دسته‌ها
اخبار

ترمینال B فرودگاه لاگواردیا برنده جوایز DBIA و ULI نیویورک شد


این پروژه جایزه ملی تعالی در رده هوانوردی را از موسسه طراحی-ساخت آمریکا و جایزه تعالی توسعه مدنی را از شعبه نیویورک موسسه سرزمین شهری دریافت کرد.

جوامع معماری و طراحی همچنان ترمینال B جدید فرودگاه لاگواردیا را جشن می گیرند. جوایز این پروژه را به ،وان یک مدرن سازی در سطح جه، که نیازهای 21 نفر را برآورده می کند، به رسمیت می شناسند.خیابانفرودگاه قرن، پل‌های آسم، عابر پیاده ترمینال، فروشگاه‌ها و گزینه‌های مختلف غذاخوری، هنر عمومی و ویژگی‌های پایداری را برجسته می‌کند.

کارل گالیوتو، FAIA، رئیس HOK، گفت: “این یک افتخار برای چنین پروژه مش، و نوآورانه ای است که از چندین سازمان که در طراحی، برنامه ریزی، معماری و موارد دیگر پیشرو هستند، تقدیر شود.” ما به تلاش های جمعی خود برای تبدیل منطقه شمال شرق به مک، بهتر برای زندگی و کار افتخار می کنیم.

برنامه سالانه جوایز پروژه/تیم ملی DBIA پروژه ای را که نمونه اصول طراحی-ساخت درست انجام شد®. ترمینال B فرودگاه لاگواردیا جایزه ملی تعالی را به خانه برد و همچنین با دریافت جایزه ملی شایستگی در رده هوانوردی و جایزه ای برای پروژه هایی که نمونه اقدامات م،ادار DEI هستند مفت، شد.

به گفته ULI نیویورک، جوایز برتری در توسعه «از پروژه‌های توسعه‌ای برجسته در بخش‌های خصوصی، ،تی و غیرانتفاعی در سراسر ایالت نیویورک تقدیر می‌کند که به بهترین وجه نشان‌دهنده تعهد ULI برای شکل‌دهی آینده محیط ساخته‌شده برای تأثیر متحول کننده در جوامع در سراسر جهان است.»

تیم پروژه

این پروژه تحت نظارت بود LaGuardia Gateway Partnersکنسرسیومی متشکل از Vantage Airport Group، Skanska، Meridiam و JLC Infrastructure برای توسعه و سرمایه گذاری سهام. گروه فرودگاه Vantage برنامه توسعه مجدد و مدیریت ترمینال B را با Skanska Walsh به ،وان سرمایه گذاری مش، طراحی و ساخت و HOK و WSP برای طراحی رهبری کرد.


منبع: https://www.،k.com/news/2022-11/laguardia-airport-terminal-b-wins-dbia-and-uli-new-york-awards/