دسته‌ها
اخبار

سایبان برقی چیست ؟ سایبان برقی

حال زمانی که فضا باز است و با استفاده از ستونم اقدام به نصب سایبان می نماییم ، می توانیم در طرف مقابل نیز اقدام به نصب سایبان نماییم. به تصویرزیر توجه نمایید، در محوطه باز سایبان بازویی بصورت ، تک سایبان اجرا شده است. تفاوت دوم را قدیمی تر ها بهتر حس می کنند و برای آنها ملموس تر است.

تا بیشترین میزان درخواست و خرید در میان انواع سایبان های برقی، به این مدل اختصاص یابد. سازه های به کار برده شده در این نوع از سایبان های برقی از مرغوبیت بسیار بیشتری همراه می باشد. بلکه تکنولوژی و زیبایی آن به شکلی است که می توان در باغ ها، ویلاها و حتی منازل نیز از آن استفاده کرد. به بیان ساده تر شما با تهیه سایبان باکس دار، علاوه بر کاربردی بودن، زیبایی را نیز به محل زندگی و یا محل کار خود اضافه خواهید کرد. رو باز بودن پارکینگ باعث می شود تا نور آفتاب و رطوبت باران و برف به مرور زمان ماشین را فرسوده نماید.

  • اوایل سایبان ها از گونی یا لایه پلاستیکی درست میشد اما امروزه از تکنولوژی جدید تولید شده که به آن سایبان برقی میگویند .
  • کیفیت سایبان برقی بر روی قیمت سایه بان برقی تاثیر بسیار زیادی دارد.
  • از نکات دیگری که در هنگام سفارش و نصب سایبان در مغازه ، منزل یا ویلای خود باید در نظر بگیرید اندازه ی دقیق ، میزان بازشو و طرح آن است.
  • از زمانی که موتور برقی به سایبان ها اضافه شده است به راحتی باز و بسته می شود و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که یک دکمه را فشار دهید سایبان برقی شما کمتر از 90 ثانیه باز می شود.
  • چرا که فاکتورهای دیگری مانند سایز و مدل متریال و… نیز در تعیین قیمت سایبان نقش اساسی دارند.

البته به این موضوع نیز باید توجه داشت که کیفیت سقف برقی نیز بیشتر شده و می توان سالها از آن استفاده بهینه انجام داد. برای مثال اگر از روکش پی وی سی استفاده کنیم قیمت سقف متحرک بیشتر از زمانی است که از سقف پارچه ای استفاده می کنیم. بدین ترتیب یکی از مهمترین فاکتورهای تعیین قیمت سقف متحرک برقی، جنس روکش است.

سایبان دیواری فول باکس 3.5×2.5

بدنه سایبان را از فلز آلومینیوم می سازند تا در برابر زنگ زدن و پوسیدگی مقاوم باشد. برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در بدنه سایبان برقی بهتر است مراقبت های لازم را انجام دهید. البته امروزه برای سایبان از پارچه مشابه برزنتی ولی ساخته شده از الیاف PVC استفاده می شود که سایبان علاوه بر جلوگیری از تابش خورشید ، جلوی بارش باران را نیز بگیرد. ولی گاهی قصد داریم در یک محوطه باز سایبان را اجرا نماییم و کنار سایبان هیچ دیواری وجود ندارد، در این صورت باید 2 عدد ستون بعنوان پایه در زمین جانمایی شود و سپس سایبان برقی بر روی این ستون ها سوار شود. همانگونه که در عکس های زیر مشاهده می کنید ، سایبان برقی از قطعات زیر تشکیل شده است.

سقف برقی با پوشش آلومینیومی

در اغلب شهرها مجموعه های ورزشی برای تمرین ورزشکاران و یا تفریح و سرگرمی جوانان راه اندازی می شود. معمولا برای اینکه بتوان استفاده بیشتری از این مجموعه های ورزشی کرد و همچنین سرعت بالای اجرای کار، سقف متحرک را برای این مکان ها در نظر می گیرند. معمولا سقف های برقی بسیار راحت تر و سریع تر از سایر سقف ها نصب می شوند.این موضوع باعث شده تا هر جا که سرعت و زیبایی کار اهمیت بیشتری داشته باشد از سقف برقی استفاده شود. تقسیم می شود.عامل مهم موثر در قیمت سایبان مغازه، نوع اسکلت بکار رفته در سایبان مغازه میباشد.همچنین نوع پارچه مورد استفاده در سایبان نیز در قیمت سایبان مغازه موثر است. معمولا برای کافه هایی که حیاط بزرگی دارند از انواع سایبان چتری استفاده می شود.

کادر شرکت معتبر دیدگاهان غرب به پخش عمده و جزئی انواع سایبان دستی و مدرن مطابق با آخرین فناوری روز به سراسر کشور می‌پردازد. یکی دیگر از ویژگی های سایبان زنجیری، امکان وجود تنوع در ساخت این سایبان ها است. معمولا انواع چادر زنجیری دستی و برقی و همچنین نامتقارن و دو طرفه قابل ساخت می باشد. بدین ترتیب افرادی که به دنبال خرید سایه بان هستند، به راحتی می توانند مدل مد نظر خود را پیدا کنند. روکش یکی از مهمترین قسمت های سقف متحرک برقی به شمار می رود. اگر روکش را از جنس مرغوب و با کیفیت بالا انتخاب کنیم، قطعا قیمت تمام شده سقف متحرک افزایش می یابد.

یکی از ویژگی‌هایی که برای خریداران سایبان برقی مهم است بالا بودن طول عمر، با دوامی و تغییر نکردن رنگ پارچه سایبان های برقیست است. سایبان‌هایی که استفاده از آنها به صورت مداوم است مانند سایبان برقی مغازه بیشتر در معرض نور خورشید هستند و زودتر دچار پوسیدگی می‌شوند، به همین دلیل صاحبان مغازه در انتخاب نوع پارچه دقت بیشتری باید داشته باشند. استقبال از آن نیز از سوی مصرف کننده بیشتر می شودقیمت سایبان فول باکس استقبال نمی کنند.

طراحی شیک و زیبا از دیگر ویژگی های منحصر به فرد چتر پایه کنار سیم بکسلی محسوب می شود. این موضوع باعث شده تا بتوان در رستوران ها و باغ های بسیار شیک و بزرگ نیز از این نوع چترها استفاده کرد. به خاطر افزایش میزان مصرف، به صورت سفارشی نیز تهیه و تpxلید می کنند. سفارشی بودن سایبان ها باعث می شود تا رضایت مصرف کننده از این محصول بسیار بیشتر شود. گفتیم که سایبان را می‌توان بر اساس نوع کاربرد نیز دسته‌بندی کرد.

با استفاده از سقف متحرک برای پاسیو یا بالکن خانه می توان ظاهری شیک و لاکچری به ساختمان بخشید. با توجه به اهمیت بسیار بالای شکل ظاهری ساختمان، اهمیت بسیار زیادی دارد که بتوانیم ظاهر یک ساختمان شیک و زیبا کنیم. که در سال های اخیر بیشتر از هر چیز دیگری به چشم می آید، نوسانات قیمت ارز و افزایش میزان تورم در جامعه است. با توجه به نرخ لحظه ای ارز، قیمت مواد و متریال مورد نیاز برای ساخت سایبان بازویی نیز به سرعت در حال تغییر است. این پارچه می تواند جنس های مختلفی مانند برزنتی، ترانزیتی و یا فلکسی و … باشد. سعی کنید قبل از خرید با مزایا و معایب انتخاب هر یک از پارچه ها اطلاعات کافی بدست آورید.