دسته‌ها
اخبار

آماده سازی چتر در فضای باز برای بادهای تند


چتر پاسیو یکی از ضروری ترین و مقرون به صرفه ترین قطعات مبلمان پاسیو است که می تو،د روی آن سرمایه گذاری کنید. هنگامی که در بیرون از خانه هستید و از قهوه لذت می برید، از شما در برابر نور شدید خورشید محافظت می کند و باران را دور نگه می دارد. علاوه بر این، پاسیو شما را با حس تجمل می بخشد و به شما این تصور را می دهد که در یک هتل مجلل در حال استراحت در حین پذیرایی هستید!

هیچ چیز آزاردهنده تر از این نیست که چتر بیرون از خانه شما باد کند، آسیب ببیند یا افراد اطراف را به خطر بیندازید. اگر نگران بادهای شدید هستید، می تو،د از یک پایه برای نصب چتر خود استفاده کنید. روی پایه ای سرمایه گذاری کنید که بتواند محکم روی زمین بایستد و روی میز محکم شود.

علاوه بر این، چندین راه دیگر برای مراقبت از چتر پاسیو وجود دارد. این مقاله شما را از طریق چند مرحله ساده راهنمایی می‌کند، بنابراین ممکن است دیگر نگران نباشید و شروع به استفاده از اوقات فراغت خود در فضای باز کنید!

1. روی یک میز پاسیو بادوام سرمایه گذاری کنید

هنگامی که چتر پاسیو خود را ایمن می کنید، یک میز پاسیو قوی ممکن است دنیای متفاوتی ایجاد کند.

میزهای فضای باز یک مکمل عالی برای رویدادهای اجتماعی، تنظیم نوشیدنی و تنقلات و موارد دیگر هستند. آنها همچنین از چتر شما پشتیب، می کنند. برای قرار دادن تیرک چتر، میز پاسیو باید سوراخی در مرکز داشته باشد و از مواد محکم ساخته شده باشد.

2. ،ید تهویه هوا

اگرچه دریچه‌های هوا یکی از اجزای رایج چترهای پاسیو هستند، اما بررسی آنها یا ،ید چترهایی با دریچه‌هایی روی سایبان بسیار مهم است. این دریچه‌ها علاوه بر تقویت پایداری چتر در فضای باز، به عبور هوا کمک می‌کنند و شما را در زیر آن راحت نگه می‌دارند.

اگر چتر پاسیو که اکنون دارید دریچه ندارد، می تو،د آن را اصلاح کنید یا به فکر تهیه یک چتر جدید با دریچه باشید.

3. یک پایگاه سنگین ب،ید

یک پایه محکم، مهم ترین جزء برای جلوگیری از واژگونی چتر بیرونی شماست.

پایه چتر شما باید قابل توجه و کاربردی باشد تا شرایط بیرون را تحمل کند. علاوه بر این، بررسی کنید که آیا پایه دارای یک دستگیره و پیچ است که می تو،د از آن برای تنظیم قطب برای ثبات بیشتر استفاده کنید.

پایه های چترهای متعدد قوی هستند و می توانند تضمین کنند که چتر شما در جای خود باقی می ماند.

4. برای شرایط نامساعد آب و هوایی آماده باشید

هنگامی که یک طوفان باد شدید رخ می دهد، حفاظت اضافی گاهی اوقات کافی نیست. اگر در یک منطقه بادخیز زندگی می کنید که به طور منظم بادهای شدید را تجربه می کند، برای جلوگیری از آسیب بیش از حد فعال باشید.

من، ترین مکان برای چتر پاسیو شما در کنار نرده محافظ یا ساختم، است که باد را مسدود می کند. با این وجود، برای احتیاط، کارشناسان توصیه می کنند در صورت انتظار طوفان شدید، چتر خود را ببندید و آن را در داخل نگه دارید.

5. فریم های پ،تیکی یا چوبی را پاک کنید

یک چتر پاسیو با قاب پ،تیکی یا چوبی ممکن است قیمت کمتری داشته باشد، اما خطر ش،تن سریع آن در هنگام طوفان یا هنگام سقوط را دارید.

از دنده ها و فریم های آلومینیومی یا فولادی برای چتر خود استفاده کنید تا فصول زیادی زنده بماند. برخلاف قاب های پ،تیکی و چوبی، این قاب ها مقاوم تر و ماندگارتر هستند.

6. استحکام پایگاه خود را بهبود بخشید

با استفاده از مواد و لوازم جانبی ذکر شده در بالا، احتمال واژگونی چتر در فضای باز به میزان قابل توجهی کاهش می یابد، اما گاهی اوقات، به خصوص در هنگام وزش شدید، داشتن استحکام بیشتر ایده عاقلانه ای است.

کیسه های وزن، شن، کیسه های شن و سایر مواد همگی می توانند برای تقویت پایه شما به شیوه های مشخصی استفاده شوند.

7. چتر پاسیو را در صورت عدم استفاده بسته نگه دارید

اطمینان از بسته بودن چتر بیرون از خانه در حالی که استفاده نمی کنید یک عادت فوق العاده است.

برای اطمینان از بسته شدن آن در شرایط وزش باد، به دنبال یک چتر در فضای باز با بند باشید که دارای بسته های قلاب و حلقه باشد. چتر شما می‌تواند با وزش باد باز شود و بلند شود، اگر محکم بسته نشده باشد.

8. از یک چتر ضد باد استفاده کنید

در نهایت، اگر همچنان می‌خواهید از چتر بیرونی بدون محکم ، آن استفاده کنید، به فکر ،ید یک مدل مقاوم در برابر باد باشید تا از باد ، آن جلوگیری کنید. یک چتر در فضای باز که در برابر باد مقاوم است، برای مقاومت در برابر بادهای قوی ساخته شده است که ممکن است به راحتی چتر پاسیو معمولی را از بین ببرد.

استفاده از پره های اضافی ایده پشت ساختار مقاوم در برابر باد است. چتر در فضای باز کمتر مستعد حرکت در بادهای شدید است. به این دلیل که پره های اضافی آن تنش بیشتری ایجاد می کند.

بردن

چترهای فضای باز یک راه عالی برای لذت بردن از یک روز آفتابی زیبا و در عین حال خنک نگه داشتن در سایه هستند. واژگون شدن چتر پاسیو، ،اب شدن و مجروح شدن ،ی باید آ،ین نگر، شما باشد.

اگر تا به حال یک چتر در فضای باز را در باد باز کرده باشید، می‌د،د که چگونه یک نسیم قوی می‌تواند باعث کنده شدن آن، فرار از دست شما، یا پرتاب شدن آن به مکان‌های دوردست شود.

این پیشنهادات احتمال آسیب دیدن چتر بیرون از منزل توسط بادهای شدید را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و به شما آرامش می دهد و لذت بهتری را برای شما به ارمغان می آورد.


منبع: https://www.archute.com/outdoor-umbrella/