دسته‌ها
اخبار

سایبان برقی چادر برقی سایه بان برقی مغازه آفتابگیر برقی سایبان

شما بر حسب نیازتان می توانید این سایبان برقی و سقف های برقی را باز یا بسته کنید و طبق شرایط از آن ها استفاده کنید. مزایای سقف برقی و کاربرد بسیار زیاد سقف برقی باعث شده است تا استفاده از این سقف ها و سایبان برقی متحرک رواج بیشتری پیدا کند. با توجه به اینکه سقف متحرک برقی دارای قابلیت کنترل به صورت اتوماتیک است، به همین خاطر از راه دور نیز می توان این سقف ها را باز و بسته کرد. باز و بسته شدن سقف محرک از راه دور کمک می کند تا وقت و انرژی بسیار کمتری برای باز یا بسته شدن سقف برقی صرف کرد. کنترل از راه دور این نوع سقف ها توسط یک ریموت کنترل انجام می شود. بدین ترتیب همه افراد می توانند به راحتی و به صورت کاملا اتوماتیک سقف برقی را باز و بسته نمایند.

  • زیرا با توجه به اختلاف قیمت آنها، باز هم سفارش برای سایبان برقی به مراتب بیشتر از نوع دستی این سایبان ها می باشد.
  • این موضوع می تواند برای یک شرکت تولیدی تاثیرات منفی جبران ناپذیری داشته باشد.
  • اگر با تعویض قطعات مشکل برطرف نشود ناچار به تعویض کلی سایبان هستید.
  • همچنین می توانید قیمت تقریبی سایبان مد نظر خود را آنلاین محاسبه کنید.

اگر در شمال کشور سقف متحرک نصب می شود، باید ضد آب بودن قسمت های مختلف آن را مد نظر داشته باشیم. کیفیت سایبان برقی بر روی قیمت سایه بان برقی تاثیر بسیار زیادی دارد. این موضوع از آنجایی اهمیت پیدا می کند که کارکرد و طول عمر سایبان برقی به موتور و متریال مورد استفاده برای ساخت سایه بان بستگی دارد. اگر در انتخاب موتور توربولار و یا مواد اولیه برای ساخت این سایه بان کوچک ترین اشتباهی رخ دهد و یا با توجه به قیمت کمتر جنس نامرغوب انتخاب شود، کارایی و طول عمر سایه بان برقی به شدت افت می کند. وجود دارد که مجهز به سنسور بوده و با تشخیص میزان تابش نور خورشید و یا وزش باد به طور خودکار باز و بسته می شود. البته شاید با تمام این مزایا، فکر کنید که اگر به هر دلیلی سیستم برق مغازه یا فروشگاه شما قطع شود.

سقف برقی پارکینگ

این در حالیست که در سایبان دستی بازویی، میله به شکلی حرفه ای استفاده می شود. در واقع شما برای باز و بسته کردن چادر نیاز به نیروی بازوی خود دارید. مدل‌های کلاسیک و سنتی چوبی از محبوب‌ترین و رایج‌ترین نوع سایبان‌ها هستند. سایبان چوبی به صورت ثابت بوده و مدل‌های بی‌نظیری برای نمایش دارند و شما می‌توانید هر طرح را متناسب با دکوراسیون خانه خود انتخاب کنید. برخی مدل‌های چوبی به این صورت هستند که پایه و قاب‌ها چوبی بوده و بخش سایه دهنده آن به صورت پارچه‌ای یا حصیری بوده است. البته این مدل به مدل نیمه چوبی معروف بوده و از مزایای آن می‌توان به مقرون به صرفه بودن، تعمیر و نگه داری آسان‌تر اشاره کرد.

خرید و فروش سایه بان برقی

سقف متحرک زمانی که با نصب حسگر هوشمند می شود، بسیار راحت تر می توان از آن استفاده کرد. سقف متحرک برقی هوشمند این امکان را دارد که با تابش مستقیم آفتاب و یا شروع برف و باران، به صورت کاملا اتوماتیک باز شود و در هنگام که این پدیده ها از بین بروند، به صورت اتوماتیک بسته می شود. این قابلیت برای ساختمان های هوشمند بسیار مناسب بوده، زیرا در یک ساختمان هوشمند همه وسایل به صورت اتوماتیک عمل می کنند و تنها با تعریف یک سناریو مناسب می توان همه چیز را تحت کنترل خود قرار داد.

توجه داشته باشید که از باز و بسته کردن مکرر سایبان آن هم به صورتی که تا آخر باز شود، موجب کاهش طول عمر آن می‌شود. در محوطه های باز معمولاً سایبان به این صورت دوبله اجرا می شود. مثلاً اگر کافه یا رستوران شما بصورت روف گاردن یا محوطه باز ویلایی است می توانید با استفاده از سایبان دابل یک الاچیق باز شونده با مساحت خیلی زیاد ایجاد نمایید. یا اگر قصد پارک خودرو رد محوطه ویلایی یا باغ خود دارید با 2 ستون در محوطه می توانید فضا برای پارک 2 خودرو در دو طرف سایبان ها فراهم کنید.

همکاری شرکت های بزرگ و بین المللی با کارخانه ایران سایه بان می تواند تایید کننده این مطلب باشد. سوالی که برخی از مشتریان هنگام سفارش برخی از سازه ها می پرسند این است که چرا قیمت ارائه شده نسبت به متراژ کمی که ارائه می شود، بالا است. دلایل زیادی می تواند برای این حالت بیان کرد که یکی از اصلی ترین آنها، افت زیاد پروفیل ها است. معمولا برای اینکه سازه کوچکی ساخته شود، برش های بسیار زیادی نیاز است، در هر برش نیز ممکن است مقداری از پروفیل به عنوان افت هدر برود.

برای نصب این نوع از سایبان ها باید افرادی که دارای تخصص کافی هستند، انتخاب شوند. انتخاب یراق نامناسب باعث می شود تا طول عمر این سایبان ها کاهش یابد. بدین ترتیب با انتخاب یراق مناسب و افراد متخصص، می توان عمر این نوع از سایه بان ها را بسیار بیشتر کرد.انتخاب مواد و متریال مناسب برای ساخت سایبان بازویی نیز در نصب آسان و باکیفیت این نوع از سایه بان ها تاثیرگذار است.

سایبان دیواری فول باکس 3.5×2.5

دز این مورد می توان به استفاده از یراق آلات مستحکم و قوی اشاره کرد که مزیت مهمی برای سایبان ها به حساب می آید. تولید کننده انواع درب اتوماتیک، شیشه بالکن، شیشه سکوریت و.. سیم بکسل و تسمه و زنجیر از موارد مهم برای سایبان برقی محسوب می شوند. جدیدترین مدل هایسایبان متحرک استخر در اصفهان را می توانید از ابتکار تهیه فرمایید. ۶-شما با نصب سایبان استخر یک سرمایه گذاری بلند مدت کرده اید زیرا در هزینه نگهداری و تعمیر استخرو انرژی صرفه جویی میشود. ۲-جلوگیری از تابش نور خورشید به داخل ساختمان که باعث گرم شدن محیط داخل ساختمان و رنگ پریدگی فرش و مبلمان میشود.