دسته‌ها
اخبار

خرید سایبان برقی با بهترین قیمت 1401 متین هوشمند

آلومینیوم به خاطر داشتن یک لایه محافظ از زنگار آلومینیوم هرگز دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمیشود. از طرفی دیگر پوشش این نوع از سقف ها نیز از موادی انتخاب می شود که مقاومت بالایی دارند و از بین نمی روند. بدین ترتیب با تهیه یک سقف متحرک برقی می توان سالها بدون هیچ گونه مشکلی از آن استفاده کرد. سقف متحرک با پوشش پارچه ای را می توان پر طرفدارترین نمونه از سقف های برقی دانست. معمولا پارچه ها بسیار سبک بوده و هیچ گونه فشاری بر روی سازه سقف متحرک وارد نمی کنند. این موضوع باعث شده تا استفاده از پوشش پارچه بیش از هر پوشش دیگری رواج یابد.

  • دارای یک روکش آلومینیومی برای حفاظت در مقابل باد، باد و اشعه UV خورشید است.
  • از دیگر ویژگی های این نوع از سایبان می توان به مواد به کار رفته در آن اشاره کرد.
  • همچنین سقف متحرک به خاطر خاصیت ضد آب بودن پوشش، می تواند از ورود آب باران به داخل فروشگاه جلوگیری نماید.
  • سقف متحرک برقی کمک می کند تا بتوان حیاط های رو باز را به خوبی پوشاند و در مواقعی که به سقف یاز نباشد نیز می توان آن را جمع کرد تا بتوان از نور آفتاب و هوای تازه بیشترین استفاده را کرد.

بیشتر مشتریان ما که سایبان برقی از شرکت سایبان شاهد سفارش داده اند راضی هستند با خواندن نظرات آنها متوجه میشوید که درباره ی ما چه نظری دارند. سایبان مغازه کالسکه ای که به شکل یک ربع دایره است، در ایجاد سایه و خنک سازی مغازه تاثیر بیشتری نسبت به دیگر نوع های سایبان دارد. علاوه بر آن دارای قیمت بسیار مناسبی نسبت به کاربرد و ظاهر زیبایی که دارد، است. پارچه مناسب برای سایبان برقی شما براساس نظر کارشناسان سایبان شاهد بنا به شرایط محیطی در نظر گرفته می شود و رنگ و طرح آن را خودتان می توانید انتخاب کنید. علاوه بر این ها،سایبان مغازهدیگر برای حرکت یک موتور برقی دارد و نه فقط یک اهرم ساده، تاآزار دهنده است یا باران شیشه را کثیف میکند، با فشار یک دکمه از روی ریموت به آسانی میتوانید شیب مناسبی از سایبان داشته باشید.

کاربرد سایبان برقی

شیوه استفاده از سایبان برقی با توجه به جایی که در آن استفاده می شود، متفاوت است اما وجه شباهت آن‌ها این است که با برق و ریموت کنترل کار می‌کنند. به طور کلی برای بسیاری از مکان‌ها مثل مغازه و فروشگاه‌، استخر و ویلا، بالکن و تراس، کافه‌ها، رستوران‌ها، نمایشگاه و پارکینگ قابل استفاده است. می‌توان با توجه به سلیقه‌تان در مورد رنگ سایبان، اندازه، سازه، نوع پارچه تصمیم بگیرید. هزینه نصب سایبان توسط نصابان ایران سایبان در شهر تهران کمتر از هزینه نصب سایبان مغازه مشهد،سایبان مغازه رشت،سایبان مغازه شیراز،سایبان مغازه اصفهان،سایبان مغازه قزوین،سایبان مغازه اراک ،سایبان برقی مغازه مشهد میباشد. با توجه به سیستم الکتریکی که برای سایبان زنجیری در نظر گرفته شده است، همه افراد می توانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن باز و بسته شدن این نوع سایه بان را انجام دهند.

شما با توجه به اندازه مورد نیاز خود طول کار را اعلام نمایید و برای شما تولید می شود. ⚠️ در سایبان فول کاور(فول باکس) سازه فلزی و باکس کاور طوسی می باشد. این نوع سایبان فاقد آویز در قسمت جلو می باشد و هنگام بسته شدن سایبان تمام بازوها و پارچه دراخل یک کاور قرار می گیرد و بجز بدنه کاور چیز دیگری دیده نمی شود. به همین دلیل به این سایبان ها سلیبان فول کاور یا فول باکس می گویند.

