دسته‌ها
اخبار

چه رژ لبی شما را پیرتر و چقدر جوان تر نشان می دهد؟ اکنون دریابید! |


به ،وان یک زن، پس از رسیدن به سن مشخصی، برای شما معمول است که بخواهید تلاش بیشتری برای مراقبت صحیح از ظاهر خود انجام دهید. فکر نمی کنی؟ اغلب، باید با دامن های کوتاه و شورت های 20 و 30 ساله خداحافظی کنید و بازی سایه چشم مشکی جسورانه را برای نسل جوان کنار بگذارید. همانطور که گفته شد، روتین آرایشی که بعد از چهل سالگی در پیش می گیرید، نقش مهمی در ظاهر شما دارد. سوالاتی مانند “چگونه بعد از 40 سالگی جوان تر به نظر برسید” و “چه رژ لب شما را پیرتر نشان می دهد؟” بوجود می آیند، و شما باید به درستی برای پاسخ های آنها آماده باشید. اماده ای؟ پس بیایید شیرجه بزنیم!

توصیه های آرایشی برای ،ن بالغ

آیا رژ لب صورتی شما را پیرتر نشان می دهد؟

تبلیغات

وقتی به چهل سالگی رسیدید، باید بیشتر به این فکر کنید که چگونه زیبا و متن، با سن به نظر برسید. شاید قبلاً اولین موهای خا،تری را پیدا کرده باشید و علائم پیری پوست را مشاهده کرده باشید، اما همه اینها کاملاً طبیعی است و به این م،ی نیست که شما هنوز نمی تو،د شگفت انگیز به نظر برسید. با مشاوره درست آرایشی، از آنچه به نظر شما خوب است و آنچه باید در گذشته باقی بماند، مطلع خواهید شد. به خواندن ادامه دهید تا بیشتر بد،د!

آیا رژ لب باید به تنهایی استفاده شود یا بالای 40 سال نباشد؟

این یک سوال بسیار رایج است که به ذهن می رسد. من خودم دوست دارم فقط یک سایه روشن از رژ لب قرمز بزنم و نه بیشتر، اما بعد از یک سن خاص دیگر این ظاهر برای شما مفید نیست. یک رنگ لب به تنهایی می تواند تضاد شدیدی با پوست پیر شما ایجاد کند، بنابراین باید رژ لب را تنها بخشی از یک روال آرایشی در نظر بگیرید. برای جوان‌تر به نظر رسیدن، باید روی یک ، پودر باکیفیت و متن، با رنگ پوستتان سرمایه‌گذاری کنید. یک کانسی، خوب برای پوشاندن سیاهی زیر چشم نیز ضروری است.

همچنین بخو،د : چگونه برای بالای 40 سال آرایش کنیم؟ 8 گام برای رسیدن به ظاهری پر زرق و برق و متن، با سن!

چه رژ لبی شما را پیرتر نشان می دهد؟

چه رژلبی شما را پیرتر نشان می دهد

تبلیغات

متأسفانه، برای طرفداران رژ لب های قرمز روشن، تیره و پررنگ، بیت زیر چندان مطلوب به نظر نمی رسد. چنین رنگ‌هایی مطمئناً می‌توانند بیانگر باشند، اما توجه ناخواسته‌ای را به ویژگی‌های پیری صورت شما نیز جلب می‌کنند. هنگامی که یک زن بالای 40 سال لب های قرمز یا تیره می پوشد، هر گونه چین و چروک و لکه های پیری را که ممکن است ایجاد شده باشد برجسته می کند. همچنین مطمئن شوید که از فرمول های مات خودداری کنید زیرا این فرمول ها باعث کم آبی لب ها می شوند و شما را پیرتر نشان می دهند.

آیا رژ لب صورتی شما را پیرتر نشان می دهد؟

بسته به رنگ رژ لب صورتی که انتخاب می‌کنید، می‌تو،د پیرتر به نظر نرسید. سایه های زیبای زیادی وجود دارد که برای پیری پوست من، است. هنگامی که رژ لب صورتی انتخاب می کنید، مطمئن شوید که رژ لبی با رنگ پوست شما هماهنگ باشد. معمولاً رنگ های صورتی مانند صورتی ملایم، مرج،، رز و ارغو، برای ،ن بالغ من، است. از تن های خیلی روشن خودداری کنید.

