دسته‌ها
اخبار

چگونه با آسیب آب در خانه خود مقابله کنید


خواه سقفی نشتی داشته باشید که روی قفسه کتاب شما ریخته باشد، لوله ای که در آشپزخانه شما سیل کرده باشد، یا طوفان عظیمی خانه شما را سیل کرده باشد، هر خانه ای در مقطعی با آسیب آب مواجه خواهد شد. صرف نظر از اندازه آسیب آب، شما باید بد،د که چگونه با آن به طور ایمن برخورد کنید و همچنین چگونه اطمینان حاصل کنید که اموال خود پس از حادثه آب در خانه خود بازسازی می شود.

در اینجا چیزی است که شما باید در مورد عواقب آسیب ناشی از آب بد،د، چه سیل یا سیل!

هر گونه آب راکد را حذف کنید

هنگامی که توانستید منبع هر چیزی که نشتی دارد را پیدا کنید و آن را ببندید یا مهار کنید، باید آب راکد موجود در خانه خود را حذف کنید. خواه یک براق نازک از آب ایستاده روی زمین شما باشد یا آب ایستاده که در بالای کمر قرار دارد، باید آن را بردارید. برای نشتی‌ها و آشفتگی‌های کوچک می‌تو،د از حوله‌ها برای پاک ، و خیساندن تمام آب استفاده کنید، در حالی که برای آشفتگی‌های بزرگ‌تر ممکن است نیاز به گرفتن یک جاروبرقی تخصصی داشته باشید تا تمام آب را مکیده و به بیرون منتقل کنید.

آسیب آب

منبع: pinterest.com

در صورت سیل، آب ممکن است حاوی مواد خطرناکی مانند فاضلاب یا سایر مواد شیمیایی باشد و ممکن است لازم باشد قبل از تعامل با چنین آبی خود را با وسایل محافظ آماده کنید.

برق را قطع کنید

به شدت مراقب هر گونه لوازم خانگی یا پریز برقی باشید که آب گرفته است، زیرا آب و برق به هیچ وجه با هم مخلوط نمی شوند. اطمینان حاصل کنید که برق شما کاملاً قطع شده است و هنگام جابجایی و کار در مناطقی که هم آسیب آب و هم برق دارند به درستی مراقب باشید.

تعداد زیادی ع، بگیرید و با شرکت بیمه خود تماس بگیرید

بسته به نوع بیمه ای که برای خسارات ناشی از آب دارید، ممکن است بتو،د برخی از خسارت ها را پوشش دهید. با این حال، حتماً ع،‌های زیادی بگیرید تا میزان آسیب آب و همچنین تأثیر آب بر برخی موارد را نشان دهید. هرچه شواهد بیشتری در مورد اثرات آسیب آب در خانه خود داشته باشید … ادعای شما بهتر خواهد بود و ممکن است بتو،د برخی از اقلام آسیب دیده را به طور کامل جایگزین کنید یا برای آنها غرامت دریافت کنید.

چگونه از ایمن بودن اقلام آسیب دیده در آب اطمینان حاصل کنیم

اما حتی اگر بتو،د خانه یا اتاق های آسیب دیده را از آب راکد پاک کنید، به احتمال زیاد وسایل داخل آن اتاق ها غرق شده اند. در برخی موارد، آسیب آب می تواند جزئی باشد و به راحتی برطرف شود، در حالی که در موارد دیگر ممکن است به اقلام آسیب جبران ناپذیری وارد شود.

آسیب آب

منبع: pinterest.com

قرار دادن وسایل آسیب دیده در زیر نور خورشید، زیر تهویه مطبوع، یا در یک اتاق دربسته با رطوبت گیر می تواند برای ،وج آب از آنها بسیار مفید باشد. اما اگر می‌تو،د، حتماً سریع‌تر این کار را انجام دهید، زیرا هرچه سریع‌تر آب را از خانه‌تان خارج کنید و سریع‌تر شروع به خشک شدن اقلام غرق‌آب کنید، سریع‌تر احتمال ابتلا به کپک و کپک در خانه را کاهش می‌دهید.

به ساختار خانه خود نگاه کنید

در حالی که تمرکز بر روی وسایل خانه و اطمینان از تعویض یا تعمیر آنها پس از قرار گرفتن در معرض هر مقدار آب بسیار آسان است، همچنین باید مطمئن شوید که بقیه اتاق را نیز بررسی می کنید. به ،وان مثال، اگر اتاق نشیمن شما آب گرفتگی داشته باشد، ممکن است به راحتی فقط روی مبلمان داخل اتاق تمرکز کنید، اما دیوارها و کف نیز ممکن است به آب آسیب برساند و این می تواند منجر به مشکلات بزرگ شود.

آسیب آب به دیوارها و کف شما اغلب به این م،ی است که کپک، کپک و آفات به دیوارها و یا سطح زیرین کف شما حمله می کنند و این می تواند برای سلامت خانواده شما خطرناک باشد و همچنین تعمیر کامل آن هزینه بر است. . بنابراین اگر مشکوک هستید که یک حادثه آب می تواند باعث ایجاد مشکلات ساختاری در خانه شما شده باشد، باید با a کار کنید ترمیم آسیب آب تیم به منظور اطمینان از اینکه خانه شما از آسیب آب محافظت می شود. آنها قادر خواهند بود نظافت حرفه ای خانه شما را انجام دهند و همچنین می توانند از وقوع مجدد نشت یا سیل جلوگیری کنند. بعلاوه، آنها می دانند که چگونه برای کپک و سایر علائم آسیب به خانه شما نیز بررسی کنند و می توانند آن را نیز تمیز کنند.

مطمئن شوید که اقلام خود را نیز بازرسی می کنید

در حالی که خشک ، برخی از اقلام شما به کمک نور خورشید، کو، یا برخی درمان‌ها و ترفندهای خانگی بسیار آسان است، برخی دیگر ممکن است نیاز به خشک ، حرفه‌ای داشته باشند یا باید توسط یک متخصص معاینه شوند. بسیاری از کارشناسان بازسازی آسیب آب به شما کمک می کنند مبلمان خود را تعمیر کنید یا به سازمان هایی که می توانند این کار را انجام دهند به شما معرفی می کنند.

آسیب آب

منبع: pinterest.com

این به ویژه اگر مبلمان چوبی یا محصولات کاغذی یا سایر مواردی دارید که وقتی شانس جذب آب را دارند، واکنش خوبی نشان نمی دهند، مفید است. بنابراین از تماس گرفتن با افراد حرفه ای و اطمینان از بازرسی من، اقلام خود نترسید. حتی ممکن است بتوانند به شما اطمینان دهند که موردی که قبلاً فکر می‌کردید آسیب دیده است و باید بیرون انداخته شود، واقعاً قابل تعمیر است یا قابل بازیابی است!

حرکت سریع بر روی آسیب آب

خواه ،یدگی لوله یا سقف نشتی داشته باشید، هر زمان که ،ت به تعمیر آسیب آب می رسد باید سریع حرکت کنید. هر چه آب بیشتری از نشت وارد خانه شما شود، و هر چه است،ها یا گودال‌های آب ایستاده بیشتر در خانه شما بدون مزاحمت بنشینند، همه چیز برای شما، خانواده و اثاثیه‌تان بدتر خواهد بود. بنابراین فعال باشید و منتظر تمیز ، آب نباشید، و اگر به نظر می‌رسد مشکلی بیش از توان شماست، با یک شرکت بازسازی آب تماس بگیرید تا خانه خود را به مک، خشک بازگرداند!


منبع: https://thearchitecturedesigns.com/handle-water-damage-in-your-،me/