دسته‌ها
اخبار

نحوه نمایش آثار هنری در خانه برای ایجاد یک نقطه کانونی


آثار هنری راهی عالی برای افزودن جذابیت بصری بیشتر به دکوراسیون منزل شما است. باید به گونه ای در داخل خانه شما قرار گیرد که در مرکز توجه قرار گیرد. وقتی پول را روی هر کدام سرمایه گذاری می کنید کار هنرمند محبوب، مطمئناً نمی خواهید آن را در انبار پنهان کنید.

با این حال، گاهی اوقات، ادغام آنها به روش صحیح در محیط خود می تواند دشوار باشد. بیایید به نکاتی در مورد نحوه نمایش آثار هنری در خانه بپردازیم تا اطمینان حاصل کنیم آنها را به درستی آویزان کنید.

نحوه نمایش آثار هنری در خانه

1. به دنبال نقطه کانونی در اتاق باشید

اگر می خواهید موقعیتی پیدا کنید که اثر هنری را برجسته کند؛ شما باید به دنبال نقطه کانونی در اتاق باشید. ،اصر مختلف می توانند آن را ایجاد کنند. نور طبیعی می تواند عامل مهمی باشد.

برای ایجاد یک نقطه کانونی، آثار هنری خود را آویزان کنید

منبع تصویر: ،mebeautiful.com

اگر دیواری هرگز آفتاب نمی گیرد، باید از آن اجتناب کنید. این موقعیت همچنین می تواند در ورودی اتاق باشد. اگر اثر هنری درست در مقابل شما باشد، مطمئناً هنگام ورود به آن متوجه خواهید شد و از زیبایی آن قدرد، می‌کنید. قبل از قرار دادن اثر هنری خود، برای یافتن آن نقطه کانونی وقت بگذارید.

2. رنگ های اتاق را با نقاشی تطبیق دهید

اگر می‌خواهید اتاق طبیعی به نظر برسد و حس آرامش بخشی را به شما ارائه دهد، باید نگران رنگ‌های موجود در آن و همچنین رنگ‌هایی باشید که روی تابلویی که روی یکی از دیوارهای آن قرار می‌دهید پیدا می‌شود.

نقاشی های خود را با دکوراسیون داخلی خود هماهنگ کنید

منبع تصویر: etsy.com

اگر نمی‌خواهید اتاق را دوباره رنگ کنید و/یا تزئین کنید، می‌تو،د فروشگاه اینترنتی نقاشی را کشف کنید که به شما کمک می کند بدون تغییر چیزی، مورد سازگار با محیط را پیدا کنید. ،یب اشتباه رنگ ها می تواند جنبه اتاق را از بین ببرد و قدرت نقاشی را از بین ببرد.

3. ایجاد یک شبکه

آویزان ، آثار هنری به صورت شبکه‌ای باعث می‌شود که هزینه آن مانند یک قطعه باشد

منبع تصویر: frameiteasy.com

ایجاد یک شبکه با مجموعه ای از آثار هنری، احساس یک قطعه هنری را ایجاد می کند. اگرچه می تو،د از قطعات مختلف استفاده کنید، اما اگر فضای خالی بزرگی دارید، این افکت می تواند روشی منحصر به فرد برای نمایش آثار هنری در خانه ایجاد کند. می تو،د از این سبک برای آویزان ، آثار هنری در ورودی، بالای مبل یا چارچوب تخت استفاده کنید.

4. یک مینی موزه ایجاد کنید

اتاقی را با آثار هنری یک هنرمند پر کنید تا یک موزه کوچک بسازید

منبع تصویر: jacquelinerooney.com

یکی از بهترین راه ها برای ایجاد دید من، برای آثار هنری، ،ید چند قطعه از یک هنرمند و نمایش همه آنها در یک اتاق یک نفره است. این حس قدم زدن در یک موزه کوچک را ایجاد می کند. به این ترتیب مطمئن هستید که مردم به آثار علاقه مند می شوند و از شما سوالاتی در مورد آنها و هنرمندی که آنها را نقاشی کرده است می پرسند.

5. از اعداد فرد استفاده کنید

شما می تو،د قانون سه تایی را برای پروژه های دکوراسیون منزل خود یاد بگیرید. اعداد فرد بیشتر چشم را جذب می کند و تکنیک خوبی برای آویزان ، وسایل است.

شما می تو،د از اعداد فرد در هنگام نمایش هنر استفاده کنید

منبع تصویر: moon،neprints.com

چیدمان نقاشی‌های ارزشمندتان به‌طور متقارن، استفاده از رویکردی منظم، یا حتی چیدمان نامتقارن با دیوارپوش‌ها به خوبی کار می‌کند.

