دسته‌ها
اخبار

سایبان برقی متین

فاکتورهای مهم در محاسبه یک قیمت سایبان برقی نوع پارچه، سایز و منطقه پوشش دهی، اسکلت بندی، نوع سایبان، طول و عرض سایبان، متراژ محل مورد نظر و لوازم جانبی مانند سنسور و غیره است. نیروهای متخصص و ماهر ما با دارا بودن سابقه در زمینه تولید و خدمات سایبان برقی در خدمت مشتریان محترم است. ما برای اطمینان خاطر بیشتر مشتریان خود تمامی قطعات را به همراه گارانتی در اختیار آن ها قرار می دهیم. از دیگر خدمات متخصصان شرکت دیدگاهان غرب نصب اصولی سایبان های برقی است. برای داشتن سایبان مناسبی کافیست با مشاوران ما در ارتباط باشید. یکی از بهترین سازه های سایه بانی به شمار می رود که معمولا برای ایجاد یک فضای ساده نه چندان بزرگ به کار می رود.

هر چقدر سایبان را بالاتر نصب کنیم باید ابعاد بزرگتری در نظر بگیریم تا فضا را بخوبی پوشش دهد. همیشه 20 سانتیمتر دورپیچ محور سایبان است – به عنوان مثال اگر بازشو مفید 2/5 متر نیاز دارید باید 2/7 متر خریداری شود. دیدگاهان غرب در سراسر استان های کشور نمایندگی دارد و در هر شهری که هستید میتوانید درخواست نصب و اجرای سایبان داشته باشید.

  • ممکن است در بعضی مکانیزم ها سایبان سالم باشد اما چادر سایبان دچار نواقصی ‌شود که ظاهر زیبای آن را از ببرد.
  • در سایبان‌های مجهز به موتور، کاربر به راحتی می‌تواند با یک ریموت (کنترل از راه دور) کرکره را باز و بسته کند.
  • این بیشینه عرضی می باشد که برای مکان هایی با عرض زیاد بسیار مناسب است.
  • به طور مثال متریال به کار رفته مانند جنس پارچه، تکیه‌ گاه‌ها و پایه‌های آن، مدل ریموت و موتور الکتریکی سایبان بسیار حائز اهمیت است.
  • اگر روکش را از جنس مرغوب و با کیفیت بالا انتخاب کنیم، قطعا قیمت تمام شده سقف متحرک افزایش می یابد.
  • قدرت و ماندگاری متریال فلزی از باقی متریال‌ها بیشتر است به همین دلیل برای ساخت وسایل به ویژه سایبان استفاده از این متریال به شدت توصیه می‌شود.

شرکت های سازنده سایبان های برقی، توانستند که با کارهای خلاقانه و هوشمند، سایبان های اتوماتیکی که حساس به نور می باشد را تولید کنند. سازندگان این سایبان ها با اضافه کردن حسگر هایی در سایبان های برقی، سایبان را جوری طراحی کردند که قادر است به طور اتوماتیک با توجه به شدت نور یا زمان تعیین شده توسط مالک، سایبان بصورت هوشمند باز یا بسته شود. در گذشته، سایبان ها از وسیله های اولیه ساخته می شدند، تا به امروز که تکنولوژی های خاص با نحوه ساخت بسیار متفاوتی در این سایبان ها اعمال می شود. امروز می خواهیم به شما سایبان برقی تبریز را معرفی کنیم چرا که یکی از محصولات خوب درب اتوماتیک تبریز است، پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید. این نوع سایبان‌ها برای طراحی دکوراسیون بی‌نظیر هستند چون شما مدل پارچه را از بین هزاران طرح می‌توانید انتخاب کنید و از بهترین ویژگی‌ها به شکل پذیری بسیار بالا آن اشاره کرد.

