دسته‌ها
اخبار

سایبان برقی فروش انواع سایه بان برقی به همراه نصب و راه اندازی بابادر

ممکن است در بعضی مکانیزم ها سایبان سالم باشد اما چادر سایبان دچار نواقصی ‌شود که ظاهر زیبای آن را از ببرد. پارگی سایبان نیز اغلب اگر زیاد نباشد، با چسب می‌توان آن را ترمیم کرد. در مناطق مرطوب اگر چادر آن را مداوم تمیز نکنید با گسترش قارچ و کپک در سطح چادر لکه های قهوه ای ایجاد می‌شود که از بین رفتنی نیست و به مرور زمان باعث پوسیدگی و پارگی چادر سایبان به صورت گسترده می‌شود. در این صورت با تعویض چادر سایبان می‌توانید در هزینه ها صرفه جویی کنید. دیگر نگران باز و بسته کردن سایبان نباشید با یک سایبان برقی خیال خود را از این نوع درد سرها راحت کنید . مورد نظر خود را از مابین پروژه های سایبان برقی انتخاب نمایند.

سایبان برقی در دو نوع تولید و عرضه می‌شود، سایبان برقی با کلید برای انجام عملیات و یا ریموت برای کنترل از راه دور. موتور توبولار سایبان برقیاز یک طرف لوله‌ای که پارچه سایبان به آن متصل است را می‌چرخاند. در سمت دیگر لوله باید قطعه‌ای به مانند بلبرینگ وظیفه چرخش را برعهده بگیرد. این قطعه اندکپ نام دارد و به دو صورت پلاستیکی و فلزی موجود است. چادر سایبان برقی میتواند از جنس های مختلفی همانند برزنتی، فلکسی و یا ترانزیتی باشد.

برخی از سایبان‌های برقی تاشو و برخی کشویی هستند که گاه در صورت مجهز بودن به باتری در صورت قطع برق، می‌توانند به صورت خودکار عمل کنند. سایبان‌های متحرک اتوماتیک و نیمه اتوماتیک دارای یک قسمت محافظ هستند تا از تمام اجزای برقی مثل موتور الکتریکی محافظت کند؛ این قسمت بسیار مهم بوده و باید به صورت نیمه بسته، سر بسته و سرباز در تمام سایبان‌ها قرار بگیرد. وزن بازوهای سایبان‌ها بسیار زیاد است و باید از یک موتور الکتریکی برای حرکت دادن کاور و بازو استفاده کرد. در اصل باید موتور الکتریکی دارای قدرت و توان بالایی باشد تا بتواند کار خود را به درستی انجام دهد. البته کاشکی همیشه قیمت‌های جنس بی کیفیت ارزان باشد؛ در صورتی که بسیاری از افراد سود جو و کلاه‌بردار اگر متوجه شوند که شما از انواع سایبان و قیمت‌ها بی‌خبر هستید؛ حتماً جنس بی‌کیفیت و ارزان را به شما دو برابر می‌فروشد.

  • طراحی و ساخت انواع مختلف سایبان های برقی توسط تیم حرفه ای ما با بکارگیری تجهیزات مدرن و پیشرفته و نیروهای متخصص در زمان مشخص و کیفیت بالا و قیمت منصفانه انجام می شود.
  • به طوری که معماران و سازندگان ساختمانی در هنگام ساخت برای بخش های متنوع ساختمان از قبیل بالای درب ها، پنجره ها، بالکن ها و آلاچیق ها، از انواع سایبان برقی را تهیه و نصب می‌کنند.
  • اگر در مناطق گرمسیری این نوع سقف ها نصب می شوند، باید توجه شود که از متریالی با مقاومت مناسب در برابر گرما و نور آفتاب مستقیم استفاده شود.
  • این سایه بان هم به صورت دستی و هم به صورت برقی قابل سفارش است.

پکیج کاملی را در اختیار برندها و شرکتها برای انجام امور تبلیغاتی در اختیار شرکتها قرار میدهند.

سایبان برقی ماشین

البته قیمت خارق العاده این محصول صرفه جویی در هزینه و استفاده از تکنولوژی پیشرفته روز در آن است . شما می توانید آسوده و راحت با آن کار کنید و اصلا نگران ماندن خودرو در هوای بارانی و برفی , در حیاط نباشید . این محصول علاوه بر کارایی , زیبایی فضای حیاط را چندین برابر می‌نماید و شما می‌توانید از این زیبایی لذت ببرید .

اگر بارندگی یا شست‌وشو و … موجب خیس شدن سایبان شد، به هیچ عنوان آن را بسته نگه ندارید، چرا که این عمل موجب پوسیدگی پارچه می‌شود. حتماً آن را به صورت باز در مجاورت نور خورشید قرار دهید تا خشک شود. از آنجا که عمر مفید هر دستگاه برقی بسیار مرتبط با نحوه کارکرد آن است، در ادامه می‌خواهیم به مواردی که موجب افزایش طول عمر سایبان برقی می‌شود، اشاره کنیم. ولی سایبان های برقی و دستی امروزی این نقطه ضعف را ندارتد و تقریباً افقی رو به جلو حرکت می کنند و در نتیجه جلوی دید مغازه را اشغال نمی کنند.

سایبان فنری (سایبان بازویی)

با نصب سقف برقی بر روی استخرهای رو باز می توان به راحتی در هر ساعتی از شبانه روز و در هر فصلی از سال تفریحات آبی مورد نر خود را انجام داد. سقف متحرک استخر کمک می کند تا بدون هیچ مشکل خاصی بتوان به شنا و یا هر تفریح دیگری پرداخت. گلخانه ها یکی دیگر از مکان هایی هستند که می توان برای آنها سقف متحرک برقی در نظر گرفت. با استفاده از سقف برقی برای گلخانه ها می توان در هنگام نیاز از نور طبیعی برای گلخانه نیز بهره مند شد.

سسلام خسته نباشید میخواستم بدونم می تونید طرح دلخواه هم روی سایبان بزنید؟ ما برای یک کافه رستوران ی خواهیم که برندمون روی سایبان حک بشه. ۹- قابلیت چاپ تبلیغ بر روی کل سایبان و یا آویزسایبان وجوددارد. دو بازوی اصلی دارد که داخل هرکدام، فنری قرار گرفته که وظیفه باز و بسته کردن را دارد.

سایه‌بان‌های جانبی دارای یک صفحه بزرگ به عنوان روکشی زیبا و موثر برای مقابله با باد مداوم و آفتاب کم ارتفاع هستند و در عین حال حریم خصوصی همسایگان و هر ره‌گذری را فراهم می‌کنند. این نوع سایه‌بان از ورودی منزل شما در برابر بارش و سایر عناصر بیرونی محافظت کرده و ظاهر ملک شما را بهبود می‌بخشد. به خصوص افرادی که در منزل حیاط ندارند و یا درب خروجی به حیاط باز نمی‌شود؛ این نوع سایه‌بان می‌تواند بسیار کاربردی عمل کند. توجه کنید که قبل از خرید سایه‌بان، باید محل نصب آن را مشخص کنید.