6. از دفتر خود برای قطعات ارزشمند استفاده کنید

می تو،د چند قطعه ارزشمند را آویزان کنید

منبع تصویر: thespruce.com

اگر از خانه کار می کنید یا دفتری در آنجا دارید، باید فضای کانونی را به یک اثر هنری با ارزش بالا اختصاص دهید. هدف این است که افرادی که از شما بازدید می کنند اهمیت اثر هنری روی دیوار شما را با ارزش بالای کاری که انجام می دهید مرتبط کنند. این کیفیت شما را افزایش می دهد و بلافاصله احساس اعتماد را به شخصی که جلوی شما می نشیند ایجاد می کند.

7. از یک اتاق کوچک برای یک اثر هنری بزرگ استفاده کنید

هیچ چیز تاثیرگذارتر از این نیست که وارد یک اتاق کوچک شوید و خود را در مقابل یک اثر هنری بیابید که بخش بزرگی از یکی از دیوارها را اشغال می کند.

یک اتاق کوچک برای نمایش آثار هنری کاملاً کار می کند

اعتبار تصویر: architecturaldigest.com

این فضا را به طور کامل تغییر می دهد و باعث می شود اثر هنری صاحب اتاق و هر ،ی که در داخل مزاحم راه می رود. این بهترین راه برای اجازه دادن به یک اثر هنری است که تمام قدرت احساساتی را که توسط هنرمندی که آن را خلق کرده است در خود نشان دهد.

8. گا،ی پلک،

اندازه گیری و آویزان ، گا،ی پلک، کمی چالش برانگیزتر است. با این حال، مانند ایده های دکوراسیون دیوار ورودی، به پر ، فضای راه پله کمک می کند. گا،ی پلک، همچنین تضمین می‌کند که چیدمان بیش از حد زاویه‌دار نباشد در حالی که فضا را اشغال می‌کند.

نقاشی دیواری راه پله به پر ، فضای خالی کمک می کند

اعتبار تصویر: ،mestratosphere.com

9. از قاب های مختلف استفاده کنید

یکی دیگر از راه‌های شگفت‌انگیز نمایش هنر روی دیوار، استفاده از قاب‌های متنوع است. می تو،د قاب های عالی را از فروشگاه نجات محلی خود تهیه کنید و سپس آنها را با یک طرح رنگ هماهنگ رنگ کنید.

قاب های مختلف برای آثار هنری

منبع تصویر: timesofindia.com

استفاده از قاب های متنوع به آثار هنری شما این گونه می دهد که در طول زمان جمع شده اند. می تو،د پس زمینه سفید یا هر رنگ خنثی دیگری را برای یکپارچه سازی ،یب رنگارنگ چاپ های مختلف نگه دارید.

10. نقاشی های اصلی بزرگ را به طور مستقل آویزان کنید

نقاشی های اصلی بزرگ را همیشه می توان به تنهایی آویزان کرد. اگر یکی، یا چاپ ف،ی یا حتی بوم دارید، می تو،د آن را به تنهایی آویزان کنید، که می تواند مرکز اتاق باشد.

می تو،د قطعات بزرگ را به طور مستقل آویزان کنید

منبع تصویر: apartmentherapy.com

احتمالاً یکی از آنها را که قبلاً روی یک قاب چوبی کشیده شده و سیم کشی کرده اید، دریافت خواهید کرد که آنها را برای آویزان ، آماده می کند. می‌تو،د یک اثر هنری از قبل قاب‌بندی شده برای آویزان ، آن بر روی یک دیوار خالی بزرگ بگیرید تا آن را در کانون توجه آن اتاق قرار دهید.

11. دو به دو مرتب کنید

جفت ، آثار هنری روی دیوارها نیز یک دیوار گا،ی ساده و هماهنگ ایجاد می کند. هنگام آویزان ، آثار هنری به صورت جفت، مطمئن شوید که مکمل یکدیگر هستند و ویژگی های مش،ی دارند.

نقاشی دیواری به صورت جفت

منبع تصویر: minted.com

شما می تو،د موارد دلخواه خود را از همان هنرمند به این روش نمایش دهید. شما همچنین می تو،د این کار را با قطعات هنری هنرمندان مختلف که مکمل یکدیگر هستند انجام دهید. اگر از قاب های مشابه برای یکنواختی استفاده کنید، نمایشگر زیباتر به نظر می رسد.

12. ع، های کوچکتر را روی قفسه ها آویزان کنید

آویزان ، آثار هنری خود بر روی قفسه ها، یا طاقچه های تصویری، روی دیوارها راهی عالی برای نمایش آثار هنری با احساسی آرام و غیررسمی است. می تو،د اتاق را با طراحی خاص، چاپ های رنگارنگ یا هنرهای زیبا برجسته کنید. همچنین می تو،د از آن به ،وان فرصتی برای ایجاد دیوار گا،ی استفاده کنید.

می تو،د آثار هنری را در قفسه ها به نمایش بگذارید

منبع تصویر: kellymcphail.com

سبک دیگر استفاده از یک قفسه شناور یا یک طاقچه ع، شناور و استفاده از همان قفسه ها برای نمایش وسایل دیگر مانند کل،یون و حتی کتاب است. روش دیگر همپوش، اثر هنری با قرار دادن یک قطعه کوچکتر در مقابل قطعه بزرگتر است تا ظاهری کولاژ شده ایجاد کنید.

