دسته‌ها
اخبار

چگونه موهای ساحلی را با صاف کننده صاف کنیم؟ بهترین تکنیک ها را اینجا بیابید! |


بهترین مدل مو برای تابستان چیست؟ همه ما در مورد این امواج ساحلی بی دردسر خواب می بینیم. بدون شک مدل موی طبیعی در حال حاضر مرسوم است! دلیل پشت آن این است که باعث می شوند شما به طور طبیعی زیبا به نظر برسید. به گفته بسیاری از کارشناسان، مینیمالیسم نه تنها در میان آرایش و لباس، بلکه در میان مدل موها نیز بر روی یک پایه قرار دارد. من تکنیک های زیادی را برای بدست آوردن امواج ساحلی عالی امتحان کرده ام. با این حال، من متوجه شده ام که برخی بهتر از دیگران کار می کنند. چگونه موهای ساحلی را با اتو مو درست کنیم؟ اجازه دهید به شما نشان دهیم!

موهای موج دار ساحلی: بیابید چگونه مدل موی ایده آل برای تابستان 2023 داشته باشید!

نحوه انجام موج های ساحلی مو با اتو

تبلیغات

هیچ راهی وجود ندارد که در مورد موهای موج های ساحلی چیزی نشنیده باشید، زیرا در میان محبوب ترین افراد مشهور است! این مدل مو برای هیلی بیبر، کندال جنر، سوفیا ریچی و غیره یکی از اصلی‌ترین مدل‌های مو است… «این دختران» آن را روی فرش‌های قرمز پوشیده‌اند و ما شاهد دویدن آن‌ها در شهرهای بزرگ در زندگی روزمره‌شان بوده‌ایم و این امواج ساحلی را تکان می‌دهند. . اگر عاشق ترندهای موی کم نگهداری هستید، این یکی برای شماست. موی موج های ساحلی با نام دیگری نیز معروف است – موج های اسکاندی. این در اصل ی،ان است، با این حال امروز می خواهیم یاد بگیریم که چگونه آنها را با کمک آهن صاف خود بدست آوریم.

چگونه موهای ساحلی را با صاف کننده صاف کنیم؟

موهای موج می زند در میان مدل موها “آرایش بدون آرایش” است. اگر در حال حرکت هستید انجام آنها بسیار آسان است. چه ،ی می تواند آنها را بپوشد؟ افرادی که موهای بلند یا کوتاه دارند می توانند به راحتی آنها را تطبیق دهند و به بهترین شکل ممکن به آنها حالت دهند. قبل از اینکه به ،مت اصلی بپردازیم، باید به چند نکته توجه کرد:

  • نوع اتو مو مهم است. آهن تخت شما نباید خیلی بزرگ باشد. اتوهای تخت نازک بهترین عملکرد را دارند. همچنین باید سن‌های گرد داشته باشد، زیرا هدف شما ظاهری بی‌دردسر ساحل است.
  • قبل از رسیدن به آهن صاف خود، باید از موهای خود محافظت کنید. گرما می تواند بسیار مضر باشد، به خصوص زم، که موهای خود را در تابستان حالت می دهید. اگر از محصولات من، استفاده نکنید، آفتاب نیز به مو آسیب می رساند. اسپری محافظ حرارت ضروری است! اگر محصولی دارید که دارای SPF برای مو است، اگر می خواهید آن را در معرض نور خورشید قرار دهید، می تواند ایده آل باشد.
  • اتوهای تخت گاهی اوقات می توانند باعث ایجاد موخوره شوند. برای جلوگیری از آن، ، ضد موخوره را روی موهای خود ،ید. این کار بافت را بهتر می کند و امواج ساحلی شما دوام بیشتری خواهند داشت.
  • برای ثابت نگه داشتن امواج ساحلی، کارشناسان مو توصیه می کنند قبل از رفتن به اتوی صاف از اسپری مو استفاده کنید. این کار آنها را در طول روز یا شب کنار هم نگه می‌دارد، بسته به زم، که آنها را درست می‌کنید.

حال، چه ،ی می تواند به ما بیاموزد که چگونه بهتر از هیلی بیبر، موهای موج دار ساحلی بی نقصی ایجاد کنیم؟ او تقریباً هر بار این مدل مو را می پوشد! این مراحلی است که باید دنبال کنید:

  1. ابتدا باید موهای خود را با مراحلی که در بالا توضیح دادیم آماده کنید.
  2. سپس موهای خود را با سشوار خشک کنید و از اسپری حجم دهنده استفاده کنید. می تو،د از اسپری بافت دهنده نیز استفاده کنید.
  3. موهای خود را قیچی کنید، زیرا هنگام استفاده از اتوی صاف، برای نتایج بهتر و به حداقل رساندن آسیب، همیشه باید به صورت تکه تکه کار کنید.
  4. این ویدیو را تماشا کنید تا نحوه درست ، موهای ساحلی را با صاف کننده ببینید.
  5. کار را با یک اسپری بافت دهنده یا اسپری مو به پایان برس،د.

همچنین بخو،د: می تو،د بررسی کنید که امواج اسکاندی چیست و چگونه با این تکنیک ها به راحتی به آنها دست پیدا کنید!

چگونه امواج ساحلی را برای مبتدیان انجام دهیم؟

ساده ترین راه برای انجام موج موهای ساحلی با اتو چیست؟ یک هک زندگی وجود دارد که می تو،د از آن استفاده کنید و مانند جادو عمل می کند! ابتدا باید موهای خود را ببافید و اسپری بافت دهنده را روی بافته ها بزنید. سپس، اتو صاف خود را بگیرید و حدود 5 تا 10 ث،ه روی قیطان ها بروید. در صورت ،وم اسپری بافت دهنده بیشتری ،ید. با این تکنیک امواج ساحلی ایده آل برای تابستان را خواهید داشت، ما آن را تضمین می کنیم!

موج های ساحلی برای موهای مبتدی با صاف کننده و قیطان

تبلیغات


منبع: https://deavita.net/beach-waves-hair-with-a-straightener-hairstyle-summer-2023-beginners-282196.html