دسته‌ها
اخبار

چگونه می توانم کک و مک های خود را به طور طبیعی روشن کنم؟ 10 روش موثر را بیابید! |


همانطور که احتمالا می د،د، کک و مک لکه های صاف و ژنتیکی قهوه ای روشن روی صورت شما هستند که از بین نمی روند مگر اینکه کاری برای روشن شدن آنها انجام دهید. آنها ابتدا پس از قرار گرفتن در معرض نور خورشید به دلیل تولید بیش از حد مل،ن در چند سال اول زندگی شما ظاهر می شوند. کک و مک کاملا بی ضرر هستند و باعث درد نمی شوند، با این حال برخی از افراد ترجیح می دهند با استفاده از روش های طبیعی از شر آنها خلاص شوند. اگر می خواهید پوستی تمیز و شفاف داشته باشید، به خواندن ادامه دهید زیرا ما به سوال شما پاسخ خواهیم داد “چگونه می توانم به طور طبیعی کک و مک هایم را روشن کنم؟”

چگونه کک و مک های خود را به طور طبیعی برای نتایج مشهود روشن کنیم؟

چگونه می توانم کک و مک هایم را روشن کنم لکه های ژنتیکی صاف و قهوه ای روشن روی صورت شما که ناپدید نمی شوند مگر اینکه کاری برای روشن شدن آنها پس از قرار گرفتن در معرض آفتاب انجام دهید.

تبلیغات

وقتی ،ت به روتین مراقبت از پوست شما می رسد، می د،م که شما به دنبال محصولات ایمن، طبیعی و مقرون به صرفه هستید. به همین دلیل ما بهترین روش ها را برای روشن ، موثر کک و مک جمع آوری کرده ایم. در زیر، همه آنها را خواهید یافت.

استفاده از لیمو یک راه حل موثر و سالم است

همانطور که می د،د، لیمو منبع عالی ویتامین C است که به داشتن خواص ضد رنگدانه معروف است که می تواند از شما در برابر نور خورشید محافظت کند. علاوه بر این، لیمو برای کاهش تولید مل،ن شناخته شده است. برای استفاده از این روش طبیعی بر روی کک و مک خود، از یک پد پنبه ای استفاده کنید تا آب لیمو را روی نواحی آسیب دیده ،ید. این محلول را حدود 30 دقیقه روی صورت خود بگذارید.

چگونه با اسانس بادام کک و مک های خود را روشن کنیم؟

چگونه کک و مک های صورت خود را روشن کنید روغن آرگان عسل ،یبات سالمی که می تواند ظاهر آن لکه های قهوه ای را کاهش دهد چگونه بهترین ضد آفتاب خود را احساس کنید

تبلیغات

روغن بادام برای پوست شما سالم است و به همین دلیل است که ،صر اصلی بسیاری از محصولات آرایشی است. با توجه به این واقعیت که این روغن حاوی ویتامین A و E است، به طور موثری دید کک و مک شما را کاهش می دهد. فقط باید چند قطره از آن را روی صورت خود ،ید و بگذارید یک ساعت به همین صورت بماند.

همچنین بخو،د : چگونه رنگدانه های صورت خود را از بین ببریم؟

آلوئه ورا رنگدانه های پوست را کاهش می دهد

آلوئه ورا می تواند به شما کمک کند از پوست صورت خود در برابر آسیب های خورشید محافظت کنید، زیرا این داروی سالم تولید پروتئین های مهم را تحریک می کند. توصیه می کنیم گیاهی را پیدا کنید و مستقیماً از ژل آن استفاده کنید. برای روشن شدن کک و مک هر روز حدود 5 دقیقه از این روش استفاده کنید.

استفاده از کره کاکائو را در نظر بگیرید

چگونه به طور طبیعی کک و مک ها را روشن کنیم چه روش های موثری هستند که در واقع کار می کنند چگونه به خود کمک کنیم ظاهر را کاهش دهیم و به نظر برسید نکات تخصصی

مانند بادمجان، کره کاکائو از پوست شما محافظت می کند، زیرا سرشار از ،اصر فعال زیستی است. پوست شما را نرم تر نشان می دهد و مل،ن را متعادل می کند. برای تاثیرگذاری، باید کره را درست روی کک و مک ،ید و بگذارید یک شب بماند.

