دسته‌ها
اخبار

بهترین تخت تراندل برای فضای خواب اضافی


چگونه بهترین تخت تراندل را انتخاب کنیم؟

1) چه مواد قاب؟

به طور کلی، قاب های چوب جامد یک گزینه ک،یک اما نسبتا گران است. از سوی دیگر، فریم‌های ف،ی، حال و هوای مدرنی را ایجاد می‌کنند و اغلب قیمت کمتری دارند. هر دو گزینه بادوام هستند، بنابراین انتخاب مواد در درجه اول بر اساس قیمت و سبک شخصی خواهد بود.

قاب تخت ف،ی در مقابل چوب

منبع تصویر: quaggadesigns.com

مواد دیگری که می توان برای قاب های تخت چوبی استفاده کرد پ،تیک، تخته ،ده چوب یا سایر مواد مصنوعی است. اینها گزینه های ارزان تری هستند اما به اندازه قاب های چوبی یا ف،ی بادوام نیستند. برای سبک و راحتی، قاب هایی مانند قاب های تخت خواب لو، را می توان روکش کرد.

2) به چه تشکی نیاز دارد؟

بیشتر فریم‌های تخت خواب از شما می‌خواهند که تشک را جداگانه ،یداری کنید. این احتمالاً بهترین است زیرا ،ید تقریباً همیشه شامل تشک‌های نازک‌تری است که برای مدت طول، دوام نمی‌آورند. با این حال، تشک‌های تختخواب‌دار دارای طیف گسترده‌ای هستند و مهم است که در نظر بگیرید چه ،ی و برای چه دوره‌ای از آن استفاده می‌کند.

چه تشک هایی نیاز دارد؟

منبع تصویر: furni،ngtips.com

به ،وان مثال، کودکان همیشه به یک تشک گران قیمت نیاز ندارند، به خصوص اگر فقط برای خوابیدن باشد. اگر تخت در درجه اول برای خوابیدن است، می تو،د تشک فوم ارزان قیمت یا فنر داخلی را برای راحتی و پشتیب، فراوان در چند بار استفاده در نظر بگیرید.

با این حال، اگر قصد میزب، از بزرگسالان را دارید، یا پیش‌بینی می‌کنید که مهمان‌هایی که اغلب در آنجا می‌مانند، در نظر دارید روی تشک مموری فوم با کیفیت بالا سرمایه‌گذاری کنید. به طور کلی این تشک ها نازک تر از تشک های معمولی هستند.

3) آیا در اتاق خواب شما خوب به نظر می رسد؟

مانند سایر مبلمان اتاق خواب، تخت های تراندل نیز با هر ترجیح زیبایی شناختی و بودجه، از مدرن، مدرن، ک،یک و شیک کهنه گرفته تا مدرن میانه قرن و موارد دیگر عرضه می شوند. اگر تخت خواب به اتاق خواب کودک شما می رود، مطمئن شوید که زیبایی آن مانند کل اتاق است. همین امر در مورد اتاق مهمان شما نیز صدق می کند.

آیا در اتاق خواب شما خوب به نظر می رسد؟

منبع تصویر:woodstreet.com

4) آیا با فضای ذخیره سازی همراه است؟

روش‌های ذخیره‌سازی اولیه شامل یک کشو یا سوراخ‌های کوچک برای اضافه ، گزینه‌های ذخیره‌سازی است. علاوه بر این، اگر ترجیح می‌دهید تشک بند ناف اضافه نکنید، می‌تو،د از این فضا برای نگهداری لباس‌های فصلی مانند کت‌های زمست، و ملافه‌های اضافی استفاده کنید.

آیا با فضای ذخیره سازی همراه است؟

منبع تصویر: furni،ngtips.com

سوالات متداول در مورد بهترین تخت خواب

i) چگونه تخت ترندل را انتخاب کنم؟

هنگام انتخاب یک تخت خواب، نوع چارچوب تخت و سبک آن، همراه با تشک، مهم ترین ملاحظات هستند. در صورت نیاز، تخت های تراندل نیز باید فضای ذخیره سازی داشته باشند.

ii) چرا مردم تخت های چوبی می ،ند؟

طراحی صرفه جویی در فضا برای افرادی که می خواهند بتوانند به راحتی مهمانان را در خود جای دهند اما فضای محدودی در دسترس دارند ایده آل است. علاوه بر این، خانواده‌های پرجمعیت نیز می‌توانند از تخت‌های چوبی بهره ببرند، زیرا راه بسیار خوبی برای صرفه‌جویی در فضا هستند.

iii) چه ویژگی هایی در مورد تخت تراندل وجود دارد؟

تخت تراندل یک چارچوب تخت و تشک جمع و جور است که به اندازه کافی پایین روی زمین قرار می گیرد تا در زیر تخت دیگری قرار گیرد. این قاب دارای چرخ هایی است که باز ، و استفاده از آن را آسان می کند.

iv) چه نوع تشکی برای تخت خواب ترندل نیاز دارید؟

ا،ر تخت‌های تراندل برای یک تشک دوقلو یا کامل با ضخامت 6 تا 8 اینچ قرار می‌گیرند. به طور کلی، تشک 6 اینچی نیز این کار را انجام می دهد، زیرا این کار حرکت بند را به داخل و خارج آسان تر می کند و همچنان پشتیب، زیادی را فراهم می کند.

به خاطر داشته باشید که هنگام ،ید تشک نازکی که می تو،د از آن برای تخت خواب چوبی استفاده کنید، بیشتر گزینه های شما انواع تمام فوم خواهد بود.

v) آیا بزرگسالان می توانند بر روی تخت خواب بخوابند؟

آره. به طور کلی، افرادی که بیش از 250 پوند وزن دارند باید روی تخت والدین/تخت اصلی بخوابند. ا،ر تخت‌های تراندل حدا،ر وزنی معادل 250 پوند دارند، اما برخی از آنها، از جمله تخت مادر، معمولاً تا 400 پوند را تحمل می‌کنند.

تشک های تخت خواب در دو سایز کامل یا دوقلو عرضه می شوند و در ا،ر موارد نسبتاً نازک تر (6 اینچ ضخامت) هستند. در نتیجه، هر دو فضای زیادی را برای بزرگسالان فراهم می‌کنند تا به راحتی در آن پخش شوند. با این حال، برای بزرگسالان قد بلندتر، باید تشک دوقلو بلندتر XL را در نظر بگیرید.

vi) آیا می تو،د فقط قفل را دریافت کنید؟

به طور کلی، بیشتر تخت های تراندل به ،وان یک مجموعه کامل شامل تخت اولیه و ترندل ارائه می شوند، اما هنوز هم می تو،د قاب های تراندل جداگانه ای را پیدا کنید که با فاصله من، زیر تخت استاندارد قرار بگیرند. برای جا افتادن آن، بند چوبی کمی کوتاهتر از تخت دو نفره یا بزرگ است.

خط پایین در بهترین تخت تراندل

تخت های تراندل زم، من، هستند که به فضای اضافی نیاز دارید اما فضای ذخیره سازی برای 2 تخت ندارند. انواع مختلفی از تخت های تراندل وجود دارد که هر کدام دارای زنگ و سوت هستند. برای یافتن بهترین تخت خواب برای اه، و بودجه خود، لازم نیست مصالحه کنید. لیست جامع فوق دارای بهترین تخت های تراندل موجود در بازار، ویژگی های آنها و مزایا و معایب آنها است.


منبع: https://www.archute.com/best-trundle-bed/