دسته‌ها
اخبار

لوازم خانگی هوشمند برای ادغام در طراحی خانه کلاسیک


با پیشرفت فناوری، وسایل بیشتر و بیشتری «هوشمند» می شوند، به این م،ی که می توانند به اینترنت متصل شوند و از راه دور کنترل شوند.

در حالی که این کار از بسیاری جهات راحت است، اما همگام شدن با آ،ین روندها نیز می تواند طاقت فرسا باشد. اگر عاشق طراحی خانه ک،یک هستید، ممکن است تعجب کنید که چگونه لوازم هوشمند را در فضای خود بگنج،د بدون اینکه زیبایی شناسی خود را به خطر بیندازید.

چند روش برای این کار وجود دارد! یکی از گزینه ها انتخاب لوازم هوشمندی است که ظاهری ک،یک دارند. برای مثال، یخچال‌ها در حال حاضر به نمایشگرهای لمسی و وای‌فای داخلی مجهز شده‌اند، اما با نمای بیرونی از جنس استیل ضد زنگ و دستگیره‌های الهام‌گرفته از یکپارچه‌سازی با سیستم‌عامل، هنوز حسی قدیمی دارند.

روش دیگر ،ید لوازم هوشمندی است که به راحتی می توان آنها را پنهان کرد.

مهم نیست در چه مسیری تصمیم می گیرید، راه هایی برای ادغام موفقیت آمیز لوازم هوشمند در طراحی خانه ک،یک شما وجود دارد. و همچنین، فقط کمی تحقیق و خلاقیت می خواهد!

لوازم خانگی هوشمند چیست؟

لوازم خانگی هوشمند خط تولید جدیدی هستند که به شما امکان می‌دهند نور، دما و امنیت خانه خود را از طریق تلفن هوشمند خود مدیریت کنید.

لوازم خانگی هوشمند را می توان از اینجا ،یداری کرد. سیستم X برای ساده ، زندگی شما و ارائه اطمین، که شایسته شماست با اطمینان از اینکه خانه شما همیشه امن و دلپذیر است را به شما ارائه می دهد.

منبع تصویر: Today.com

علاوه بر این، این واقعیت که اقلام X از انرژی کارآمد هستند به این م،ی است که هزینه کمتری را برای هزینه های ماهانه برق خود صرف خواهید کرد. به لطف لوازم خانگی هوشمند که نشان دهنده آینده اتوماسیون خانگی هستند، زندگی شما کمتر پیچیده و راحت تر خواهد شد.

خانه هوشمند چیست؟

خانه هوشمند خانه‌ای است که از فناوری مدرن استفاده می‌کند تا به مردمش کنترل بیشتری بر فضای زندگی خود بدهد. با خودکار ، وظایف و اتصال دستگاه ها و لوازم مختلف، صاحبان خانه می توانند از راحتی، آسایش و ایمنی بیشتری در خانه های خود لذت ببرند.

در حالی که اصطلاح “خانه هوشمند” از نظر فنی می تواند به هر محل س،ت مجهز به نوعی اتوماسیون خانگی اشاره کند، معمولاً برای توصیف خانه هایی با سطح بالایی از اتوماسیون و اتصال استفاده می شود.

یکی از ویژگی های تعیین کننده یک خانه هوشمند توانایی آن در کنترل از راه دور است. این بدان م،است که صاحبان خانه می توانند محیط خانه خود را حتی زم، که حضور فیزیکی ندارند مدیریت کنند. به ،وان مثال، آنها می توانند از تلفن هوشمند خود برای روشن ، چراغ ها، تنظیم ترموستات یا بررسی دوربین های امنیتی استفاده کنند. این افزایش سطح کنترل می تواند برای خانواده های پرمشغله یا صاحب خانه هایی که مرتب سفر می کنند بسیار مفید باشد.

