دسته‌ها
اخبار

برای لذت بردن از یک باغ جادویی، گلهای زمستانی را بهتر است اکنون بکارید!


بالا،ه زمستان از راه رسید، اما این بدان م،ا نیست که ما باید باغ هایمان را رها کنیم و در هوای سردتر تمام تلاش خود را برای بهبود آنها نکنیم! اوج گرفتن از پنجره برای دیدن باغ زیبا و رنگارنگ خود در حین با، برف، تجربه لذت بخشی خواهد بود که باعث می شود به کاری که انجام داده اید افتخار کنید! چرا امسال بهترین ظاهر باغ زمست، را با 10 انتخاب برتر برای زیباترین گل های زمست، که رنگ و جادو به باغ شما می بخشد ایجاد نکنید؟ بیا بریم!

1. گل پامچال زمست،

کاشت پامچال زمست، - پامچال

تبلیغات

برای شروع با 10 انتخاب برتر برای گل های زمست،، ما گل پامچال زیبا و ظریف را داریم. پامچال ها گل هایی بسیار مقاوم در برابر سرما هستند و باغ شما را با رنگ های شگفت انگیز و پر جنب و جوش خود در این روزهای سرد خوشحال می کنند. می تو،د آنها را در زمین یا در ظروف بکارید. پامچال از سایه جزئی برخوردار است و باید به طور منظم آبیاری شود. برای خاک آنها بهتر است که کمی اسیدی تر و زهکشی خوبی داشته باشد. زم، که به آنها غذا می دهید، از کود نیمه قوی استفاده کنید.

2. گل خشخاش برای زمستان

کاشت خشخاش_خشخاش

تبلیغات

بذر خشخاش را در زمستان در بیرون بکارید و منتظر باشید تا شکوفه های آفتابی آنها باغ شما را زینت دهند! خشخاش یکی از آن گیاهان کمیاب است که در معرض دمای سرد قرار می گیرد. آنها از نور مستقیم خورشید، آبیاری منظم و خاکی که به خوبی زهکشی می کند لذت می برند. تا زم، که به خوبی تثبیت نشوند، حتما به آنها غذا دهید. از رنگ های قرمز روشن آنها در باغ زمست، خود لذت ببرید!

3. گل دلفینیوم زمست،

کاشت دلفینیوم-دلفینیوم

این گیاه بلند و بلند شگفت انگیز را در اوا، زمستان بکارید تا در فصل بهار از آن لذت ببرید! دلفینیوم ها باید در زمین و در خاک خشک کاشته شوند، زیرا این گیاهان اگر خاک آنها خیلی خیس باشد نمی توانند رشد کنند. آنها نیاز به آبیاری و کوددهی منظم دارند و باید در آفتاب کامل نمایش داده شوند. گل های زمست، پر جنب و جوش می توانند تا 6 فوت / 1.8 متر قد رشد کنند، بنابراین شما حتی می تو،د در زمان های آفتابی از سایه آنها لذت ببرید!

4. گل رز کریسمس

کاشت گل رز کریسمس_در زمستان چه گلهایی بکاریم

گل رز زیبای کریسمس سفید برفی یا Helleborus niger از نوامبر تا مارس شکوفا می شود و باغ شما را با ظرافت خود به وجد می آورد. این گل تقریباً به طور کامل تحت تأثیر برف یا یخبندان قرار نمی گیرد، بنابراین افزودنی عالی برای باغ زمست، شما خواهد بود! گل های رز کریسمس زم، رشد می کنند که در سایه جزئی، در خاک مرطوب اما با زهکشی من، کاشته شوند. گلها را سالانه با کمپوست یا کود مالچ کنید. برگهای قدیمی آنها را با ظاهر شدن گلهای جدید و سبزه بردارید.

5. گل های هدر زمست،

گل های آذرماه_گل های زمست،

از رنگ های زیباتر و روشن تر در باغ زمست، خود با گل های هدر لذت ببرید! هدرها باید در زمین، در خاک اسیدی و ترجیحا مرطوب کاشته شوند. اما مطمئن باشید که خیلی خیس نیست. گلها زم، رشد می کنند که در بسترهایی کاشته شوند که همه برای خودشان است. آنها باید در باغ شما در مک، قرار بگیرند که در طول روز بیشتر سایه نداشته باشد. پس از کاشت هدرها، حتما خاک آنها را به طور یکنواخت مرطوب نگه دارید. در زمان کاشت یک بار با غذای گیاهی کود دهید.

