دسته‌ها
اخبار

کیم کارداشیان کجا زندگی می کند؟


کیم کارداشیان دارای ویژگی‌های زیادی برای مباهات است، و هر یک از آنها دارای ویژگی‌های شگفت‌انگیزی است که امپراتوری املاک و مستغلات او را می‌سازد. علاوه بر این، پس از توسعه چندین ،ب و کار چند میلیون دلاری، جای تعجب نیست که مجموعه املاک کیم کارداشیان چشمگیر باشد.

اگرچه کیم کارداشیان دائماً لحظاتی از زندگی خود را در فضای مجازی به اشتراک می گذارد، اما به سختی فیلم یا ع،ی از خانه خود نشان می دهد. خوشبختانه، ما خانه های کیم کارداشیان و خانه هایی که در آنها زندگی کرده است را جمع آوری کرده ایم. بیایید شگفت زده شویم!

کیم کارداشیان کیست؟

کیم کارداشیان

اعتبار تصویر: forbes.com

کیم کارداشیان با نام اصلی کیمبرلی نوئل کارداشیان، یک شخصیت رسانه ای، اجتماعی، وکیل و تاجر آمریکایی است. او در 21 اکتبر 1980 در لس آنجلس، کالیفرنیا، در خانواده رابرت و کریس کارداشیان (با نام خانوادگی هوتون) به دنیا آمد.

کیم کارداشیان نام آشنا و یکی از بزرگترین سلبریتی های جهان است که بیش از 100 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. او یک دارایی خالص 1.4 میلیارد دلار برآورد شده است از قراردادهای تلویزیون واقعیت، پست های حمایت شده در حساب های رسانه های اجتماعی او و شرکت هایی که او تأسیس کرده است، مانند لباس های آرایشی KKW Beauty و Skims.

او با ک،ه وست ازدواج کرده بود. کیم و ک،ه وست دارای چهار فرزند به نام‌های نورث، شیکاگو، سنت و پیسالم هستند که پس از طلاق با یکدیگر پدر و مادر می‌شوند.

در اینجا نگاهی اجمالی به خانه پاریس هیلتون در ساحل لا ،تا است.

خانه کودکی کیم کارداشیان

خانه دوران کودکی

اعتبار تصویر: loveproperty.com

کیم کارداشیان در محیط زیبای لس آنجلس با مادرش کریس جنر و پدر وکیل فقید، رابرت کارداشیان، در کنار خواهر و برادرش کورتنی، کلوئی و راب بزرگ شد.

هال

اعتبار تصویر: loveproperty.com

قبل از جدایی والدینش، خانواده کارداشیان-جنر در عمارت بورلی هی، زندگی می ،د که بعداً در سال 1994 آن را به قیمت 1.5 میلیون دلار فروختند.

کیم کارداشیان کجا زندگی می کند؟

در هفته های اخیر، کیم کارداشیان تغییرات بزرگی در مجموعه املاک خود ایجاد کرده است. ابتدا به برخی از خانه های مجلل او نگاه می کنیم.

1. عمارت مینیمالیستی تپه های پنهان – خانه فعلی

عمارت Hidden Hills خانه ازدواج کیم کارداشیان است و او زم، آن را با همسر سابقش Kanye West به اشتراک گذاشته است. این خانه 8 اتاق خوابه و 10 حمام بسیار بزرگ است و زیبایی منحصر به فردی از ک،ه دارد. طراح و عتیقه بلژیکی، Axel Vervoordt.

اعتبار تصویر: the-sun.com

فضای نشیمن کیم کارداشیان دو مبل روبه‌روی هم دارد و یک پیانوی بزرگ در کنار پنجره‌های شیشه‌ای از کف تا سقف قرار دارد.

هال

اعتبار تصویر: lifeandstylemag.com

همچنین یک اتاق نشیمن خصوصی در اتاق خواب او وجود دارد، جایی که او دوست دارد بنشیند، چای بخورد و برای بچه هایش نامه بنویسد.

اتاق نشیمن خصوصی

اعتبار تصویر: lifeandstylemag.com

ملک Hidden Hills دارای یک آشپزخانه بی عیب و نقص، یک جزیره آشپزخانه بزرگ، و میزهای خالی و بدون درهم و برهمی است.

جزیره آشپزخانه

اعتبار تصویر: people.com

بنیانگذار Skims ترجیح می‌دهد خانه‌اش را تمیز و مرتب نگه دارد، بدون وسایل استیل ضد زنگ یا علائمی که نشان‌دهنده آشپزی باشد.

جزیره آشپزخانه

اعتبار تصویر: lifeandstylemag.com

یک میز ناهار خوری گرد از آشپزخانه و یک مبل بزرگ با فضای نشیمن در طرف دیگر وجود دارد.

محل غذاخوری

اعتبار تصویر: lifeandstylemag.com

خانواده کارداشیان در این خانه سینک های دوتایی منحصر به فرد دارند که به نظر می رسد شیر آب دارند اما حوض ندارند. در عوض، کانترها شیب کمی دارند که وقتی آب به آن برخورد می کند، به شکافی در لبه سرازیر می شود و به ،وان زهکش عمل می کند.