رژ لب چه رنگی شما را جوان تر نشان می دهد؟

بهترین رنگ رژ لب برای بالای 40 سال

همانطور که قبلا ذکر شد، رنگ های لب مانند صورتی ملایم، مرج،، صورتی رز و ارغو، می توانند برای خانم های بالای 40 سال خوب به نظر برسند. رنگ های دیگری که می تو،د امتحان کنید سایه های برهنه و صورتی هلویی هستند. با این حال، در صورت امکان، همیشه قبل از ،ید آن ها را امتحان کنید، زیرا ممکن است رنگ به خوبی روی پوست شما ننشیند. و اگر واقعاً نمی‌تو،د بدون استفاده از لب‌های قرمز پررنگ حداقل یک یا دو بار در هفته به زندگی خود ادامه دهید، هیچ ، نگفته است که دور از ذهن است. فقط مطمئن شوید که یک رژ لب قرمز با روکش ظریف یا ساتن براق انتخاب کرده اید.

چه رژلبی شما را پیرتر نشان می دهد: اشتباهاتی که باید از آنها اجتناب کنید

توصیه های آرایشی برای خانم های بالغ

اکنون که در مورد اینکه کدام رنگ رژ لب شما را مسن‌تر و کدام را جوان‌تر نشان می‌دهد، صحبت کردیم، وقت آن است که به توصیه‌هایی در مورد اشتباهاتی که باید هنگام استفاده از رژ لب خود اجتناب کنید، تمرکز کنید. آیا کنجکاو هستید که بد،د آنها کدامند؟

چگونه فرمول من، رژ لب را انتخاب کنیم؟

رنگ رژ لب شما تنها ،صر مهم برای جوانتر به نظر رسیدن نیست، بلکه فرمول آن نیز هست. اشاره کردیم که روکش‌های مات می‌توانند شما را بعد از ۴۰ سالگی مسن‌تر نشان دهند. فرمول من، رژ لب برای خانم‌های بالغ باید ،ی یا مانند آن با کمی براق باشد. برای تغذیه لب‌هایتان، می‌تو،د قبل از زدن رژلب از یک بالم لب آبرسان استفاده کنید. یکی را با مواد طبیعی انتخاب کنید. همچنین از رژ لب هایی با براقیت بالا و براق کننده های لب مانند لاک اجتناب کنید. این‌ها می‌توانند روی لب‌های مسن‌تر ناخوشایند به نظر برسند.

چرا نباید از افزودن خط لب چشم پوشی کرد؟

چه رنگ رژ لب شما را جوان تر نشان می دهد

بسیاری از خانم ها از پوشیدن خط لب اجتناب می کنند زیرا فکر می کنند ظاهری قدیمی ایجاد می کند. اما این تنها در صورتی صدق می کند که برای رنگ رژلب انتخابی خود، رنگ خطی خیلی تیره انتخاب کنید. خط لب می تواند ظاهری زیبا و صیقلی برای لب های بالغ شما ایجاد کند. می‌تواند از خونریزی رنگ‌های لب در چین‌های کوچک اطراف دهان جلوگیری کند، که همه می‌د،م که بسیار ناخوشایند است. یک خط لب خوب همچنین می‌تواند شکل لب‌های شما را تقویت کرده و آن‌ها را بزرگ‌تر و پرتر نشان دهد. خط لبی را انتخاب کنید که یک سایه تیره تر از رژ لب دلخواه شما باشد.

چگونه لب های خود را سالم نگه داریم؟

رنگ و فرمول من، رژ لب واقعاً می تواند برای ظاهر شما معجزه کند، اما اگر لب های ، خورده و خشکی دارید، افزودن رژ لب فقط ظاهر آن را بدتر می کند. هیچ چیز ناخوشایندتر از دیدن ، های برجسته در لب های یک نفر به لطف رژ لب او نیست. برای جلوگیری از موقعیت‌های مکیدن، همیشه به یاد داشته باشید که حداقل هفته‌ای یک بار از یک بالم لب مرطوب‌کننده با ماندگاری طول، استفاده کنید و لب‌هایتان را لایه‌برداری کنید. من شخصا همیشه بالم لبم را نزدیک خودم نگه می دارم و حتی قبل از خواب یک لایه از آن می زنم. نخل ترجیحی من، ضد خشکی می،ا برای لب های خشک و پوسته پوسته است. برای اسکراب لب، می تو،د یک اسکراب در خانه با یک قاشق چای خوری عسل و دو قاشق چای خوری شکر درست کنید.

کنجکاو هستید بد،د چگونه آرایش لیفت صورت انجام دهید؟ برای داشتن ظاهری جوان، 9 مرحله آسان ما را دنبال کنید!


منبع: https://deavita.net/what-lipstick-makes-you-look-older-younger-makeup-advice-mature-women-282838.html