دسته‌ها
اخبار

فرهای بدون گرما در طول شب با جوراب – مدل موی شیک را با این راهنمای برای آدمک ها میخکوب کنید |


آیا می توان یک شبه فرهای بدون گرما با جوراب داشت؟ بله بله بله! فرهای زیبا می توانند تقریباً هر زنی را تزئین کنند. همه نمی دانند که می تو،د با کمک چیزهای ساده ای مانند جوراب فر درست کنید. استفاده از ابزارهای حالت دهنده حرارتی به زمان زیادی نیاز دارد و می تواند به مو آسیب برساند. چگونه موهای خود را یک شبه بدون حرارت فر کنید؟ فقط راهنمای گام به گام ما را دنبال کنید!

فرهای بدون گرما در طول شب با جوراب – آیا این امکان وجود دارد؟

فرهای بدون گرما در طول شب با جوراب، مدل موهای شیک را با این راهنما میخکوب می کنند

تبلیغات

آیا فرهای بدون گرما با جوراب کار می کنند؟ تعجب خواهید کرد، اما بله، این روش کار می کند! چرا؟ بسیاری از دختران به اشتراک می گذارند که آنها این روش را ترجیح می دهند زیرا برای مو کاملاً بی خطر است. چرا؟ زیرا این فرهای بدون گرما در مقایسه با سایر روش های فر ،، مزایای زیادی دارند.

  • این روش نیازی به ،ید هیچ وسیله یا وسیله ای ندارد – جوراب در هر خانه ای یافت می شود.
  • این روش ناراحتی قابل توجهی به همراه نمی آورد و بسیاری از دختران می گویند که خوابیدن با جوراب بسیار راحت تر از بیگودی است.
  • روش ارزان، اما موثر است.
  • فرهای بدون گرما با جوراب نیاز به زمان و تلاش زیادی ندارند.
  • حتی می تو،د از جوراب هایی که به شدت فرسوده شده اند استفاده کنید.
  • از هیچ ابزار حرارتی استفاده نمی شود بنابراین هیچ آسیبی برای موها وجود ندارد.
  • فرهای طبیعی حجیم می گیرید.
  • این روش برای موهای متوسط ​​و بلند کار می کند.

چگونه موهای خود را یک شبه بدون گرما با جوراب فر کنید؟

چگونه موهای خود را یک شبه بدون حرارت با جوراب فر کنید؟

تبلیغات

چگونه موهایم را با جوراب به درستی فر کنم؟ این یکی از سوالات متداول است. این واقعا ساده است اما پیچش رشته های کوتاه و بلند کمی متفاوت است. این روش برای موهای نرم بهتر عمل می کند. اگر رشته های شما ضخیم و قوی هستند، ممکن است نتیجه آن چیزی نباشد که انتظار دارید. این احتمال وجود دارد که شما به جای حلقه زدن، امواج داشته باشید، اما این هم بد نیست، درست است؟

موهای با هر طولی باید قبل از فر ، شسته شوند. این کار را به روش معمول با شامپوی مورد علاقه خود انجام دهید. پس از آن، فرهای شسته شده باید کمی با یک حوله خشک شوند. نیازی به خشک ، کامل فرها نیست. برای اینکه فرها زیبا شوند، موها باید قبل از فر ،، مرطوب باشند اما خیس نباشند.

نحوه انجام فر ، جوراب

می تو،د قبل از فر ، موها از فوم یا ژل استفاده کنید. به این ترتیب فرها ساختارمندتر به نظر می رسند و شکل خود را برای مدت طول، حفظ می کنند. دختر، که می‌خواهند فرهای نرم‌تر یا موج‌هایی به سبک هالیوودی داشته باشند، می‌توانند از یک محصول ثابت استفاده نکنند.

مطمئن شوید که جوراب کافی برای طول موهای خود دارید. دختر، که موهای نرم تا شانه دارند به دو جفت جوراب نیاز دارند. اگر موهای بلندی دارید ممکن است به 5-6 جفت نیاز داشته باشید.

راهنمای فر ، مو با جوراب

انتخاب جوراب من، نیز مهم است. توصیه نمی شود از جوراب های ورزشی استفاده کنید زیرا آنها کاملاً کوتاه هستند – به دست آوردن فرهای زیبا با کمک آنها به سادگی کار نمی کند. جوراب های لوله بلند برای فرهای بدون گرما بهترین هستند. علاوه بر جوراب‌های بلند، به سنجاق‌های بابی یا گیره‌های پنجه‌ای برای نگه‌داشتن جوراب‌ها و کش‌های مو یا اسکرانچی‌ها نیاز دارید.

در اینجا یک راهنمای گام به گام برای فر ، موهای خود با جوراب آورده شده است

  • موهای خود را با شامپو بشویید و با حوله خشک کنید. در صورت تمایل، می تو،د اجازه دهید موهایتان در هوا خشک شوند تا کمی مرطوب شوند.
  • 3 جفت جوراب بلند از مواد طبیعی تهیه کنید.
  • موهای خود را به دو ،مت مساوی ت،یم کنید. هر ،مت را به 3 ،مت کوچکتر مساوی ت،یم کنید و با کش ثابت کنید.
  • یک جوراب را با یک گیره پنجه یا سنجاق بابی به ریشه مو ب،ب،د. هر ،مت از مو را دور جوراب بپیچید. انتهای آن را با نوارهای ا،تیک یا اسکراچ محکم کنید.
  • این کار را با ،مت های باقی مانده مو تکرار کنید.
  • به رختخواب بروید و صبح به آرامی جوراب ها را بردارید و فرها را رها کنید.
  • انگشتان خود را از میان فرها عبور دهید، با اسپری مو ثابت کنید.

نکات بیشتر برای فرهای بدون گرما در طول شب با جوراب

نکات و ترفندهایی برای فرهای بدون گرما در طول شب با جوراب

فرهای بدون گرما در طول شب با جوراب می توانند متفاوت به نظر برسند. بستگی به این دارد که چه نوع فرهایی را می خواهید و چند ،مت را می خواهید بپیچ،د. اگر رشته های نازک مو را بچرخ،د، فرهای کوچکی خواهید داشت، به ترتیب به جوراب بیشتری نیاز خواهید داشت. اگر امواج نرم را ترجیح می دهید، باید تارهای موی بزرگتر را روی تعداد کمتری جوراب بچرخ،د.

این روش روی موهای کمی مرطوب بهترین کار را دارد، اما آیا می‌تو،د فر ، جوراب را با موهای خیس انجام دهید؟ بله، تو میتونی. با این حال، باید در نظر داشته باشید که امتحان ، مو به زمان بیشتری نیاز دارد. فقط آزمایش کنید و ببینید چه چیزی برای طول و ضخامت موهای شما بهترین کار را دارد.


منبع: https://deavita.net/heatless-curls-overnight-with-socks-trendy-hairstyle-guide-dummies-284054.html