دسته‌ها
اخبار

سایبان برقی متین پخش عمده و تکی انواع سایبان برقی سایبان مغازه سایبان چتری 22361050

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت سقف متحرک، ابعاد سقف می باشد. هر چه متراژ سقف بیشتر شود، قطعا هزینه ساخت آن نیز بیشتر می شود. بدین ترتیب افرادی که قصد خرید سقف برقی را دارند، اگر متراژ سقف مورد نیاز خود را در اختیار داشته باشند، برآورد دقیق تری از قیمت ساخت سقف متحرک خواهند داشت. بهتر است اندازه گیری توسط کارشناسان خبره و کاربلد انجام شود تا مشکل خاصی در ساخت سقف متحرک برقی به وجود نیاید. معمولا سقف های با متراژ کم، قیمت بسیار مناسبی داشته و استقبال از سقف های کوچک بسیار بیشتر از سقف های بسیار بزرگ است. تبلیغات روی سقف برقی بیشتر در مکان های شلوغ و پر تردد می تواند مفید باشد، زیرا تبلیغات بر روی سقف سقف متحرک حیاط تاثیری بر روی جذب مخاطب دارد، زیرا افراد محدودی آن را می بینند.

  • معمولا آلومینیوم دارای ظاهری بسیار شیک و مدرن است و شاید یکی از دلایل استفاده از آلومینیوم همین موضوع باشد.
  • در واقع سایه بان بازویی تجهیز شده به موتور برقی،ریسیور و ریموت کنترل در بازار با نام سایه بان برقی شناخته میشود.
  • مراکز تفریحی و سیاحتی از دیگر مواردی هستند که نیاز به یک سقف بسیار شیک و مدرن و در عین حال عایق دارند.

این سبک از سایبان ها در لیست سایبان های تبلیغاتی قرار دارند. نام دیگری که برای سایبان برقی کالسکه ای در نظر گرفته شده است کروک است. از سوی دیگر امکان تولید آنها در رنگ های مختلف نیز وجود دارد. برای ساخت این سایبان ها از متریال های مختلف استفاده می شود پلی استر با روکش پی وی سی و پارچه هایی در طرح های مختلف می تواند اثربخش باشد. در سایبان های کالسکه ای از بازوهای جانبی استفاده می شود که به یک موتور وصل هستند.

سقف متحرک مراکز تفریحی و سیاحتی

این نوع سایبان به دلیل الکتریکی بودن کنترل آن دارای مزیت‌های دو چندان می‌باشد. استفاده از این سایبان هیچ محدودیت مکانی ندارد و می‌توان در هر شرایط جوی از آن استفاده کرد. سایبان شید که اغلب به عنوان سایبان تبلیغاتی نصب شده در ویترین‌ها مغازه شناخته می‌شود، مانند پرده‌ی منازل می‌باشد و با نام‌های دیگر پرده اتوماتیک و شید رول نیز شناخته می‌شود.

تمامی راهکار ها و آموزش های افزایش عمر و نگهداری از سایبان برقی را میتوانید از مقاله ”چگونه عمر سایبان برقی را افزایش دهیم ؟” مطالعه نمایید . شرکت بابادرسعی میکند با ارائه خدمات پس از فروش رضایت مشتریان جلب کند و در صورت بروز مشکل در اولین فرصت نیروی تعمیرکار خود را به محل مورد نظر اعزام ودر کوتاه ترین زمان ممکن مشکل را برطرف می کند . شرکت بابادر به صورت شبانه روزی اماده ارائه خدمات به مشتریان است . به همان اندازه که جنس و متریال سایبان مهم است؛ نحوه نصب نیز بسیار اهمیت دارد. در نتیجه بهتر است نصب سایبان توسط یک شخص حرفه ای انجام شود. مراقبت از سایبان برقی طول عمر آن را افزایش می دهد و همچنین در عملکرد مناسب آن تاثیر دارد.

امکانات سایبان باکس دار چیست؟

خیلی از افراد به دنبال متفاوت بودن سایبان مغازه خود هستند به همین علت از این نوع سایبان مغازه استفاده می کنند تا ظاهری شیک و اروپایی داشته باشند. بعد از بررسی محیط و اندازه گیری هایی که به صورت تخصصی توسط نیروهای ما انجام می شود ابعادی که مناسب برای سایبان شماست را پیشنهاد میدهیم در صورت رضایت و بررسی شما عزیزان شروع به ساخت و طراحی میکنیم. برای این وسیله کارکردهای متفاوتی در نظر گرفته شده که آنرا از یک سایبان ساده فراتر میبرد. میتوانید برای این محصول یک سنسور باد داشته باشید تا سلامت آنرا تضمین کنید. اگر از سایبان مغازه کهنه ی خود خسته شده اید؟ پس سریعتر برای تعویض سایبان قدیمی به سایبان جدید اقدام کنید.

نصب سایبان های اسنوا در سراسر ایران بیش از ۱۰۰۰ فروشگاه

همچنین، می توان از از سایبان های بازویی (مانند سقف تاشو) نیز استفاده کرد. آخرین موضوعی که باید در محاسبه‌ی قیمت سایبان در نظر داشته باشید، هزینه‌ی یراق‌آلات مصرفی است. مثلا باید به پروفیل‌های زانویی و یا بازوهای باز و بسته‌کننده اشاره کرد. جنس این یراق‌آلات معمولا آلومینیومی یا فولاد گالوانیزه است. محل مورد استفاده این نوع سایبان‌ها، معمولا در بالای در مغازه ها به عنوان آفتاب گیر، یا محافظ در برابر برف و باران می باشد.