دسته‌ها
اخبار

استادیوم فوتبال کوتور، مونته نگرو


این رقابت آزاد و آزاد به دنبال پیشنهادهای “عملکردی و قابل تشخیص” برای ایجاد یک خانه جدید برای FC Bokelj است که در حال حاضر یک سایت برجسته 19997 متر مربعی در محله Škaljari در مرکز شهرک ساحلی Kotor را اشغال کرده است.

این پروژه یک مکان جدید با ظرفیت 2500 تا 3000 نفر را برای باشگاه ارائه می دهد که دارای ورودی خصوصی بازیکنان و کارکنان، فضای رسانه ای، امکانات ،ده فروشی و پارکینگ برای اتوبوس ها و حمل و نقل VIP است.

به گزارش مختصر: امسال FC “Bokelj” صدمین سالگرد خود را جشن می گیرد. تصمیم شهرداری کوتور که مالک این باشگاه است، تدوین مستندات پروژه برای ساخت استادیوم خانگی جدید این باشگاه ورزشی است، با این انتظار که بهبود شرایط کاری به توسعه باشگاه کمک کند. و زیرساخت های فوتبال در کوتور.

هدف این مسابقه انتخاب بهترین طرح معماری مفهومی برای استادیوم FC Bokelj در منطقه Škaljari در کوتور است. انتظار می رود طرح مفهومی راه حلی کاربردی و قابل تشخیص را پیشنهاد دهد که مبنایی برای تهیه مستندات فنی در مراحل بعدی این پروژه خواهد بود.

کوتور که در خلیج خلوت کوتور واقع شده است، یک شهر ساحلی کوچک با حدود 13000 نفر جمعیت است که در دهه های اخیر به یک مقصد گردشگری اصلی تبدیل شده است. بناهای دیدنی محلی شامل استحکامات ونیزی کوتور است که در فهرست میراث جه، یونسکو قرار دارد.

آ،ین مسابقه یک سال پس از آن برگزار می شود که شهر پودگوریتسا، پایتخت مونته نگرو، یک مسابقه بین المللی آزاد را برای ارتقاء میدان Golootočkih žrtava راه اندازی کرد. در سال 2020، شهر مسابقه جداگانه ای را برای تبدیل سواحل رودخانه موراچا به یک منطقه تفریحی امن، راحت و پایدار با اتصال بهتر به شهر تاریخی اطراف راه اندازی کرد.

پیشنهادات برای استادیوم فوتبال جدید – که جایگزین مکان فعلی باشگاه با ظرفیت 1000 نفر خواهد شد – باید “با ساختارهای محیطی هماهنگ” باشد و حداقل 35 درصد فضای سبز را در زمین توسعه ایجاد کند. مواد همچنین باید با توجه به آلودگی هوای محلی و گرمای تابستان بادوام باشند.

داوران شامل معماران Veljko Radulović، Milijana Zeković، Krunoslav Ivanišin، Senka Lazarević و Momir Đurđevac، دبیر کل اتحادیه فوتبال مونته نگرو خواهند بود. برنده کلی که در 16 مارس اعلام خواهد شد، جایزه ای 15000 یورویی و جایزه دوم 7000 یورویی و جایزه سوم 5000 یورویی نیز اهدا خواهد شد.

جزئیات مسابقه

،وان پروژه باشگاه فوتبال بوکلج در کوتور
مشتری شهرداری کوتور
ارزش قرارداد تی بی سی
مهلت دور اول ظهر به وقت محلی، 16 فوریه
محدودیت‌ها برنامه‌ها باید به شکل یک سند PDF در اندازه A3 یا A4 باشند که دارای acتوضیح طراحی مفهومی؛ تشریح روش‌های مادی‌سازی و حفظ انرژی؛ ج، حاوی سطوح ناخالص و خالص، شاخص ردپا و سایر پارامترهای شهری. و ،ن سرمایه گذاری تقریبی زبان های مسابقه مونته نگرو و ،یسی است
اطلاعات بیشتر


منبع: https://www.architectsjournal.co.uk/compe،ions/kotor-football-stadium-monte،