6. گل پانسی

پانسی گل_گل برای رشد در زمستان

چیزی در مورد Pansies وجود دارد که من همیشه آن را دوست داشتم، اما واقعا نمی توانم انگشتم را روی آن بگذارم. آنها بسیار ساده و در عین حال ظریف و زیبا هستند. یک افزودنی عالی برای هر باغی! و پانسی ها اساساً می توانند در برابر هر شرایط آب و هوایی سخت مقاومت کنند، بنابراین آنها بهترین انتخاب برای یک باغ زمست، هستند. آنها را در سایه جزئی، در خاکی شل اما کمی اسیدی بکارید. از زهکشی من، خاک اطمینان حاصل کنید. هر دو تا سه هفته یکبار به آنها کود مایع و محلول در آب بدهید. برای رشد، پانسی های قدیمی را کاهش دهید.

7. گل ،نه زمست،

daphne_گل های زمستان بهترین

یکی دیگر از گل های زمست، دوست داشتنی، ،نه ها را در باغ خود بکارید تا از رنگ های صورتی زیبای آنها لذت ببرید! این گل ها در اوا، زمستان و اوایل بهار شکوفا می شوند. آنها را می توان در زمین کاشت، اما همچنین در ظروف، باغ های شن و مناطقی که سایه خشک دارند. خاک باید دارای زهکشی خوب، رطوبت نگهدار و خنثی تا کمی قلیایی باشد. گلهای ،نه در سایه جزئی و یا اگر ریشه ها سایه دار باشند در زیر نور خورشید قرار می گیرند. هر دو هفته یکبار به آنها آبیاری کنید.

8. گل های برفی

گل برف_کاشت گل برف

چه چیزی را در مورد گل های برفی دوست ندارید؟ یکی از دوست داشتنی ترین گل های زمست، تا بهاری! این گل ظریف را به صورت پیازهای گل برف خشک در خاک مرطوب اما با زهکشی خوب بکارید و تا بهار از زیبایی آن لذت ببرید. برای چهار هفته اول پس از کاشت، قطرات برفی باید در سایه نیمه قرار گیرند و هر هفته یک بار آبیاری عمیق انجام شود. در این مدت، خاک باید کمی مرطوب باشد، بنابراین دانه های برف خشک نمی شوند. همچنین می تو،د خاک را با کمپوست اصلاح کنید تا رطوبت آن حفظ شود.

9. گل همیشه بهار برای زمستان

گل همیشه بهار_گل زمست،

آیا می خواهید کمی شادی به باغ زمست، خود اضافه کنید؟ با گل‌های گل همیشه بهار زرد و نارنجی روشن همراه شوید تا باغ خود را به بحث محله تبدیل کنید! این گل‌ها در آفتاب کامل رشد می‌کنند، اما در هوای گرم‌تر به سایه نیاز دارند زیرا گرما را دوست ندارند. آنها را مرتباً آبیاری کنید تا زم، که کاملاً جا بیفتند، پس از آن هر از گاهی این کار را انجام دهید. خاک آنها باید غنی و دارای زهکشی من، باشد. گل همیشه بهار مقاوم هستند، اما در برابر یخ زدن سخت مقاومت نمی کنند. برای محافظت از آنها در برابر یخبندان، گلها را یک شب با یک پتو بپوش،د.

10. گل سیکلامن زمست،

گل سیکلامن_گل زمست،

باز هم یک گیاه چند ساله زیبا و مقاوم به رنگ صورتی! گل سیکلامن برای رشد باید در یک نقطه خنک اما روشن قرار گیرد. مطمئن شوید که در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگرفته اند. اگر می خواهید گل را فقط برای یک فصل نگهداری کنید، آن را در گلدان بکارید. اما اگر می خواهید سال به سال باقی بماند، باید سیکلامن را در کمپوست لومی بکارید. خاک باید مرطوب نگه داشته شود، اما نه بیش از حد، زیرا اغلب این دلیل اصلی مرگ این گل است. در زمستان هر ده روز یکبار به آنها آبیاری کنید.

امیدوارم همه شما از لیست 10 انتخاب برتر من برای زیباترین گل های زمست، لذت برده باشید و در حال حاضر در حال انتخاب بین کدام یک از آنها برای باغ خود هستید! چرا با همشون نریم؟! و اگر می خواهید در زمستان رنگ و طراوت به بالکن خود اضافه کنید، چرا به ایده های ما برای گل های مقاوم بالکن نگاه نکنید؟ لذت بردن!


منبع: https://deavita.net/winter-flowers-best-plant-enjoy-beautiful-garden-magical-251586.html