دسته‌ها
اخبار

صرفه جویی هزینه های خنک کردن فضا با سایبان برقی   حتما دقت کرده اید که در 6 ماه دوم سال به ویژه در تابستان ، در ساعات تابش خورشید به سنگ نمای ساختمان هرجا که د

سایبان های اتوماتیک نیز به دلیل گرفتن جای زیاد، نیاز به ابعاد و اندازه بیشتری نسبت به سایبان‌های ثابت دارد. البته تمامی این موارد فرضیه است و ابعاد و اندازه هر مکان با مکان دیگر متفاوت بوده و شما به سایبان خاص آن مکان نیاز پیدا خواهید کرد. البته نوع و جنس فلز نیز بسیار مهم است و جای بحث دارد و نمی‌توان گفت تمامی فلزات گرما را جذب می‌کنند.

  • اما با ظهور سایبان برقی تمامی حرکات سایبان دستی با یک دکمه و به وسیله یک ریموت باز و بسته می شود.
  • ۶-شما با نصب سایبان استخر یک سرمایه گذاری بلند مدت کرده اید زیرا در هزینه نگهداری و تعمیر استخرو انرژی صرفه جویی میشود.
  • شما می‌توانید با ما تماس گرفته و ضمن اطلاع از قیمت و دریافت مشاوره برای خرید بهترین نوع سایه‌بان، تجربه خرید خوبی را از یک مرکز خرید سایه‌بان ایمن صنعت داشته باشید.
  • سایبان برقی و یا همان سایبان ریموت کنترلی مکانیزم پیشرفته تر و البته قیمت بالاتری نسبت با سایبان های هندلی مغازه های قدیمی دارد.
  • معمولا گیاهانی که نیاز بیشتری به نور طبیعی دارند را به راحتی می توان در گلخانه هایی که دارای سقف جمع شونده برقی بوده پرورش داد.

در این حالت به جای نیروی برق و ریموت کنترل، از مفصل های بازویی برای تنظیم و یا باز و بسته کردن آن استفاده شده است. قطعا برای ساخت هر سازه ای مقدار زیادی لوازم جانبی نیاز داریم. اگر این لوازم جانبی کیفیت لازم را داشته باشند، کیفیت کلی سازه کاهش می یابد. بدین ترتیب نیاز است که همه قطعات یک سازه مانند قطعات یک پازل از بهترین کیفیت ممکن ساخته شوند تا بتوان بر روی دوام و استحکام سازه حساب باز کرد. قیمت لوازم جانبی تاثیر زیادی بر روی قیمت تمام شده سازه دارد، زیرا هر کدام از لوازم جانبی اگر از کیفیت بالایی برخوردار باشند، قطعا قیمت بیشتری خواهند داشت.

مزایای سایبان برقی اصفهان استخر

از نکات دیگری که در هنگام سفارش و نصب سایبان در مغازه ، منزل یا ویلای خود باید در نظر بگیرید اندازه ی دقیق ، میزان بازشو و طرح آن است. ارتفاع سایبان برقی شما باید به اندازه ای باشد که اگر فردی از خانواده قدی بلند دارد در زیر آن بایستد راحت باشد نه اینکه سرش را خم کند. نه آنقدر کوتاه باشد نه آنقدر بلند که آفتاب به نقطه ی مورد نظرتان وارد شود. سایبان پارکینگ ممکن است بعد از مدتی استفاده نیاز به تعمیر پیدا کند ، شرکت سایبان برقی شاهد هر مدل سایبان را تعمیر می کند. اگر تبلیغات مورد نظر فروشگاه خود را به کمک سایبان مغازه انجام بدهید دیگر نیازی نیست عوارضی را بابت تبلیغات به شهرداری پرداخت کنید.

محل نصب سایبان برقی را در نظر بگیرید!

یکی از مزایای اصلی سقف برقی این است که می توان آن را نور پردازی کرد. نور پردازی هم برای چارچوب و هم برای سقف متحرک امکان پذیر است. بدین ترتیب افرادی که می خواهند جلوه بصری بهتری را در فضای مورد نظر ایجاد کنند، علاوه بر نصب سقف برقی متحرک، می توانند نور پردازی حرفه ای را نیز انجام دهند. نور پردازی با استفاده از چراغ ها و ریسه ها و هر نوع وسایل روشن کننده امکان پذیر است. بدین ترتیب بهتر است بر اساس سلیقه فردی از انواع محصولات مناسب برای نور پردازی سقف متحرک استفاده شود.

چرا که فاکتورهای دیگری مانند سایز و مدل و … نیز در تعیین قیمت نقش اساسی دارند. با اینکه انتخاب سایبان اتوماتیک برقی به روزتر بوده و استفاده از آن نیز ساده تر می باشد، اما برخی ها معتقد هستند که به دلیل عدم استفاده از سیستم الکترونیکی و سیم های مربوطه، طول عمر سایبان دستی بالاتر از نوع برقی می باشد. چرا که امکان زنگ زدگی یا خراب شدن قسمت های برقی در آن وجود ندارد.