سینک دو نفره منحصر به فرد

اعتبار تصویر: people.com

املاک Hidden Hills همچنین دارای یک توپ بسکتبال حیاط خلوت در خارج از سالن بدنسازی خانه با دیوارهای شیشه ای است که با رنگ های خنثی خانه او در رنگ های مشکی و خا،تری مطابقت دارد. علاوه بر این، سطح زمین از مواد نرم اسفنج مانند ساخته شده است تا از آسیب دیدن فرزندانشان در حین بازی جلوگیری کند.

زمین بسکتبال

اعتبار تصویر: lifeandstylemag.com

آنها همچنین یک آب بزرگ نصب کرده اند که گویی دو است، کافی نیست.

است،

اعتبار تصویر: the-sun.com

2. عمارت ساحلی مالیبو

مالیبو

اعتبار تصویر: the-sun.com

عمارت مالیبو آ،ین ،ید کیم کارداشیان است. او این ساحل ساحلی مالیبو را از سیندی کرافورد و همسرش رانده گاب، با قیمتی حدود 70.4 میلیون دلار ،ید. همچنین قبلاً متعلق به ستاره یلواستون بارت سواتک و همسرش آدام وایس بود.

محل زندگی

اعتبار تصویر: loveproperty.com

خانه چهار خوابه و شش حمام بزرگترین معامله مالیبو در سال است و به ،وان بالاترین فروش در کالیفرنیا در سال 2022 رتبه بندی شده است.

خانه مالیبو

اعتبار تصویر: ،omagazine.com

خانه املاک مالیبو 7450 فوت مربع در 3 جریب زمین است و دارای مناظر زیبا، عرشه های وسیع و چندین تراس عالی برای سرگرمی است. این واحه به اندازه‌ای بزرگ است که کل قبیله کارداشیان-جنر از جمله خواهر کورتنی، کلوئه، کندال، کایلی، مامان کریس، برادر راب و البته همه بچه‌هایشان را در خود جای دهد.

عرشه در فضای باز

این خانه دارای آشپزخانه لذیذ با بار صبحانه است.

اعتبار تصویر: forbes.com

آشپزخانه مالیبو

اعتبار تصویر: forbes.com

اتاق خواب اصلی

اعتبار تصویر: lifeandstylemag.com

حمام اصلی کاملاً جادار است و زبانه ای زیبا دارد.

حمام اصلی

اعتبار تصویر: lifeandstylemag.com

این خانه همچنین دارای یک مسیر خصوصی به سمت ساحل خصوصی خلوت است. خانه مالیبو توسط درختان بالغ از جمله نخل احاطه شده است که به خانه حسی آرام و در عین حال طبیعی می دهد.

مسیر خصوصی به ساحل

اعتبار تصویر: forbes.com

این خانه به سبک مدیترانه ای دو طبقه و سقف قرمز دارد. طبقه اصلی این خانه شیک و جادار دارای فضایی عالی است که اتاق نشیمن، سالن، ناهارخوری و آشپزخانه لذیذ را متحد می کند.

است، و آتش نش،

اعتبار تصویر: forbes.com

املاک مالیبو کیم کارداشیان دارای امکانات چشمگیری مانند اتاق رسانه، زمین تنیس، باشگاه بدنسازی، اسپا، است، روباز، کابانای با شومینه خاص خود، و منظره رویایی دریا است.

گودال آتش

اعتبار تصویر: forbes.com

عرشه پیچیده با یک آتشدان از طریق درهای شیشه ای کشویی از کف تا سقف قابل دسترسی است که مناظری از اقیانوس، ساحل و خط ساحلی را نشان می دهد. همچنین یک گاراژ سه ماشین وجود دارد که فضای کافی برای پارک مهمان را می دهد.

کیم-کارداشیان-خانه-مالیبو-است،

اعتبار تصویر: ،omagazine.com

کیم کارداشیان قبلا کجا زندگی می کرد؟

3. عمارت بل ایر، لس آنجلس

پس از اینکه کیم و ک،ه رابطه خود را در سال 2012 رسمی ،د، آنها اولین خانه خود را در ژانویه 2013 ،یدند.

عمارت بل ایر، لس آنجلس

اعتبار تصویر: latimes.com

از آنجایی که ک،ه وست سلایق خاصی دارد، ملک بل ایر تحت بازسازی های زیادی قرار گرفت و همه چیز به ناودان کشیده شد.

محوطه آشپزخانه

اعتبار تصویر: metro.co.uk

این خانه 9000 فوت مربعی دارای شش اتاق خواب و هشت حمام بود.

محوطه است،

اعتبار تصویر: metro.co.uk

قبل از بازسازی، عمارت بل ایر دارای امکاناتی مانند زمین بسکتبال، سالن آرایش، سالن بولینگ، و است،های سرپوشیده و روباز بولینگ بود. پس از بازسازی، ویژگی‌های ویژه شامل است، شنا طول،‌تر، پنجره‌های اتوماتیک بزرگ و مناظر خیره‌کننده لس آنجلس بود.