به دلیل گسترش آپارتمان سازی و عدم وجود یک باغچه کوچک در آپارتمان ها، معمولا روی پشت بام آپارتمان ها یک فضای باغ بسیار شیک و مدرن ایجاد می شود که آن را روف گاردن می نامند. برای اینکه بتوان در هر فصل و در هر ساعتی که بخواهیم بتوانیم از روف گاردن استفاده کنیم، باید از سقف متحرک برقی برای قسمت روف گاردن استفاده کنیم. این نوع سقف ها قابلیت باز و بسته شدن به صورت اتوماتیک را دارند. بدین ترتیب می توان در مواقع نیاز آنها را باز کرده و در سایر اوقات نیز به صورت جمع شده باقی بمانند. پوشش آلومینیومی را می توان یکی از گران ترین پوشش های مورد استفاده برای انواع سقف متحرک دانست. معمولا آلومینیوم دارای ظاهری بسیار شیک و مدرن است و شاید یکی از دلایل استفاده از آلومینیوم همین موضوع باشد.

نصب سایبان برقی دو طرفه در نیاوران

کیفیت بالای محصولات شرکت ایرا سایبان باعث شده تا امکان عرضه این محصولات در کشورهای خارجی نیز وجود داشته باشد. عنوان اختراع ثبت شده نیز دنده برقی ویژه سایبان با استفاده از موتور حلزونی است. شرکت ایران سایه بان تنها شرکت فعال در زمینه تولید سایبان در داخل ایران بوده که توانسته گواهی ثبت اختراع برای تولید سایبان برقی را دریافت نماید. با توجه به این پیشینه بسیار درخشان، صنعت تولید سایبان به چنین شرکت هایی نیاز دارد تا بتواند پاسخگوئی نیاز مصرف کنندگان باشد. شرکت ایران سایه بان با تنوع بسیار زیادی که در سایه بان ها ایجاد کرده، توانسته میزان رضایت مصرف کننده را به حداکثر برساند.

سقف برقی روف گاردن

در مقابل سایبان های سنتی که از مواد بی کیفیت و زنگ زننده و نامقاوم مانند آهن و پارچه استفاده می کردند، سایبان برقی از سازه های آلومینیومی تشکیل می شود که مقاومت بالایی دارد و زنگ نمی زند. همچنین رنگ به کار رفته در آن، رنگ الکترواستاتیک می باشد که مقاومت بالایی در برابر آفتاب و آب دارد و از بین نمی رود. ویژگی دیگر سایبان برقی که در اینجا به آن اشاره می کنیم مربوط به مقاوت آن در برابر آفتاب و آب است. این محصول در واقع ضد آفتاب و ضد آب می باشد و این به آن معنا است که سایبان برقی در مقابل تابش آفتاب و بارش باران و برف سالم می ماند و اثری از پوسیدگی یا خراب شدگی یا رفتن رنگ و روی آن مشاهده نخواهد شد.

این نوع سایبان برای باز یا این که بسته شدن از موتور توبلار و برای عملیات آزاد سازی و کشیدن از نیروی ارتجاعی فنر بهره می برد . سایبان عمودی (افقی) کاربرد سایبان عمودی همانگونه که گفته شد , سایبان عمودی یکی از انواع سایبان پنجره است . به صورت کلی سایبان‌های متحرک و برقی به دلیل وجود موتور الکتریکی در آنها قیمت بالا تری نسبت به دیگر انواع سایبان دارا هستند .

سایبان برقی فول باکس

سایبان برقی به عنوان یک وسیله امروزی که یک وسیله الکترونیک محسوب می شود به دنبال ایجاد آسایش و راحتی است. به طور کلی می توان گفت که هدف اکثر وسایل پیشرفته و الکترونیک امروزی افزایش آسایش انسان و راحتی در استفاده است. اما سایبان برقی ویژگی های فوق العاده دیگری نیز دارد که در این بخش به معرفی ویژگی های سایبان برقی می پردازیم. سایبان چتری استخر به شما این امکان را میدهد در طول روز در کنار استخر به استراحت بپردازین. علاوه بر موارد اشاره شده سایبان چتری پایه بغل در روف گاردن، باغ، ویلا، کافی شاپ و رستوران ها مورد استفاده قرار میگیرد.