ارائه تمامی خدمات سایبان برقی در تهران و کرج

پوشش پارچه ای را می توان از جنس پی وی سی یا برزنتی انتخاب کرد. پوشش برزنتی دارای خاصیت ضد آب بوده و انعطاف پذیری بسیار مطلوبی دارد. پوشش پی وی سی نیز دارای تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی است و این موضوع باعث شده همه سلیقه ها را پوشش دهد. پوشش پارچه ای نسبت به سایر پوشش ها دارای قیمت مناسب تری بوده و شاید یکی از دلایل اصلی محبوب شدن این نوع پوشش ها، همین قیمت مناسب آنها باشد. سقف برقی یکی از سازه های نسبتا جدید محسوب می شود که از نظر ظاهری و کارایی شباهت های زیادی به سایبان برقی دارد. سقف های برقی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا ساخته می شوند که این موضوع باعث شده تا افرادی که از این سقف ها استفاده می کنند، رضایت بسیار مطلوبی داشته باشند.

علاوه بر این‌ها بخش مهمی از قیمت سایه بان برقی را شرکتی تعیین می‌کند که در طراحی و تولید آن دست دارد. هم چنین لایه‌ای از وبنیل بر روی این پارچه‌ها قرار می‌گیرد و نوع پارچه‌ی برزنتی، فلکسی و ترانزیتی در چادر سایبان برقی با توجه به مدل کاربری آن‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. در سایبان‌های برقی در صورت وجود مشکل در ریموت یا موتور الکتریکی با استفاده از بازوی زاپاس تعبیه شده در کنار سایبان می‌تواند کار باز و بسته کردن سایبان را انجام داد. یک نکته مهم که باید در خرید سایبان به آن توجه کنید این است که اگر برای یک‌بار سایبانی با کیفیت و گران را خریداری کنید تا در آینده مجبور نباشید هر بار هزینه بسیار زیادی برای خرید انواع سایبان بپردازید. بهتر است برای نصب سایبان از افراد خبره و باتجربه کمک بگیرید تا سایبان شما به بهترین شکل نصب شده و در اینده برای شما مشکل ساز نشود. سایبان‌های پارکینگ، مختص حفاظت از خودرو در برابر نور خورشید است.

درب اتوماتیک شیشه ای

معمولا اغلب افراد تمایل دارند از قیمت یک محصول اطلاع پیدا کرده و بعد وارد مراحل ثبت سفارش خرید آنلاین آن شوند. زیرا برخی از محصولات از اجزای بسیار زیاد و متنوعی ساخته می شوند که قیمت هر کدام از آنها تاثیر بسزایی بر روی قیمت تمام شده دارند. پارچه سایبانهای برقی مغازه باید از مرغوب ترین نوع باشد تا در برابر آفتاب و بارش برف و باران به طور کامل مقاوم بوده، تغییررنگ نداده و دچار پوسیدگی نشود. شرکت آقای سایه بان تنها تولید کننده سایبان و چادر میباشد، که با مدیریت دکتر مردیدر سال 1391 موفق به ثبت اختراع در این صنعت شده است.

در واقع برای محیط های مرطوب ضد زنگ بودن قطعات سایبان اهمیت بالایی دارد. شرایط آب و هوایی جنوب و شمال کشور به نسبت مناطق خشک و سرد متفاوت است. در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی می تواند از موارد مهمی باشد تا شما را به بهترین نوع سایبان برقی برساند. اگر در منطقه باران خیز زندگی می کنید، سایبان انتخابی شما باید شامل پارچه ضد آب باشد.

در واقع ممکن است سایبان ها به شکل ها و انواع مختلفی تولید و عرضه شده باشند. که دسته بندی آن ها بر اساس نوع، کاربرد، جنس و بسیاری موارد دیگر صورت می گیرد. این سایبان که به صورت باکس بر روی دیوار قرار گرفته که که در صورت نیاز، باز و در غیر این صورت به داخل باکس، جمع می شود.