دسته‌ها
اخبار

لیست قیمت سایبان برقی سایبان پارچه ای سایبان پارکینگ

بدین ترتیب هر روز افرادی سفارش خرید سایبان زنجیری را به ثبت می رسانند. با توجه به متریال بسیار خوب و بازشوندگی مناسب و استفاده از زنجیرهای بسیار قوی در سایبان زنجیری، این نوع سایبان ها دارای استقامت بسیار خوبی هستند. بدین ترتیب طول عمر آنها بسیار بالا بوده و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند. این ویژگی ها باعث شده تا سایه بان زنجیری محبوبیت خود را پس از گذشت سالهای طولانی حفظ نماید. دارای بازوهای بسیار مقاومی است که این موضوع سبب می شود تا بتوان برای مدت زمان زیادی از این نوع سایه بان ها استفاده کرد. با توجه به اینکه ظاهر این نوع سایبان ها ساده و در عین حال شیک است، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند.

  • از دیگر مزیت های سایبان برقی مغازه میتوان به صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره نمود چون سایبان از گرم شدن داخل مغازه و یخچال های نگهداری مواد جلوگیری میکند.
  • نه آنقدر کوتاه باشد نه آنقدر بلند که آفتاب به نقطه ی مورد نظرتان وارد شود.
  • مهندسان ماهر ما با دارا بودن خلاقیت و ایده های نو انواع مختلف سایبان را جهت کارایی متفاوت از قبیل بالکن، استخر، مغازه، فروشگاه، خانه و … تولید می کنند.
  • کنترل صدا و کاهش آن نیز از دیگر مزیت های استفاده از سایبان باکس دار است.

اگر باز هم قصد صرفه‌جویی بیشتری را در هزینه قیمت سایبان برقی داشته باشید، توصیه می‌شود به جای موتورهای پرامکاناتی مانند بارزانته، از موتور توبلار اسمارت استفاده کنید. باید این مسئله را بدانید که قیمت هر سایبان به موارد مختلفی بستگی دارد. سایبان برقی تبریز نسبت به جنس پارچه بکار رفته در سایبان، نوع سایبان برقی، جنس و کیفیت سازه ها و پروفیل های موجود در سایبان، نوع سیستم اجرایی در سایبان که همان انواع موتور و گیربکس می باشد قیمت های متفاوتی دارند. اکنون که با انواع سایبان و نکات خرید آن آشنا شدید؛ می‌توانید بهترین نوع آن را انتخاب کرده و از فروشگاهی معتبر با قیمت بسیار مناسب خریداری کند. برای مثال شما می‌توانید هر نوع از سایبان مورد نیاز خود را از آهن سازه سفارش دهید و این فروشگاه به طور سفارشی برای شما با توجه به ابعاد و نوع مورد نیاز، سایبان بی‌نظیری می‌سازد.

سایبان حیاط / پارکینگ خودرو 4.5×3.0

با توجه به این موضوع دارای استحکام و پایداری بسیار خوبی می باشند. طبیعاتا هر چقدر متریال استفاده شده در آن بهتر باشد، قیمت سایبان نیز بالاتر می رود. مورد دیگری که در قیمت سایبان برقی تاثیر گذار است، جنس پارچه‌ای است که از آن استفاده می‌کنیم. سایبان برقی در خانه‌ها، استخرها، آلاچیق‌ها، مراکز تفریحی و گردشگری و تجاری، مغازه‌ها و ویترین‌ها، نمایشگاه‌ها، تالارها، پارکینگ‌ها و در اقلیم‌ها و شرایط آب و هوایی مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این نوع سایبان، اگر مشکلی در ساختار یا عملکرد ریموت و موتور رخ بدهد، با استفاده از دسته زاپاس می‌توان سایبان برقی را باز و بسته کرد.

سایبان فول باکس با توجه به وزن بالای سازه آن تا عرض ۵ متر و بازشو ۳ متر قابل اجرا میباشد. در سایبان فول باکس مانند سایبان کلاسیک و سایبان باکس امکان تغییر زاویه بازشو سایبان وجود دارد. سایبان کلاسیک با توجه به سازه سبک آن از عرض ۲.۵متر تا عرض ۶ متر و بازشو آن از ۲ متر تا ۳ متر قابل اجرا میباشد.سایبان کلاسیک یک طرفه میباشد و میتوان بر روی دیوار و یا پایه نصب نمود.

