دسته‌ها
اخبار

سایبان برقی ، قیمت نصب انواع سایبان مغازه دستی و برقی دیده بان

قیمت این نوع از سایه بان ها با توجه به پیچیدگی و کاربردی تر بودن آن نسبت به سایبان های ساده ، کمی بیشتر می باشد. اما از آنجایی که قیمت سایبان برقی به عوامل متعددی همچون نوع سایبان ، ابعاد ، جنس و … بستگی دارد ، نمی توان قیمت دقیقی برای سایبان برقی اعلام نمود. اما شما می توانید با مشاورین شرکت ایران سایبان تماس گرفته و با اعلام مشخصات سایبان برقی مد نظرتان ، قیمت آن را دریافت نمایید.

سایبان های Sunbrella برای خانه‌هایی در مناطق مرطوب بسیار مناسب هستند. سایه‌بان‌های Sunbrella در برابر خش و پارگی مقاوم بوده و می‌توانند تا ۹۸ درصد از اشعه‌های مضر خورشید را مسدود کنند. هر دو سایه‌بان شیشه­ای و پلاستیکی از پلی کربنات ساخته شده­اند. یک ماده ترموپلاستیک که به راحتی ساخته شده؛ قالب گیری می‌شود و به سایه‌بان تبدیل می‌شود. این نوع سایه‌بان، اگرچه شفاف است؛ اما محافظت عالی در برابر باران، برف و اشعه‌های مضر UV ایجاد می‌کند و در عین حال نور را از خود عبور می‌دهد.

  • معمولا سقف برقی را با نصب یک یا چند حسگر می توان هوشمند کرد.
  • سایبان چتری بر روی پایه‌ای که نگهدارنده‌ی سقف محسوب می‌شود، با استفاده از موتور الکتریکی سقف چتر گونه‌ی خود را باز و بسته می‌کند.
  • اگر اسکلت و ستون ها به خوبی و با دقت بالا تهیه شوند، می توان یک سقف متحرک با کیفیت و استاندارد را تهیه کرد، در غیر این صورت کار بسیار دشوار می شود.
  • اگر کافه یا رستوران دارید و میخواید که یک فضای مناسب برای مشتریانتون فراهم کنین و کسب و کارتون رونق بدین ، فضای مغازه رو افزایش بدهید.
  • بدین ترتیب طول عمر آنها بسیار بالا بوده و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند.

پیشنهاد ما این است که از این سایبان ها می توان در برابر باد و باران و نور خورشید استفاده کرد. این سبک از سایبان ها بسیار مدرن طراحی شده است و حتی برای پذیرایی مهمان بسیار مهم هستند. از این سایبان ها برای نگهداری گل و گیاهان نیز استفاده می شود. اطلاعات این بخش در خرید سایبان برقی قطعاً به شما کمک زیادی می کند. انواع سایبان برقی اصفهان با قیمت بی رقیب را تنها از مجموعه ابتکار تهیه کنید.

سایبان برقی تبریز

اگر مدت زیادی است که سایبان نصب کرده اید، احتمالا باید به فکر تعویض آن باشید. سایبان هایی که باید به وسیله یک دستگیره و یک هندل بالا و پایین بشنود. اما با ظهور سایبان برقی تمامی حرکات سایبان دستی با یک دکمه و به وسیله یک ریموت باز و بسته می شود. کنترل صدا و کاهش آن نیز از دیگر مزیت های استفاده از سایبان باکس دار است. باز و بسته شدن نرم این نوع از سایه بان ها باعث می شود تا هیچ گونه صدای مزاحمی در محیط پخش نشود.

ابعاد و اندازه

به همین خاطر معمولا در رستوران ها و باغ ها می توان استفاده بسیار جالب و جذابی از چتر پایه بغل داشت.چتر پایه کنار را در بازار با اسم هایی مانند چتر پایه بغل، چتر وینچ دار و چتر سیم بکسلی نیز می شناسند. اگر بدنه این نوع چترها رنگ نشود، بعد از مدت زمان کوتاهی زنگ می زند. چرخ های ژله ای که در زیر پایه این چترها قرار گرفته دارای کیفیت بالایی بوده تا بتوان برای مدت زمان زیادی از چتر پایه کنار وینچ دار استفاده کرد.

در نوع دستی برای بازو بسته کردن سایبان از یک اهرم یا هندل استفاده میشود. در سایبان برقی مغازه نیروی لازم جهت حرکت کردن سایبان توسط موتور الکتریکی تامین میشود که فرمان باز و بسته کردن سایبان توسط ریموت کنترل صورت میگیرد. همان طور که از نام سایبان مشخص است مانند یک پوشش عمل میکند و ازتابش نور خورشید، و بارش باران و برف به محل مورد نظر جلوگیری مینماید.

سایبان برقی در عین کارآمدی به زیبایی ظاهری کمک شایانی می کند. قانون نصب سایبان مغازه چیزی است که در هنگام نصب باید مورد توجه قرار بگیرد و توجه نکردن به آن ممکن است باعث بروز مشکلاتی شود. سایبان مغازه کالسکه ای یکی از انواع سایبان ها استکه فروش بسیار بالایی دارد زیرا این نوع از سایبان دارای زیبایی منحصر به فردی است و ظاهر مغازه شما را متفاوت می سازد. سازه ی مناسب برای سایبان برقی مثل پارچه براساس شرایط آب و هوایی انتخاب می شود که مقاومت بالایی داشته باشد. بعد از اینکه شما مشتریان عزیز با ما تماس میگیرید و سفارش سایبان برقی می دهید ما برای بازبینی از محل به آنجا مراجعه میکنیم تا موقعیتش را بررسی کنیم که بتوانیم بهترین سایبان را به شما عزیزان عرضه نماییم. سایبان برقی ممکن است بعد از مدتی استفاده نیاز به تعمیر پیدا کند ، شرکت سایبان برقی شاهد هر مدل سایبان را تعمیر می کند.