دسته‌ها
اخبار

نمونه کارها یک کوارتربک: درو بریز کجا زندگی می کند؟


نام درو بریس مترادف با فوتبال آمریکایی است. او یکی از پرافتخارترین م،ع، است که 20 سال به صورت حرفه ای بازی کرد. در طول این زمان، او حدود 247 میلیون دلار از دستمزد در میدان به دست آورد و موارد دیگر در معاملات حمایت مالی. با چنین دارایی خالص، او می تواند در هر جایی که می خواهد زندگی کند. بنابراین، درو بریس کجا زندگی می کند؟

درو ممکن است مانند دیگر بزرگان، از جمله شکیل راشان اونیل، پیتون منینگ، تام برادی و الی منینگ بازنشسته شود، اما او همچنان مورد علاقه بسیاری است. بنابراین، اگر می خواهید بد،د که او در کجا زندگی می کند، کوارتربک سابق در حال حاضر با خانواده اش در نیواورلئان زندگی می کند. او علاوه بر نیواورلئان، خانه های دیگری در هاوایی، کائوآی و سن دیگو نیز داشته است. آیا می خواهید در مورد این خانه ها بیشتر بد،د؟ همانطور که همه چیز را به شما می گوییم، بند را وارد کنید!

درو بریس کیست؟

درو بریس کیست؟

اعتبار تصویر: people.com

درو کریستوفر بریس م،ع سابق فوتبال آمریکایی است. او در 15 ژانویه 1979 در آستین، تگزاس، در خانواده یوجین ویلسون “چیپ” بریس دوم و مینا روث (با نام خانوادگی آکینز) بریس به دنیا آمد. درو بریس در دبیرستان Westlake در آستین، تگزاس تحصیل کرد، جایی که او در تیم فوتبال مدرسه یک بازیکن ستاره بود. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان، او به دانشگاه پوردو رفت و در آنجا فوتبال کالج را برای بوی،سازان پوردو بازی کرد.

او یک کهنه سرباز 20 ساله در لیگ ملی فوتبال (NFL) است که برای نیواورلئان سنتز به مدت 15 فصل (2006-2020) و سن دیگو چارجرز برای پنج فصل (2001-2005) بازی کرد. درو یکی از کارآمدترین کوارتربک‌های تاریخ NFL است و یکی از بهترین بازیکن، است که تا به حال در این پست بازی کرده است.

بریس در طول دوران حرفه‌ای خود چندین رکورد NFL را به نام خود ثبت کرد، از جمله رکورد بیشترین تاچ داون در یک فصل و بیشترین پاس‌های حرفه‌ای توسط یک کوارتربک. او همچنین رهبر تمام دوران NFL در درصد تکمیل است و تنها بازیکنی است که بیش از یک بار بیش از 5000 یارد را در یک فصل پاس کرده است.

بریس 13 بار به مسابقات Pro Bowl برگزیده شد و دو بار به ،وان بازیکن تهاجمی سال NFL انتخاب شد. او نیواورلئان سنتز را به اولین پیروزی خود در سوپربول در فصل 2009 هدایت کرد. پس از بازنشستگی به ،وان یک بازیکن حرفه ای، او یکی از تحلیلگران NFL در رسانه های تلویزیونی شد. او همچنین یکی از بنیانگذاران بنیاد رویای Brees است که به کودکان در مبارزه با سرطان کمک می کند.

درو بریس در حال حاضر با همسر و چهار فرزندش در نیواورلئان زندگی می کند. در اینجا جزئیات بیشتری در مورد تمام خانه های Dre Brees وجود دارد.

1. خانه درو بریس در نیواورلئان

خانه درو بریس در نیواورلئان

اعتبار تصویر: successstory.com

درو بریس در سال 2006 با نیواورلئان سنتز قرارداد بست و خانه ای باشکوه در شهر بالا شهر نیواورلئان به قیمت 1.6 میلیون دلار ،ید. این خانه در 10800 فوت مربع است که او با همسر و فرزندانش به اشتراک می گذارد.

