دسته‌ها
اخبار

آموزش زبان انگلیسی در کمترین مدت مرتضی جاوید | zabannew

آموزش زبان انگلیسی در کمترین مدت مرتضی جاوید | zabannew

در این برنامه حدود 4000 درس مکالمه انگلیسی وجود دارد که در پایان آزمونی برای سنجش میزان یادگیری زبان‌آموز در نظر گرفته شده است. همچنین ابزار ضبط مکالمه برای پیگیری روند پیشرفت فرد، از امکانات منحصربه‌فرد این اپلیکیشن محسوب می‌شود. اپلیکیشن مکالمه زبان انگلیسی Hallo یکی از بهترین اپلیکیشن‌های موجود برای پیدا کردن پارتنر زبان انگلیسی است. این اپلیکیشن با محیط کاربری ساده و رنگارنگی که دارد می‌تواند برای کودکان بسیار دوست‌داشتنی و جالب‌توجه به نظر برسد.

  • زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی و رایج در سطح آکادمیک و اجتماعی امروزه به یک نیاز اساسی تبدیل شده که حتی اگر قصد ادامه تحصیل هم نداشته باشید، زبان انگلیسی یک ویژگی متمایز برای شما محسوب می شود.
  • اما امروزه لزوما این کارها از این طریق انجام نمی‌شود و نرم‌افزار‌هایی ساخته شده‌اند که کار را خیلی راحت‌تر می‌کنند.
  • برخی از زبان‌آموزان تصور می کنند تند صحبت کردن به معنی روان صحبت کردن است در صورتی که این کار کاملاً اشتباه است و نه تنها باعث می‌شود که کلمات اشتباه تلفظ شوند بلکه موجب حواس پرتی نیز م‌شود.
  • وقتی از بهترین ابزارهای موجود و روش های مفید و مناسب برای یادگیری استفاده کنید، اطلاعات خیلی بیشتری را جذب خواهید کرد!
  • استفاده از جعبه لایتنر یا فلش‌کارت هوشمند یکی از موثرترین روش‌ها برای یادگیری بلندمدت واژگان زبان انگلیسی محسوب می‌شود.
  • در ادامه با ما همراه باشید تا علاوه بر معرفی این تکنیک‌ها، چند وب سایت معتبر و رایگان را هم برای یادگیری زبان به شما معرفی کنیم.

آزمون تافل یک آزمون زبان انگلیسی برای متقاضیان مهاجرت به کانادا و آمریکا است. با این وجود دانشگاه ها و مراکز آموزشی کشورهای دیگر از جمله استرالیا نیز مدرک این آزمون را قبول می کنند. اگر می‌خواهید تمرکزتان را صرفا بر روی یادگیری لغات بگذارید، اپلیکیشن ممرایز انتخاب مناسب شما است و می‌تواند کمک حال شما در این مسیر باشد. متاسفانه این اپلیکیشن از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند و از آن جایی که دولینگو هر زبانی را از طریق زبان دیگری آموزش می‌دهد، به همین سبب اگر زبان دیگری غیر از فارسی را ندانید، عملا این اپلیکیشن کاربرد خاصی برای شما نخواهد داشت.

آموزش زبان انگلیسی رایگان

اما فراموش نکنید که در این روش از تدریس برگزاری زمان رفع اشکال جزء وظایف مدرس نیست چون مدرس می‌تواند در این روش از تدریس روی زبان مادری زبان آموزان مسلط نباشد. آموزش تدریس زبان انگلیسی به روش ترجمه‌ای شباهت زیادی به تدریس به روش دستوری دارد. تفاوت این دو روش این است که در روش ترجمه‌ای ساختار زبان انگلیسی از ساختار زبان مادری از اهمیت بیشتری برخوردار است. تدریس به روش ترجمه‌ای برای زمانی کاربرد دارد که مدرس به زبان مادری زبان آموزان مسلط است و از طرفی نیز زبان‌آموزان همه زبان مادری یکسانی دارند. در آموزش تدریس زبان انگلیسی به روش ترجمه‌ای مدرس آموزش می‌بیند که پرسش‌ها را ابتدا به زبان مادری زبان آموزان مطرح کرده و سپس آن‌ها را به سمت زبان انگلیسی سوق دهد. در تدریس زبان انگلیسی به روش ترجمه‌ای بخش اعظمی از تمرکز مدرس بر آموزش شفاهی و ترجمۀ کلمات همراه با توضیحات کامل است.

انگلیسی برای پزشکی (English for Medicine)

به گفته انجمن ملی مراکز زبان انگلیسی در انگلستان (English UK) به طور کلی تسلط در هر سطح 120 ساعت کلیک کنید طول می کشد. اما مرکز آزمون انگلیسی کمبریج (Cambridge ESOL] معتقد است که هر سطح به 200 ساعت زمان نیاز دارد. دقت کنید ۱۰۰ درس زیر تقریبا همه موارد ضروری و پایه ای زبان انگلیسی را به شما آموزش می دهند.

آموزش جملات آرزویی در زبان انگلیسی + به همراه فیلم آموزشی

در این روش مهم‌ترین اصلی که از آن پیروی می‌شود توجه به رعایت قواعد دستوری است. نکتۀ مهم در آموزش زبان انگلیسی با روش دستوری این است که استاد زبان انگلیسی باید علاوه بر اینکه تسلط کاملی روی مباحث زبان انگلیسی دارد باید کاملاً بر زبان مادری زبان آموز نیز تسلط داشته باشد. تدریس به روش دستور محور به این امر نیاز بسیار زیادی دارد و توانایی استاد در آموزش را می‌طلبد.