دسته‌ها
اخبار

لوگان پل کیست و لوگان پل کجا زندگی می کند؟


لوگان پل است یک سلبریتی آمریکایی که به دلایل مختلف شناخته شده است. او در بیست سالگی میلیون ها نفر جمع آوری کرده است و نمادی برای بسیاری از جوانان مشتاق در سراسر جهان است. به لطف ثروتش، او توانسته است چند ملک هیجان انگیز ب،د و زندگی تجملی داشته باشد. احتمالاً از خود می پرسید: «لوگان پل کجا زندگی می کند؟

در این پست، مکان خانه لوگان پل و هزینه آن را کشف خواهیم کرد.

شروع کنیم!

لوگان پل کیست؟

لوگان ال،اندر پل یکی از مشهورترین شخصیت های رسانه ای در ایالات متحده است. او به دلایل مختلفی مانند کشتی گیر حرفه ای WWE، بازیگر و ستاره یوتیوب محبوب است. این شخصیت اینترنتی که به خاطر ویدیوهایش در مورد بدلکاری و شوخی های افراطی در Vine شناخته می شود، اکنون حدود 45 میلیون دلار دارایی خالص دارد.

لوگان پل قبلا کجا زندگی می کرد؟

Logan Paul Estate Encino را به قیمت 9 میلیون دلار لیست می کند

اعتبار تصویر: tmz.com

پس از به شهرت رسیدن، لوگان پل یک عمارت 6 میلیون دلاری در انسینو، لس آنجلس ،ید. این خانه خیره کننده ای است که در دهه 70 ساخته شده است اما هنوز هم مجلل با بسیاری از ویژگی های جذاب است. در نگاه اول، این مکان مانند یک خانه مزرعه به نظر می رسد، اما تمام جزئیات در مورد آن مدرن و مجلل است.

گفته می شود این خانه دارای چندین انبار شراب، پنج اتاق خواب و هفت حمام، یک آشپزخانه بزرگ با یک جزیره و غیره است.

این املاک همچنین میزبان یک باغ در فضای باز، یک است، آزاد، و یک سالن بزرگ بود. این نام مستعار خانه ماوریک به دلیل نام تجاری Logan Paul’s Maverick بود. این خانه نقطه عطف بزرگی بود و اولین خانه ای بود که لوگان پل به طور رسمی مالک آن بود.

لوگان بعداً این ملک را به ماشین گان کلی، بازیگر، رپر، خواننده و ترانه سرای آمریکایی فروخت. این خانه 7.5 میلیون دلار فروخته شد، فقط کمی بیشتر از پرداخت لوگان پل.

مزرعه لوگان پل در کالیفرنیا

اعتبار تصویر: insider.com

لوگان پل همچنین یک خانه در مزرعه بیاب، به قیمت یک میلیون دلار از تیموتی لیری ،ید. اعتقاد بر این است که تیموتی در دهه 60 ال اس دی را در مزرعه تولید می کرد. عشق لوگان پل به مهم، پنهان نیست و احتمالا یکی از دلایلی است که او ملک را ،ید.

لوگان پل اکنون کجا زندگی می کند؟

خانه جدید لوگان پل در پورتوریکو

اعتبار تصویر: metro.pr

در حال حاضر، لوگان پل در پورتوریکو زندگی می کند. در فوریه 2021، او اعلام کرد که از خانه خود در کالیفرنیا به پورتوریکو نقل مکان خواهد کرد. ما نمی د،م انگیزه او برای نقل مکان چیست، اما او اکنون در یک عمارت 13 میلیون دلاری واقع در یک محله مجلل در دروازه زندگی می کند.

این ملک در نیم جریب زمین قرار دارد و در ساحل شمالی جزیره در دورادو واقع شده است. این شامل چندین ویژگی مجلل مانند یک است، بزرگ، اتاق های شیک، و یک منطقه سرپوشیده-خارج است.

در حالی که ا،ر مردم تصور می کنند که لوگان پل این عمارت را ،یده است، او آن را با نرخ خیره کننده حدود 57000 دلار در ماه اجاره می کند. کوین توبیاس صاحب خانه این خانه کاملاً مبله است.