خانه نیواورلئان دارای چهار اتاق خواب، سه حمام و دو نیم حمام است. در سوئیت اصلی، خانه دارای کمد دیواری او و او است، بنابراین بریس و همسرش، بریت،، هرگز مجبور نیستند برای فضای لباس با هم بحث کنند. علاوه بر این، یک وان جکوزی در سوئیت اصلی وجود دارد که برای بازیکن، با کالیبر او من، است.

این خانه خیره کننده دارای نور طبیعی کافی است، زیرا پنجره های بزرگ از بیرون نمایان است. در داخل، خانه با کف‌های چوبی پوشیده شده است، در حالی که یک پلکان مارپیچ تزئین شده با یک لوستر کریستالی به طبقات بالا منتهی می‌شود. درب اصلی به یک سرسرای خیره کننده منتهی به سولاریوم منتهی می شود.

اتاق نشیمن و ناهار خوری جادار هستند و منظره زیبایی از نمای بیرونی خانه را ارائه می دهند. صحبت از مناظر، لانه بهترین مناظر پانوراما از است، شنا و فراتر از آن است. این خانه همچنین دارای یک آشپزخانه لذیذ درجه یک با یک جزیره گر،تی، کابینت های زیبا از چوب گی،، و کف تخته سنگ است. علاوه بر این، زیرزمین بزرگ خانه دارای یک انبار شراب درجه یک است.

خانه درو بریس در نیواورلئان

اعتبار تصویر: velvetropes.com

نگاهی به فضای بیرونی خانه یک است، مجلل به اضافه یک حیاط با سایه زیاد را نشان می دهد. چمن های سرسبز به خوبی م،کور شده اند و خانواده بریس با دیوار آجری بلندی که خانه را احاطه کرده است، حریم خصوصی را تضمین می کند.

2. کاندو درو بریز در چهار فصل

درو بریس صاحب یک کاندو لو، در هتل Future Four Seasons New Orleans است

اعتبار تصویر: 973thedawg.com

درو بریز از طرفداران بزرگ املاک و مستغلات است، صنعتی که در آن سرمایه گذاری کرده است، از جمله از طریق کارهای خیریه خود. او مطمئناً در مورد ترجیحات شخصی همه معاملات خوب را به دست می آورد و خانه او در چهار فصل آ،ین نشانه آن است. او اخیراً یک کاندومینیوم در هتل Four Seasons و Private Residences New Orleans در خیابان کانال ،یداری کرده است.

اعتقاد بر این است که Four Seasons یکی از مجلل ترین و گران ترین پروژه های املاک و مستغلات در مرکز شهر نیواورلئان است. با این حال، تصور می شود که کاندو Dree ممکن است بهترین ویژگی ها را داشته باشد و آن را به گران ترین واحد تبدیل کند. برای شروع، او به بار و سالن دسترسی دارد و اتاقش یک اتاق شبیه ساز گلف دارد.

درو و خانواده‌اش می‌توانند از مزایای اضافی مانند شنا در است، روباز ۷۵ فوتی مؤسسه و لذت بردن از بهترین مناظر محله فرانسوی و رودخانه می‌سی‌سی‌پی از آپارتمان لذت ببرند.

3. خانه درو بریس در سن دیگو

خانه درو بریس در سن دیگو

اعتبار تصویر: latimes.com

همانطور که می د،د، بریس مدت زیادی برای تیم چارجرز سن دیگو بازی کرد. در این مدت او در خانه ای زیبا زندگی می کرد که او و همسرش در سال 2003 آن را به قیمت 2.2 میلیون دلار ،یداری ،د. این خانه 6000 فوت مربعی در فیربن، هایلندز در دره کارمل واقع شده است و تمام ویژگی هایی را دارد که انتظار دارید در خانه یک ورزشکار برتر پیدا کنید.

با شروع از فضای داخلی، خانه شامل پنج اتاق خواب و پنج حمام است. این خانه دارای یک سوئیت بزرگ بزرگ با حمام مجلل با جکوزی است. در اتاق خواب، شومینه زیبا نقطه کانونی است و زیبایی اتاق به خوبی با نور طبیعی از پنجره ها برجسته می شود.