کیم و ک،ه این عمارت را در سال 2018 به میلیاردر اوکراینی مارینا اکتون به قیمت 17.8 میلیون دلار فروختند که یک سال بعد آن را به قیمت 14 میلیون دلار فروخت.

4. دومین عمارت 3 میلیون دلاری Hidden Hills

اضافه شدن دومین تپه های پنهان کیم

اعتبار تصویر: sheknows.com

این یک ملک اضافی Hidden Hills است که کیم و ک،ه وست در سال 2019 به قیمت 3 میلیون دلار ،یدند، اما کیم امیدوار است این خانه را بفروشد.

محوطه است،

اعتبار تصویر: ،omagazine.com

خانه مزرعه ای دهه 1950 در 1.5 هکتار قرار دارد و دارای چهار اتاق خواب و چهار حمام در یک سطح است. همچنین یک پلان طبقه باز با آشپزخانه جزیره مرکزی با میزهای گر،تی، شومینه دو طرفه و سقف طاقدار است.

خانه مزرعه

اعتبار تصویر: ،omagazine.com

این خانه 4 خوابه در مجاورت اقامتگاه اصلی قرار دارد و آن را بخشی از املاک کیم می کند. با این وجود، کیم هرگز با چهار فرزندش در این اقامتگاه زندگی نکرده است.

اتاق خواب

اعتبار تصویر: sheknows.com

اگرچه این خانه چهار خوابه ممکن است برای بسیاری هیجان انگیز باشد، کیم و ک،ه بیشتر به امکانات سوارکاری موجود در این ملک 1.5 هکتاری علاقه مند بودند.

منطقه مزرعه

اعتبار تصویر: nypost.com

همچنین دارای یک بالشتک پایین تر با انبار چهار غرفه، اتاقک، اتاق های خوراک و محوطه ، می باشد.

است،

اعتبار تصویر: loveproperty.com

همچنین دارای اسپا، است، با آب نما، باربیکیو توکار، پاسیو سرپوشیده و گاراژ چهار ماشین است.

5. کاندو 3.5 میلیون دلاری کالاباساس

منطقه اتاق نشیمن

اعتبار تصویر: ،omagazine.com

در سال 2017، کیم کارداشیان این ملک سه خوابه و چهار حمام را در کالاباساس ،ید.

محل غذاخوری

اعتبار تصویر: ،omagazine.com

معمار وینسنت ون دویسن آن را به ،وان هدیه تولد همسر سابقش ک،ه وست بازسازی کرد. این خانه دارای زیبایی مینیمالیستی شبیه به دکور خانه فعلی او بود.

آشپزخانه اوپن

اعتبار تصویر: ،omagazine.com

این ملک شامل یک فضای نشیمن با مفهوم باز با آشپزخانه لذیذ، یک عرشه سرپوشیده، و یک فضای بیرونی اضافی است.

اتاق خواب

اعتبار تصویر: ،omagazine.com

حمام

اعتبار تصویر: ،omagazine.com

همچنین دسترسی مس، به امکاناتی مانند است،، اسپا، مرکز تن، اندام، پارکینگ مهمان، و منطقه باربیکیو وجود دارد.

6. بورلی هی،- اولین خانه کیم

اولین خانه کیم کارداشیان این بورلی هی، با پنج اتاق خواب و پنج حمام بود که دارای زیبایی شناسی اروپایی با غار است،ی در حیاط خلوت است.

خانه اول کیم کارداشیان

اعتبار تصویر: ،usedigest.com

این جایی بود که کریس هامفریس، شوهر دوم کیم، در اتاق خواب اصلی از او خواستگاری کرد و آنها در نهایت به خانه رفتند.

7. خانه جدید پالم اسپرینگز

اگرچه کیم کارداشیان ملکی را برای فروش ثبت کرده است، اما در حال ساخت خانه جدیدی در پالم اسپرینگز است. او نام نویسی کرده است معمار برنده جایزه تادائو آندو برای ساختن خانه در محلی که او در باشگاه مدیسون La Quinta در پالم اسپرینگز دارد.

کارداشیان های دیگر، از جمله کورتنی و مادرش کریس جنر، نیز خانه های تعطیلات در این منطقه دارند.

8. خانه مخفی کنار دریاچه

کیم کارداشیان همچنین فاش کرده است که دیگر معماران محبوب ژاپنی را برای طراحی خانه‌ای بی‌نظیر دیگر در مک، کنار دریاچه استخدام کرده است که هنوز یک راز است.

همچنین بخو،د : کاردی بی کجا زندگی می کند؟

نتیجه گیری در مورد محل زندگی کیم کارداشیان

امروزه و سن، احتمالاً در مورد کارداشیان ها به ،وان افراد مشهور مشهوری شنیده اید که به لطف گروه تلویزیونی واقعیت خود از سال 2007 در نیمکره دیجیتال حضور دارند. بنابراین، اگر کنجکاو هستید که نمونه کارهای املاک و مستغلات کیم کارداشیان را بد،د، امیدواریم به شما کمک کرده باشیم تا ایده وسیعی از زندگی او داشته باشید.

اعتبار تصویر: premierpoolsandspas.com


منبع: https://www.archute.com/where-kim-karda،an-live/