لوگان پل از خانه ماوریک در لس آنجلس نقل مکان کرد تا در آنجا تمرین کند مسابقه بو، او در مقابل فلوید می ودر جونیور، طرفداران بعداً پس از اینکه هیچ برنده ای برای مسابقه 8 راند اعلام نشد، ناامید شدند. همه چیز نمایشگاهی بود که حدود یک میلیون دلار فروش داشت.

داخل خانه لوگان پل پورتوریکو

این عمارت مانند ملک قبلی وی در لس آنجلس دارای پنج اتاق خواب و هفت حمام است و بیش از 5000 فوت مربع فضای زندگی دارد. این به چهار طبقه ت،یم شده است: طبقه همکف یک اتاق نشیمن، آشپزخانه و ناهارخوری با پلان باز است.

1. ورودی

سرسرا بزرگ با کفپوش مرمر.

اعتبار تصویر: nypost.com

هنگامی که وارد خانه می شوید، یک سرسرا بزرگ بزرگ با دیوارهای سفید و کفپوش مرمری را می بینید. سقف در این ،مت مشکی است و کنتراست کاملی با بقیه اتاق ایجاد می کند.

2. فضای زندگی اصلی

سرسرا به فضای زندگی اصلی منتهی می شود که بسیار بزرگ است. یک ست صندلی خوب وجود دارد که در آن لوگان و جیک می توانند با دوستان خود خنک شوند.

منطقه اصلی نشیمن

اعتبار تصویر: nypost.com

فضای نشیمن دارای طراحی سقف بلند است که برای یک لوستر عالی است. برخلاف دیوارهای سفید سالن، این اتاق دارای دیوارهای خا،تری است که با رنگ صندلی ها همخو، دارد. یک راه پله منتهی به طبقه بالا و یک ورودی به منطقه غذاخوری وجود دارد.

3. منطقه غذاخوری

اتاق غذاخوری رسمی

اعتبار تصویر: nypost.com

در ادامه، فضای ناهار خوری رسمی را پیدا خواهید کرد که چیزی کمتر از یک منظره نیست. دارای یک میز مرمری بزرگ با ده صندلی است که در آن کل خانواده می توانند یک وعده غذایی را به اشتراک بگذارند. سنگ مرمر خا،تری نیز در یک طرف دیوار قرار دارد و سه قطعه هنری بزرگ وجود دارد که اتاق غذاخوری را جذاب تر می کند.

در مرکز سقف، طرح دم شیر شیک وجود دارد که میز ناهارخوری را روشن می کند. سقف سفید است اما سبک استانداردی نیست که در ا،ر خانه ها پیدا می کنید. این اتاق ناهارخوری حس رسمی بودن را القا می کند و مک، عالی برای به اشتراک گذاشتن یک وعده غذایی با مهمانان مهم است.

4. آشپزخانه

طراحی طبقه باز به آشپزخانه ای کاملا مجهز منتهی می شود که در آن آشپز لوگان غذاهای لذیذی آماده می کند. تقریباً انگار هر اتاق در عمارت شخصیت خاص خود را دارد. آشپزخانه با تم سفید با میز جزیره ای است که مردم می توانند در آن بنشینند و غذا بخورند.

آشپزخانه سرآشپزها با لوازم درجه یک.

اعتبار تصویر: nypost.com

به نظر می رسد که لوازم مدرن، یخچال و کابینت ها در عمارت ساخته شده اند و عمدتاً خا،تری هستند و تم کلی خانه را حفظ می کنند. سه چراغ در بالای پیشخوان و یک هود تهویه در بالای جزیره آشپزخانه وجود دارد.

لوگان و مهمانان خانه اش محدود به غذا خوردن در اتاق ناهارخوری نیستند، زیرا آشپزخانه نیز مک، عالی برای نشستن و لذت بردن از یک میان وعده است.

اتاق سرگرمی

میز بیلیارد.

اعتبار تصویر: nypost.com

یکی دیگر از مکان های قابل ذکر اتاق آفتاب است که به ،وان یک فضای سرگرمی نیز عمل می کند. دارای یک میز بیلیارد در مرکز است که لوگان پل و دوستانش می توانند از بازی لذت ببرند. دید به بیرون محدود نیست زیرا دیوارهای این فضا بیشتر شیشه ای است.