خانه درو بریس در سن دیگو

اعتبار تصویر: velvetropes.com

این خانه همچنین دارای یک نوار مرطوب با فضای کافی برای نشستن است. در کنار آن یک اتاق بیلیارد با نور طبیعی فراوان قرار دارد، البته مناظر زیبای نمای بیرونی خانه را نیز در نظر نمی گیریم. کل خانه دارای تم رنگی بژ است که در آشپزخانه نیز مشهود است که دارای کانترهای بژ است. با این حال، کفپوش های چوبی سفارشی و کابینت ها جذابیت های واقعی در آشپزخانه هستند.

بیرون یک است، بزرگ است که به شکلی باشکوه در یک استراحتگاه قرار دارد. این یک است، آب شور است که یک آبشار مینیاتوری نیز دارد. در جای دیگر، نمای بیرونی دارای یک فضای سبز با 6 سوراخ، یک فضای ناهار خوری در فضای باز و یک شومینه در فضای باز است. نمای بیرونی سبز به خوبی در مقابل معماری اندکی مدیترانه ای قرار می گیرد و به خانه حال و هوای غنی می بخشد.

در حالی که درو بیز مالک این خانه در حین بازی برای Chargers بود، اعتقاد بر این است که او آن را در سال 2012، سال ها پس از نقل مکان به سن دیگو، فروخت.

4. کاندو هاوایی درو بریس

کاندو هاوایی ساخته درو بریس

وقتی یک ورزشکار برتر هستید، داشتن خانه های زیبا در زیباترین جزایر کشور منطقی است. این دقیقاً همان کاری است که درو انجام داد، زیرا او صاحب دو خانه در هاوایی بود.

اولی آپارتم، بود که او در سال 2007 ،ید، اما گمان می‌رود در سال 2022 برای فروش فهرست شده است. دارای سه اتاق خواب، سه و نیم حمام، یک اتاق ناهار خوری و آشپزخانه بزرگ، یک آبگرم، یک پاسیو سرپوشیده، سه است، شنا، و ،مت باربیکیو است.

برای تکمیل آن، کاندو زیباترین مناظر از فضای سبز هاوایی، به علاوه امکانات رفاهی و ویژگی های نزدیک خانه، از جمله زمین های گلف پیشرفته و اقیانوس زیبا را دارد.

5. خانه شهری درو بریس در هاوایی

خانه شهری درو بریس در هاوایی

اعتبار تصویر: amlu.com

دومین خانه سابق Drew در هاوایی در Kauai، در Pu’u Poa Condos واقع شده است. خانه ای زیبا با دو اتاق خواب و دو حمام است. با 1752 فوت مربع فضای نشیمن، خانه به خوبی روشن است، با پنجره های کف تا سقف و درهای شیشه ای کشویی که نور طبیعی کافی را به داخل می دهد.

این خانه همچنین دارای یک ایوان رو به رو است که 400 فوت مربع اضافی به خانه اضافه می کند. لانای رو به اقیانوس است که از ا،ر مناطق خانه نیز قابل مشاهده است. جاذبه اصلی این خانه منظره زیبای خلیج هانالی کائوایی است.

اعتقاد بر این است که درو بریس این خانه را در سال 2015 فهرست کرده و فروخته است. او آن را به قیمت 1.761 میلیون دلار در سال 2006 ،یداری کرده بود.

نتیجه

درو بریس یک کوارتربک سابق با افتخار است که از بیست فصل حرفه ای لذت می برد. در حالی که بریس از فوتبال حرفه ای بازنشسته شد، هنوز هم طرفداران زیادی دارد، بنابراین منطقی است که طرفداران بخواهند بدانند او کجا زندگی می کند.

اگر نمی‌دانستید، دروز با خانواده‌اش در نیواورلئان زندگی می‌کند، و آنها همچنین صاحب یک آپارتمان در پروژه املاک و مستغلات Four Seasons هستند. ما همچنین جزئیاتی در مورد دیگر خانه‌های او در این کشور، از جمله یکی در سن دیگو و دو خانه در هاوایی به اشتراک گذاشته‌ایم که می‌تو،د در بازار به دنبال آن باشید.


منبع: https://www.archute.com/where-drew-brees-live/