13. مخلوط و مطابقت

اگر برایتان مهم نیست که نمایش هنری کمتری بر روی دیوارهای خود داشته باشید، می‌تو،د قطعات خود را با هم ،یب کنید، اما مطمئن شوید که آنها یک وحدت اساسی دارند. شما می تو،د آثار هنری هنرمندان و دوره های مختلف را مرتب کنید، اما یکنواختی را در طرح رنگ آنها حفظ کنید.

،یب و مطابقت آثار هنری

منبع تصویر: thetimes.com

اگر به این فکر می کنید که چگونه این کار را انجام دهید، می تو،د با قاب ها شروع کنید. لازم نیست فقط از قاب های مشکی استفاده کنید، در عوض سعی کنید از قاب هایی با اشکال و رنگ های مختلف برای ش،تن یکنواختی استفاده کنید.

سوالات متداول در مورد نحوه نمایش آثار هنری در خانه

1. آثار هنری چگونه باید نمایش داده شوند؟

راه های بی پای، برای نمایش هنر در خانه وجود دارد. این راهها عبارتند از؛

  • قرار دادن یک نقاشی دیواری بزرگ در یک اتاق کوچک

  • قطعات هنری را با هم ،یب کنید

  • آثار هنری را به صورت جفت بچینید

  • برای آویزان ، آثار هنری از جفت‌هایی با اعداد فرد استفاده کنید

2. چگونه می توانم اثر هنری خود را بدون آویزان ، آن به نمایش بگذارم؟

آیا می دانستید که می تو،د آثار هنری خود را حتی بدون آویزان ، آن به نمایش بگذارید؟ می تو،د آنها را نمایش دهید.

  • روی زمین، این برای آثار هنری با قاب بزرگ و بلند ایده آل است

  • در قفسه ها، اگر کوچک و قاب شده باشند

  • روی بوفه و کنسول

  • روی طاقچه و مانتو

3. چگونه هنر را در یک اتاق کوچک نمایش می دهید؟

یکی از راه‌های آویزان ، آثار هنری در یک اتاق کوچک این است که به صورت عمودی کار کنید یا این هنر را بالاتر از سطح چشم نشان دهید، زیرا باعث ایجاد توهم فضا می‌شود. این معمولاً با مکان‌های بلندتر و عمودی در خانه‌ها، مانند بالای چارچوب درها و بین پنجره‌ها، به خوبی کار می‌کند.

4. هنگام آویزان ، تصاویر از چه قاعده ای استفاده می شود؟

به طور کلی، هنگام آویزان ، هنر، نقطه وسط باید بین 57 اینچ تا 60 اینچ از کف باشد. اگر ا،ر اعضای خانواده شما کوتاه قد هستند از محدوده پایین تر استفاده کنید. اگر سقف اتاق شما بالاتر از 8 فوت است، می تو،د آثار هنری را کمی بالاتر از 60 اینچ از زمین آویزان کنید.

5. چگونه می توانم نقاشی ها را بدون آسیب به دیوار ب،بانم؟

می تو،د از نوار ،ب مخصوصی که به دیوار ،بانده شده است استفاده کنید که به پشت قاب ب،بد. این یک راه هوشمندانه است و از آسیب رساندن به دیوار مانند میخ جلوگیری می کند. اگر صاحب خانه ای هستید که دوست دارید وسایل را مرتب کنید و مرتباً تزئین کنید، نوار ،ب ممکن است بهترین گزینه شما باشد.

6. روش های آماده سازی آثار هنری برای نمایش چیست؟

هنگام آماده سازی آثار هنری برای نمایش، مطمئن شوید که موارد زیر را انجام می دهید.

ط) تعمیر

ثابت ، استفاده از یک پوشش شفاف بر روی هنر است. با استفاده از ماده ای به نام فی،اتور و برای حفظ آثار زغالی مدادی، پاستلی و رنگ پوستر انجام می شود. تعمیر از اثر هنری محافظت می کند و از لکه شدن جلوگیری می کند.

ii) کشش کاغذ

کشش کاغذ عمدتاً برای کارهای کاغذی انجام می شود. ی،ی صمغ زدن به تخته. می تو،د از ورق های مقوای رنگی استفاده کنید زیرا پایه های مقرون به صرفه ای دارند.

iii) قاب بندی

این شامل انتخاب مواردی است که در کادر قرار می گیرد و آنچه خارج می ماند. کادربندی به جلب توجه بیننده به موضوع مورد نظر کمک می کند. علاوه بر این، زمینه را به تصویر شما اضافه می کند و به بیننده کمک می کند دید بهتری از نما پیدا کند.

iv) بر،ب زدن

پس از اتمام کادربندی، باید به کار خود بر،ب بزنید. بر،ب ها یک اثر هنری را توصیف می کنند.


منبع: https://www.archute.com/integrate-artworks/