعد کوتاه همان چیزی است که تابستان امسال به آن نیاز دارید! موهای مجعد یک گنج واقعی هستند، اما همانطور که بسیاری از ما می د،م، از نظر حالت دادن می تواند یک مشکل واقعی باشد. اما معلوم می شود که یک راه عالی وجود دارد: کوتاه ، موی بروکلی. در واقع، این مدل مو در بین مردان محبوب تر است، اما در سال 2023 در بین خانم های با رشته های مجعد محبوبیت پیدا می کند.

کوتاه ، موی کلم بروکلی برای ،ن – یک مدل موی کوتاه با نگهداری کم برای دختران پرمشغله

مدل موی کلم بروکلی برای ،ن مدل موهای ژن z 2023

تبلیغات

مدل موی بروکلی چیست؟ همانطور که از نام آن پیداست، این مدل مو یادآور گل های کلم بروکلی است. بسیاری از دختران تمایل دارند که فرهای خود را قبل از تابستان کوتاه کنند، اما از ترس مشکلاتی که در طراحی ظاهر می شوند، تردید دارند. یکی از بزرگترین مزایای این مدل مو این است که نگهداری کم آن است و قطعا زم، را که برای حالت دادن به موهای خود در صبح صرف می کنید به حداقل می رس،د. فرقی نمی کند که به طور طبیعی فرهای کوچک یا بزرگ داشته باشید، مدل مو نیاز به مدل دادن خاصی ندارد.

چه ،ی می تواند مدل موهای مجعد کوتاه برای خانم ها را کوتاه کند

تبلیغات

چه ،، می توانند مدل موی بروکلی بپوشند؟ باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل مو برای صورت بیضی شکل بهتر عمل می کند و بر شکل کامل و بیان ویژگی های صورت تاکید دارد. با توجه به اینکه مدل موی کوتاه عملاً کل صورت را نمایان می کند، برای خانم هایی با فرم صورت پهن و مربعی من، نیست. اگر فک مربعی دارید یا گوش های بیرون زده دارید، این مدل موهای شما نیست زیرا تمام عیوب را برجسته می کند.

آیا به اندازه کافی جسور هستید که مدل موی کلم بروکلی را برای ،ن امتحان کنید؟

مدل موی کوتاه کلم بروکلی برای ،ن

موهای مجعد ساختار خاصی دارند و به همین دلیل حالت دادن به آنها دشوارتر است. برای فرهای بسیار تنگ و همچنین پیچ خورده، مدل موی کلم بروکلی برای خانم ها یک گزینه عالی خواهد بود. با نسخه های مختلف این مدل مو، می تو،د انتخاب کنید که کدام یک به شما می آید. آیا به اندازه کافی جرات دارید که مدل مو را با وجود این واقعیت که یک مدل موی محبوب برای مردان است امتحان کنید؟ اگر فقط به آن فکر کنید، مدل موی کوتاه بر ظرافت و ،نگی شما تأکید می کند و چشمان و چهره زیبای شما را آشکار می کند.

کوتاه ، موی کلم بروکلی با کوتاه – مدل موهای مجعد کوتاه برای ،ن

مدل موی کلم بروکلی با مدل موهای مجعد کوتاه برای ،ن

مدل موهای آندرکات در بین خانم ها بسیار دست کم گرفته شده است، اما کلم بروکلی با آندرکات بسیار اصلی به نظر می رسد. در کناره ها خطوط زیرین ایجاد کنید و اجازه دهید موهای مجعد در بالای سر باقی بمانند. این مدل مو جسورانه، شیک، تابست، و افسانه ای است!

مدل موی بروکلی با شقیقه های تراشیده شده

مدل موی بروکلی با شقیقه های تراشیده شده

نسخه دیگری از مدل موی کلم بروکلی برای ،ن تراشیدن شقیقه ها است. بیشتر اوقات، این کار با یک م،وط ظریف انجام می شود که در بالا به پایان می رسد. روی معابد می تو،د یک الگوی جالب و شیک داشته باشید که ظاهر شما را جسورتر و اصلی تر می کند.

آیا می تو،د موهای صاف یا مواج را با کلم بروکلی کوتاه کنید؟

آیا می تو،د موهای صاف یا مواج را با کلم بروکلی کوتاه کنید

بله، حتی اگر موهای مجعد ندارید، می تو،د یک مدل موی کوتاه را طوری مدل دهید که شبیه کلم بروکلی باشد. با این حال، در این مورد، شما باید از یک ابزار یک ظاهر طراحی شده استفاده کنید – اتوی بیگودی، بیگودی، فرهای بدون حرارت و غیره.

چگونه مدل موی مجعد کوتاه خود را حفظ کنیم؟

چگونه مدل موهای مجعد کوتاه خود را حفظ کنیم

البته باید به خاطر داشته باشید که مراقبت از مو ضروری است. هنگامی که موهای شما به درستی مراقبت می شود، حالت دادن به آنها بسیار آسان تر است. برای موهای مجعد از شامپو، ماسک و نرم کننده استفاده کنید. آنها فرهای شما را تغذیه و مرطوب می کنند، به گره خوردن کمک می کنند و مو را قابل کنترل تر می کنند. معمولاً مدل موهای کوتاه برای موهای مجعد معمولاً خیلی خوب است. اگر از اتو فر یا سشوار استفاده می کنید، حتما از ، محافظ حرارت استفاده کنید. آن را روی موهای مرطوب ،ید و با قدرت کم سشوار خشک کنید.

موهای کلم بروکلی با مدل موهای فرفری زیر برش فرهای افرو

در خاتمه باید بگوییم که مدل موهای کوتاه ترند بزرگی است و مدل موی کلم بروکلی برای خانم ها در سال 2023 رو به افزایش خواهد بود. آیا هنوز نمی د،د که آیا مدل موی کوتاه برای موهای مجعد من، است؟ امیدواریم بهترین نمونه های مقاله ما شما را متقاعد کرده باشد که این مدل مو را امتحان کنید و به فرهای خود جلوه ای سرزنده بدهید!


منبع: https://deavita.net/broccoli-haircut-for-women-s،rt-curly-hairstyle-trend-summer-2023-282985.html