خانه هوشمند محل س،تی است که دارای ابزارهای متصل است که می توان آنها را از راه دور با استفاده از رایانه یا تلفن هوشمند مدیریت و برنامه ریزی کرد. یکی دیگر از عملکردهایی که در یک خانه هوشمند می توان از راه دور کنترل کرد، روشنایی، دما، چند رسانه ای، امنیت، پنجره ها و درها است.

از جمله محبوب ترین دستگاه های هوشمند عبارتند از:

  • نورپردازی
  • محدودیت های قدرت
  • کنتور برق
  • امنیت
  • تج،ات AV برای خانه

اگر یک تلفن هوشمند، یک اتصال اینترنتی قابل اعتماد و چند دستگاه هوشمند داشته باشید، می‌تو،د کارهایتان را خودکار کنید و از کنترل صوتی برای مدیریت خانه‌تان حتی زم، که در آنجا نیستید استفاده کنید.

خانه ک،یک چیست؟

هیچ پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد، زیرا تعریف همه افراد از “خانه ک،یک” متفاوت خواهد بود. با این حال، برخی از ویژگی های رایجی که ممکن است در طراحی خانه ک،یک در نظر گرفته شوند، تقارن، خطوط تمیز و تمرکز بر سادگی است.

منبع تصویر: cl،ic،me.com

وقتی وارد سناریوی لوازم خانگی می شویم، باید مدیریت صحیح آنها را در نظر بگیرید. اگر می خواهید لوازم خانگی خود را تعمیر کنید، من، ترین سرویس را انتخاب کنید تعمیر لوازم خانگی، که شامل یک تیم با استعداد است. دلیل خاص این است که آنها خدمات خود را تضمین می کنند و شما می تو،د از طریق آنها کیفیت و خدمات سریع را بهبود بخشید. خانه های ک،یک اغلب دارای کیفیتی بی انتها هستند که باعث می شود ظریف و شیک به نظر برسند. علاوه بر این، خانه های ک،یک معمولاً کاملاً کاربردی هستند و هر اتاق هدف خاصی را دنبال می کند. برای بسیاری، خانه های ک،یک نشان دهنده تعادل کامل فرم و عملکرد است.

روند ادغام 8 لوازم خانگی هوشمند در طراحی خانه ک،یک

یک جایگزین خانه هوشمند تقریباً برای هر بخش از زندگی که فناوری در محیط خانه نفوذ کرده است، معرفی شده است.

  • تلویزیون های هوشمند برای دسترسی به محتوا از طریق برنامه ها، مانند فیلم ها و موسیقی های درخواستی، باید به اینترنت متصل باشند. برخی از تلویزیون های هوشمند دارای ویژگی های ژست یا تشخیص صدا نیز هستند.
  • راه‌حل‌های روشنایی هوشمند را می‌توان شخصی‌سازی کرد و از راه دور کنترل کرد، زمان حضور افراد در اتاق را تشخیص داد و بر اساس آن نور را تغییر داد. بسته به میزان نور روز، لامپ های هوشمند می توانند خود را نیز تنظیم کنند.
  • WiFi در ترموستات های هوشمند تعبیه شده است که به کاربران امکان می دهد دمای خانه را تنظیم، ردیابی و از راه دور تنظیم کنند. علاوه بر این، این وسایل نحوه رفتار کاربران را “یاد می گیرند” و به طور خودکار تنظیمات را تغییر می دهند تا کارایی و راحتی را برای سرنشینان به حدا،ر برسانند. علاوه بر گزارش مصرف انرژی، ترموستات های هوشمند می توانند به کاربران یادآوری کنند که فیلترهای خود را تغییر دهند.
  • کاربران می‌توانند با استفاده از قفل‌های هوشمند و بازکننده‌های درب گاراژ به بازدیدکنندگان اجازه ورود یا منع کنند. علاوه بر این، قفل های هوشمند ممکن است تشخیص دهند که ،نین در نزدیکی چه زم، هستند و به طور خودکار درها را برای آنها باز کنند.
  • ،نان دارای دوربین های امنیتی هوشمند ممکن است املاک خود را در خارج از کشور یا در تعطیلات تماشا کنند. حسگرهای حرکتی هوشمند می توانند ،نان، مهمانان، حیوانات و مزاحمان را تشخیص دهند و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک به مقامات هشدار دهند.
  • با فیدرهای متصل، مراقبت از حیوانات خانگی ممکن است خودکار باشد. با استفاده از تایمرهای متصل، می تو،د چمن و گیاهان داخلی خود را آبیاری کنید.
  • وسایل آشپزخانه مختلفی در دسترس هستند، مانند قهوه سازهای هوشمند که می توانند به طور خودکار یک فنجان تازه را در زمان مشخصی دم کنند و یخچال های هوشمندی که تاریخ انقضا را کنترل می کنند و لیست ،ید ایجاد می کنند. اگر در مورد ایده های کفپوش آشپزخانه نگران هستید، نه تنها لوازم خانگی، بلکه ظاهر مفیدی نیز خواهند داشت.
  • به ،وان مثال، برای جلوگیری از سیل در زیرزمین، م،تورهای سیستم خانگی ممکن است موج برق را تشخیص دهند و وسایل برقی را خاموش کنند، یا ممکن است لوله های یخ زده یا ،ابی آب را تشخیص دهند و آب را قطع کنند.

