دسته‌ها
اخبار

راجر شواباچر به عنوان مدیر طراحی در استودیو واشنگتن دی سی HOK انتخاب شد


مدیر ارشد در سال 2004 به دفتر HOK در واشنگتن دی سی پیوست و از سال 2015 در هیئت طراحی جه، این شرکت خدمت کرده است.

HOK Roger Schwabacher، AIA، LEED AP BD+C را به سمت طراح اصلی در استودیوهای واشنگتن، دی سی، تامپا و میامی ارتقا داده است. او در واشنگتن، دی سی، برای Bill Hellmuth، FAIA، LEED AP، که اخیراً اعلام کرد که در آوریل 2023 بازنشسته خواهد شد، مسئولیت را بر عهده می گیرد.

هلموت گفت: “من از همکاری نزدیک با راجر در دی سی در 18 سال گذشته لذت خاصی را داشتم.” او سهم قابل توجهی در شکل دادن به فرهنگ و رشد استودیو ما داشته است. رهبری طراحی راجر در دی سی همچنین من را برای مسئولیت های رهبری در سراسر شرکت آزاد کرد. بدون کمک او نمی توانستم هر دو را انجام دهم.»

سوزان کلمپ ویلیامز، AIA، LEED AP، مدیر عامل HOK’s Wa،ngton، گفت: “راجر یک طراح استثنایی و یک همکار قوی است که توانایی نادری برای ارائه دیدگاهی خلاقانه و هنری به هر پروژه دارد و در عین حال محدودیت های فنی پیچیده آن را نیز حل می کند.” دفتر DC و مدیر عامل موقت. “این منجر به پروژه هایی می شود که مردم را خوشحال می کند و در عین حال ارزش واقعی را برای مشتریان ما فراهم می کند.”

تجربه طراحی Schwabacher شامل طراحی معماری، شهری و پایدار برای طیف گسترده ای از انواع ساختمان ها، از جمله ساختمان های ،تی، شرکتی، آموزش عالی، اداری تجاری، مراقبت های بهداشتی، علم و فناوری، مهمان نوازی، مدنی و فرهنگی، ،ده فروشی و ساختمان های مس، است. کارهای او جوایز متعددی را ،ب کرده و در نشریاتی مانند Architectural Record، The Wa،ngton Post، Inform: Architecture & Design، ENR، Middle East Architect، ArchDaily، The Architect’s Newspaper، Cityscape، GB+D و Faith & Form به نمایش درآمده است.

شوابا، گفت: “بیل برای من مربی بی نظیری بوده است.” “در حالی که او کفش های بزرگ را برای پر ، باقی می گذارد، من از فرصتی برای گسترش فرهنگ شرکت بین رشته ای و مشارکتی HOK در حالی که همچنان به ایجاد پروژه های متفکرانه و م،ادار برای مشتریان خود ادامه می دهم، هیجان زده هستم.”

پروژه های شوابا، عبارتند از:

  • ساختمان جراحی، رادیولوژی و آزمایشگاه موسسات ملی بهداشت (NIH) در بتسدا، مریلند
  • صدارت سفارت ایالات متحده و ضمیمه دفتر جدید، مسکو، روسیه
  • مرکز مطالعات و تحقیقات نفت ملک عبدالله (KAPSARC)، ریاض، ،ستان سعودی
  • اداره ملی اقیانوسی و جوی (NOAA) مرکز پیش بینی آب و هوا و آب و هوا، کالج پارک، مریلند
  • طرح جامع آجیال، ظهران، ،ستان سعودی
  • میدان سه قانون اساسی، واشنگتن دی سی
  • مرکز ملی پزشکی نظامی والتر رید، بتسدا، مریلند
  • مرکز INOVA برای طرح جامع پردیس سلامت شخصی، فیرف،، ویرجینیا
  • دانشگاه عمان و طرح جامع شهر علم و فناوری، مسقط، عمان

شواباچر یکی از اعضای هیئت طراحی جه، HOK، هیئت بازدیدکنندگان دانشکده معماری دانشگاه مریلند، موسسه معماران آمریکا و شورای ساختمان سبز ایالات متحده است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه مریلند و مدرک لیسانس هنر از دانشگاه نورث وسترن است.


منبع: https://www.،k.com/news/2022-12/roger-schwabacher-named-design-prin،l-in-،ks-wa،ngton-d-c-studio/