اتاق های خواب

یکی از پنج اتاق خواب که دارای دو تخت کامل است.

اعتبار تصویر: nypost.com

طبقه اول شامل اتاق نشیمن، اتاق ناهار خوری و آشپزخانه، به همراه سه اتاق خواب، یکی در هر طرف راه پله منتهی به اینجاست (اتاق خواب می، بزرگتر از اتاق خواب های دو طرف است). دو اتاق خواب اضافی در بالای این طبقه وجود دارد: یکی برای مهمانان و دیگری برای اه، ذخیره سازی (چیزی بیش از تعدادی مبلمان قدیمی نیست).

یه اتاق خواب دیگه

اعتبار تصویر: nypost.com

در طبقه بالا دو اتاق خواب دیگر و یک حمام اختصاصی با سینک های دوقلو وجود دارد. اتاق خواب اصلی دارای حمام اصلی و کمد دیواری است که به بالکن مشرف به است، زیر باز می شود.

کمد بسیار بزرگ است و از بالا به پایین بیشتر سفید است. دستگیره های کمد و کابینت طلایی به نظر می رسند و فضا را لو، تر می کنند.

کمد اصلی.

اعتبار تصویر: nypost.com

حمام ها

هر اتاق خواب دارای حمام اختصاصی خود است.

اعتبار تصویر: nypost.com

هر اتاق خواب در این عمارت دارای یک حمام اختصاصی است که نیاز به عجله در خانه برای دسترسی به چنین امکاناتی را از بین می برد. طراحی پیاده‌روی شامل محفظه‌های شیشه‌ای، صندلی‌ها و سر دوش‌های مختلف است. دیوارهای حمام تیره هستند و با سقف و کف تضاد ایجاد می کنند.

فضای داخلی-خارج زندگی

یک فضای زندگی در فضای باز-داخلی.

اعتبار تصویر: nypost.com

درست قبل از ،وج از عمارت، یک فضای نشیمن سرپوشیده و بیرونی وجود دارد که به گونه‌ای طراحی شده است که به شما راحتی در فضای باز را بدهد. این یک مکان عالی برای استراحت است زیرا از نسیم بیرون بدون ، ملک لذت می برید. این فضا دارای کفپوش های چوبی و چندین صندلی خا،تری است.

همچنین یک فن در بالای اتاق تعبیه شده است تا در هنگام نبود باد جریان هوا را حفظ کند. این یک مکان فوق العاده برای دریافت هوا و نور خورشید در حین اقامت در داخل عمارت است.

حیاط پشت

فضای بیرونی با چمنزارهای وسیع.

اعتبار تصویر: nypost.com

حیاط خلوت عمارت لوگان پل یکی از بهترین مناظری است که در خانه های مجلل خواهید دید. این منطقه وسیعی است که دارای است، و چمنزارهای مرتب است. جای تعجب نیست که لوگان پل عاشق این ملک شد زیرا آن حال و هوای جزیره گرمسیری را ایجاد می کند که پورتوریکو را بسیار مشهور کرده است.

است، با طراحی معماری

اعتبار تصویر: nypost.com

است، بزرگ است و مساحت قابل توجهی از حیاط را در بر می گیرد. زم، که دمای هوا در پورتوریکو با،ت، مک، عالی برای Logan Paul است تا خنک شود.

نتیجه

لوگان پل، ستاره یوتیوب، با عمارت جدید خود در پورتوریکو، رسما زندگی خوبی را تجربه می کند. او ملک را ن،ید اما هر ماه آن را حدود پنجاه و هفت هزار دلار اجاره می کند. لوگان قبلی خود را در لس آنجلس به مبلغ 7.5 میلیون دلار فروخت و به پورتوریکو نقل مکان کرد.

خانه پنج اتاق خوابه و هفت حمام مک، عالی برای لوگان بود تا قبل از مسابقه بو، خود با فلوید می ودر روی تمریناتش تمرکز کند. این در جامعه ساحلی Dorado واقع شده است و در زمینی به مساحت نیم جریب قرار دارد.


منبع: https://www.archute.com/where-logan-paul-live/