استفاده از روغن اکالیپتوس یک روش 100% طبیعی است

روغن اکالیپتوس برای جلوگیری از سنتز مل،ن شناخته شده است که به ،ه خود از ایجاد کک و مک های جدید روی صورت شما جلوگیری می کند. برای بهترین نتیجه، چند قطره از این روغن را با یک حامل مخلوط کنید و محلول را روی صورت خود ،ید. اجازه دهید حدود 15 دقیقه قبل از شستشو عمل کند.

از بروز لک های جدید جلوگیری کنید

چگونه برای روشن ، کک و مک نکات و ترفندهایی که می تواند ظاهر را با موفقیت کاهش دهد چگونه می توان از شر لکه های قهوه ای روشن خلاص شد.

حداقل 15 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، مطمئن شوید که از یک ، ضد آفتاب با SPF 30 یا حتی بالاتر استفاده کرده اید. اگرچه این محصول کک و مک های فعلی شما را از بین نمی برد، اما از ظاهر شدن کک و مک های جدید جلوگیری می کند. اگر در ساحل هستید، هر دو ساعت یکبار ضد آفتاب بزنید.

ماسکی از سرکه و عسل تهیه کنید

سرکه سیب حاوی اسید مالیک است که لایه برداری پوست را افزایش می دهد. در نتیجه، کک و مک شما می تواند روشن شود. دستور تهیه این است که سرکه و عسل را ،یب کرده و محلول را روی نواحی خاص صورت خود ،ید. برای مشاهده نتایج واقعی، این کار را هر روز انجام دهید.

همچنین بخو،د: ترند زیبایی کک و مک های تقلبی!

کاهش سنتز مل،ن

راه حل های طبیعی و روش هایی که می تواند به شما کمک کند برای خلاص شدن از شر کک و مک به طور طبیعی و موثر چه کاری انجام دهید روغن بادام روغن شی باتر کک و مک های خود را روشن کنید.

کره شیا یکی دیگر از راه حل های طبیعی است که می تواند با موفقیت لک های شما را روشن کند. شناخته شده است که ،یبات آن از ملانوژنز جلوگیری می کند و لکه های قهوه ای روشن جدید را روی صورت شما کاهش می دهد. شما باید دو یا سه قاشق چایخوری گرم کره شی را ،ید و بگذارید تمام شب بماند.

این پیشنهاد را نادیده نگیرید

احتمالاً از فواید بی شمار خوردن عسل هر روز آگاه هستید، درست است؟ خوب، همچنین مشخص شده است که تولید مل،ن روی پوست شما را کاهش می دهد، که برای کک و مک شما مفید است. آب لیمو را با عسل تازه مخلوط کنید و آنها را به خمیر تبدیل کنید. سپس این محلول را حدود 20 دقیقه روی صورت خود ،ید.

قدرت زردچوبه

چگونه به طور طبیعی کک و مک ها را روشن کنیم کدام روش ها بهترین کار را می کنند چه می تواند به من کمک کند تا یک بار و برای همیشه از شر کک و مک خلاص شوم آنها را از لیزر صورت شما پاک کنم

زردچوبه حاوی کورکومین است که می تواند ملانوژنز را مهار کرده و پوست شما را روشن تر نشان دهد. در واقع، این گیاه برای از بین بردن باکتری هایی که ممکن است منجر به التهاب پوست شما شود، شناخته شده است. برای روشن شدن کک و مک، خمیری از پودر زردچوبه و آب لیمو درست کنید و روی صورت خود ،ید. این ماسک را یک بار در هفته تکرار کنید.

به طور خلاصه، در حالی که کک و مک در برخی فرهنگ ها نشانه جذابیت است، افرادی هستند که آنها را دوست ندارند و ترجیح می دهند راه هایی برای خلاص شدن از شر آنها بیابند. خوشبختانه راه حل های موثر و طبیعی زیادی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد!


منبع: https://deavita.net/،w-can-i-lighten-my-freckles-naturally-remedies-solutions-284874.html