مزایای لوازم خانگی هوشمند

شکی نیست که لوازم خانگی هوشمند به طور فزاینده ای محبوب می شوند و افراد بیشتری به دنبال اضافه ، آنها به خانه های خود هستند.

اما مزایای این دستگاه ها چیست؟ تنها چند روش وجود دارد که لوازم خانگی هوشمند می توانند زندگی شما را آسان تر و لذت بخش تر کنند:

1. می تو،د آنها را از طریق تلفن خود کنترل کنید.

یکی از بهترین چیزها در مورد لوازم خانگی هوشمند این است که می تو،د آنها را از طریق تلفن خود کنترل کنید. چه در خانه و چه خارج از خانه، می تو،د چراغ ها را روشن کنید، قهوه جوش را روشن کنید یا حتی حرارت را زیاد کنید.

اگر قبل از ،وج از خانه فراموش کنید کاری را انجام دهید، بسیار راحت است.

2. آنها می توانند در پول شما صرفه جویی کنند.

بسیاری از لوازم خانگی هوشمند به گونه ای طراحی شده اند که نسبت به همتایان سنتی خود صرفه جویی بیشتری در مصرف انرژی داشته باشند.

این بدان م،است که آنها می توانند پول شما را در صورتحساب ماهانه انرژی صرفه جویی کنند. علاوه بر این، برخی از دستگاه های هوشمند می توانند به شما در صرفه جویی در مصرف آب کمک کنند که منجر به کاهش قبوض آب و برق می شود.

3. خانه شما را امن تر می کنند.

مزایای بسیاری از سیستم های امنیتی خانه هوشمند وجود دارد و ارزش آن را دارد که در مورد نمای کلی قفل هوشمند من، خانه هوشمند شما ایده بگیرید. همچنین برخی از لوازم خانگی هوشمند مانند دوربین های امنیتی و قفل درها می توانند به ایمن سازی خانه شما کمک کنند. این می تواند زم، که از خانه دور هستید به شما آرامش دهد.

خط پایان

و همچنین، گرفتن ایده از تزئین فضای خالی ظرافت خانه شما را بهتر می کند. بسیاری از لوازم خانگی هوشمند را می توان در طراحی خانه ک،یک ادغام کرد. این لوازم شامل ترموستات هوشمند، سیستم امنیتی هوشمند و سیستم روشنایی هوشمند است. هر وسیله ای می تواند خانه شما را راحت تر، ایمن تر و کارآمدتر کند. نه تنها این، همیشه این نگر، را نسبت به اهمیت مدیریت خانه نیز فراموش نکنید.


منبع: https://www.archute.com/smart-،me-appliances/