موتور های توبولاربرند های مختلفی دارند که از مهمترین آنها میتوان به بارازانته ، توربو و اسمارت اشاره کرد. و تقسیم بندی کلی آنها پرداخته می شود تا افرادی که اطلاعات زیادی در این زمینه داشته هم بتوانند خرید موفقی داشته باشند. انواع چترهای باغی در اندازه های ۲ ، ۳ و ۴ بصورت هشت ضلعی و مربعی قابل تولید هستند. معمولا بدنه این نوع از چتر ها را با استفاده از رنگ الکترواستاتیک رنگ می کنند. پشتیبانی ما در دسترس است تا به شما 24 ساعت شبانه روز ، هفت روز در هفته کمک کند. و یا اینکه فرم زیر را تکمیل فرمایید تا کارشناسان مربوطه با شما تماس بگیرند.

⚠️ قیمت سایبان برای مساحت سایبان بر اساس مترمربع اعلام می شود. این مجموعه هر دو نوع سایبان دستی و برقی را طراحی و اجرا می کند. تقریبا جایی وجود ندارد که نیاز به سایبان ها حس نشود اما بیشترین کاربرد این سایبان ها در ویلا ها، تراس ها، مغازه ها، در سفر و به عنوان سایبان آفرود و پارکینگ ها می باشد.

موتور توبولار

این سایبان ها دارای ساختار مشخص و قابل قبولی هستند و به شکل ایده آل اجرا می شوند. برای طراحی سایبان برقی چتری می بایست در ابتدا میزان وزش باد در منطقه را ارزیابی کرد. به طور کلی از سایبان چتری برای حفاظت در برابر باران و برف و همینطور نور خورشید استفاده می شود. مثلاً اگر قرار باشد که محوطه بزرگی توسط سایبان چتری پوشش داده شود باید از چند عدد استفاده شود. قسمت پایین ستون به صورت نوک تیز طراحی شده است که در زمین های شنی و ماسه ای فرو می رود.

با نصب زهکشی می توان کمک کرد تا هر چه آب باران بر روی سقف می ریزد از طریق ناودانی به محل مورد نظر هدایت شوند. این ویژگی کمک می کند تا افرادی که از زیر سقف متحرک عبور می کنند، خیس نشوند. در صورتی که ناودانی نصب نشود، آب باران از قسمت شیب دار سقف متحرک بر روی زمین می ریزد، این موضوع می تواند منجر به خیس شدن افرادی که از آن نقطه عبور می کنند، شود. بدین ترتیب افرادی که می خواهند بدون هیچگونه مشکلی از سقف برقی متحرک استفاده نمایند، می توانند زهکش مناسب با استفاده از ناودانی نصب کنند. نوع شیشه ای که برای سقف برقی مورد استفاده قرار می گیرد، شیشه دو جداره است.شیشه های دو جداره می توانند به راحتی از هدر رفتن انرژی جلوگیری نمایند.

برای سفارش اینترنتی سایبان چتری میتوانید با کارشناس ما تماس حاصل فرمایید. شما میتوانید استعلام قیمت انواع چترها را دریافت نموده و پس از آن با خیالی آسوده ثبت سفارش نمایید. آلاچیق یکی از انواه سایبان چتری تولید شده در ایران سایبان میباشد که برای استفاده در فضاهای باز بسیار کاربردی میباشد. تقریبا همه افرادی که می خواهند اقدام به ثبت سفارش خرید سقف متحرک نمایند، ابتدا به دنبال اطلاع از قیمت آن هستند.

اثر هزینه یراق آلات در قیمت سایبان

اگر از سایبان برقی کهنه ی خود خسته شده اید؟ پس سریعتر برای تعویض سایبان قدیمی به سایبان برقی جدید اقدام کنید. سایبان برقی بعد از مدتی کثیف می شود و باید شستشوی سایبان برقی را انجام دهید تا تبلیغات روی آن در دید مشتری باشد. البته این سایبان هم برای کافه و رستوران ها بسیار مناسبه میتونین فضایی برای مشتریانتون فراهم کنین که با مشاهده ی قطرات باران مشغول نوشیدن قهوه در هوای بارانی باشن. بسته به این که می خواهید از سایبان برای چه مکانی استفاده کنید، باید سایبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای مثال اگر می خواهید از سایبان برای منزل مسکونی استفاده کنید، باید سایبانی را انتخاب کنید که دارای ظاهری زیبا و شیک باشد.