دسته‌ها
اخبار

اکنون بهترین نوع آبرسانی را دریافت کنید! |


ا،ر خانم هایی که من می شناسم پوست چرب دارند که مستعد آکنه نیز هستند. اگر چنین پوستی دارید، احتمالاً بسیاری از محصولات مراقبت از پوست را امتحان کرده اید. اما آیا آنها کار می کنند؟ این صنعت که امروزه بمباران می شود با چیزهای جدید است، با این حال بیشتر اوقات آنها با سیلی، و پارابن پر شده اند که می تواند باعث آسیب شود. به همین دلیل بهتر است از محصولات طبیعی مخصوصا مرطوب کننده ها استفاده کنید. بهترین مرطوب کننده طبیعی برای پوست های چرب چیست؟ آیا می تو،م آن را در خانه انجام دهیم؟ بیایید دریابیم!

مرطوب کننده طبیعی برای پوست های چرب: بهترین نوع آبرس، را همین حالا دریافت کنید!

مرطوب کننده طبیعی برای پوست های چرب مستعد آکنه

تبلیغات

افرادی که پوست چرب دارند با استعداد هستند، زیرا مشخص است که پوست آنها به سرعت چروک نمی شود. روغن های طبیعی از آن جلوگیری می کنند. اما این بدان م،ا نیست که باید از مرطوب کننده ها دوری کنید! برع،، پوست چرب نیز به آبرس، نیاز دارد زیرا محصولاتی که استفاده می کنید ممکن است آن را خشک کنند. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم، صنعت مراقبت از پوست امروزی از مواد زیادی استفاده می کند که طبیعی نیستند. امروز، ما به شما نشان می دهیم که چگونه پوست خود را با مرطوب کننده های DIY آبرس، کنید!

DIY مرطوب کننده طبیعی برای پوست های چرب در خانه

آیا می د،د که ما می تو،م یک مرطوب کننده ساده در خانه با چند ماده تشکیل دهیم که آبرس، لازم را به شما بدهد؟ طبیعت اجزایی را به ما پیشنهاد داده است که می تو،م از آنها استفاده کنیم که آبرسان نیستند اما می توانند به مبارزه با آکنه کمک کنند. این مواد جادویی چیست؟ آنها را اینجا بررسی کنید:

  • گلبرگ های رز و ژل آلوئه ورا: ثابت شده است که گلبرگ یا گلاب برای پوست مستعد آکنه بسیار مفید است. برو یه گل رز بیار و گلبرگ ها رو تو یه کاسه آب بریز. آن را برای چند دقیقه بجوش،د. بگذارید جایی خنک شود. همچنین می تو،د ژل آلوئه ورا را اضافه کنید و چند ساعت در یخچال بگذارید. از مخلوط به ،وان مرطوب کننده برای پوست استفاده کنید. آلوئه دارای اثرات ضد التهابی است و یک ماده آبرسان طبیعی است.
  • لیمو و عسل: لیمو به دلیل داشتن اسیدهای طبیعی، خاصیت لایه برداری دارد. به همین دلیل می تو،د از آن به دلیل ویتامین C آن برای روشن شدن پوست و لایه برداری آن استفاده کنید. اما چگونه می توان بهترین مرطوب کننده برای پوست های چرب تهیه کرد؟ عسل را اضافه کنید! عسل برای کاهش آکنه و مرطوب ، پوست شناخته شده است! یک لیمو را فشار داده و دو قاشق غذاخوری عسل به آن اضافه کنید. مخلوط را ،ید و بگذارید حدود 15 دقیقه روی صورتتان بماند، اما یادتان باشد که بعد از آن آبکشی کنید.
  • روغن آفتابگردان: به ،وان یک نرم کننده طبیعی به حساب می آید و پوست را آبرس، می کند. همچنین اگر می خواهید سلول های مرده پوست را از بین ببرید و پوست را لایه برداری کنید، می تواند بسیار مفید باشد. برخی افراد حتی از این روغن به ،وان پاک کننده آرایش استفاده می کنند. از دیگر فواید روغن آفتابگردان این است که پوست را آرام می کند، دارای اه، ضد التهابی است و می تواند چین و چروک را کاهش دهد.
  • روغن جوجوبا: این روغن برای مبارزه با آکنه مفید است. می توان از آن به ،وان یک مرطوب کننده طبیعی استفاده کرد.
  • چای سبز: آیا می د،د که می توان از چای سبز برای مرطوب کننده پوست استفاده کرد؟ دو کیسه چای سبز را بگذارید تا چند دقیقه بجوشد. آنها را بیرون بیاورید و بگذارید خنک شوند. آنها را روی صورت و گردن خود قرار دهید. این اثر ضد التهابی و آبرس، خواهد داشت.

مرطوب کننده DIY برای پوست های چرب مستعد آکنه در خانه ساده و آسان

تبلیغات

اگر صورتم به طور طبیعی چرب است آیا باید آن را مرطوب کنم؟

بیشتر اوقات پوست های چرب مستعد آکنه هستند، به این م،ی که باید بد،د که چگونه آن را به درستی درمان کنید. پوست های چرب نیز به طور مرتب نیاز به آبرس، دارند. اگر روزانه از مرطوب کننده طبیعی استفاده کنید، به تولید روغن کمک می کند. اگر از استفاده از محصولات آبرسان اجتناب کنید، پوست حتی می تواند چربی بیشتری تولید کند. این حتی می تواند به شما در جلوگیری از چین و چروک های اولیه کمک کند!

همچنین بخو،د: یاد بگیرید که چگونه به طور طبیعی اسکار آکنه را از بین ببرید و آیا می توان آن را در یک هفته به دست آورد!

مرطوب کننده طبیعی برای پوست مستعد آکنه


منبع: https://deavita.net/natural-moisturizer-for-oily-skin-hydration-diy-،me-283186.html