دسته‌ها
اخبار

آنلاین سازه طراحی معماری ساختمان در فاز صفر، یک و دو طراحي-سایبان سید

طراحی معماری ساختمان شامل سبک ساخت و کالبد ساختمان، روش ساخت و عملکرد معمار می‌باشد. مهارت و تجربه مهندس معمار، منجر به خلق سازه‌هایی با طرح‌های چشم نواز و منحصر به فرد خواهد شد. سعی ما در خلق آثاری شاخص و با کیفیت بوده است و همواره از بزرگترین تا کوچکترین پروژه های خود تلاش برای بهتر بودن اثر نموده ایم. نمونه های بسیاری در مجموعه پروژه های ما در دسته پروژه های شاخص هستند. ما به جرات می توانیم مجموعه مان را متخصص در طراحی معماری ساختمان های اداری و مسکونی معرفی کنیم.

  • موزه اورتا در بروکسل، ورودی متروی پاریس و ساختمان لاویروت در پاریس از مهم ترین بناهایی هستند که از سبک معماری هنر نو بهره برده اند.
  • در این سبک نمای بیرونی کلاسیک ساختمان حفظ می شود اما داخل ساختمان با المان های مدرن تزئین می گردد.
  • در حالی که بیشتر کارهای معمار قبل از شروع هر ساختمان انجام می شود، حضور مداوم ما در مرحله ساخت و ساز به همان اندازه مهم است.

بازسازی و تعمیر ساختمان در گروه معماری معتمد و همکاران توسط مهندسین طراحی معماری، ناظر و اجرای ساختمان و دکورسازان فوق حرفه ای انجام می شود. تعهد به کیفیت و درنظر گرفتن صلاح کارفرما و مشتری برای ما در اولویت است. تیم هنرمند طراحی معماری و اجرایی بخش بازسازی و دکوراسیون ما همواره سعی بر خلق فضا و ساختاری زیبا و خاص و با عملکرد مطلوب و رضایت بخش دارد. این اطلاعات را بطور کامل در صفحه ویژه بازسازی و دکوراسیون سایت مطالعه و مشاهده کنید. استفاده از ایده های دکوراسیون برای یک فضا بدون توجه به سبک معماری داخلی ، فرم ، نور و رنگ یکی از اشتباهات رایج است که با اجرای آنها ، نه تنها فضا دلنشین‌تر نشده بلکه ناهماهنگ‌تر نیز می گردد.

معماری نئوکلاسیک ( پیروی از سبک کلاسیک )

در این سبک نمای بیرونی کلاسیک ساختمان حفظ می شود اما داخل ساختمان با المان های مدرن تزئین می گردد. این سبک در زمان ناصرالدین شاه در نیمه دوم قرن نوزدهم میلادی معماری ایران را تحت تاثیر خود قرار داد. در زمان قاجاریه عمدتا برای طراحی کاخ های اشراف و امرا مورد استفاده قرار می گرفت. اما در دوره پهلوی از آن برای ساختمان ها در بدنه شهری و بناهای حکومتی، اداری و خدماتی مانند استانداری ها، شهرداری ها و هتل ها به کار برده شد و در نتیجه ابعاد ساختمان ها بزرگ تر و وسیع تر از دوره قبل بودند.

ضوابط طراحی معماری پارکینگ های طبقاتی

در نظر گرفتن این واقعیت یک هدف عمدی در معماری خانه ویلایی در ارتفاع Clifton بوده است. در محله‌ ای که مشخصه آن دیوارهای مرزی بلند و توده ساختمانی بسیار زیاد است. آجر یکی از متریال های پر طرفدار در معماری و طراحی نما در سبک های مدرن امروزی است. رنگ گرم این متریال در ترکیب با سایر مصالح مورد استفاده جذابیت بصری و چیدمان دلنچین ایجاد می کند. در این مقاله به معرفی پروژه ای در این زمینه پرداخته می شود.

همچنین تعداد قابل توجهی از پروژه های اجرایی شامل ساخت و بازسازی و دکوراسیون مربوط به مناطق ۱ تا ۳ شهر تهران می باشد. طراحی معماری، صنعتی و اجرای کارخانه های صنعتی و طراحی سایت های صنعتی از تخصص های خاص ما می باشد. طراحی معماری ساختمان اداری کارخانه و طراحی سردر کارخانه و سردر شهرک ویلایی و طراحی سردر سایت صنعتی را با بهره گیری از تخصص نیروهای زبده خود به بهترین نحو ممکن انجام می دهیم. طراحی کابینت آشپزخانه بعنوان قلب خانه و یک عنصر مهم در طراحی معماری و طراحی داخلی منازل مسکونی به حساب می آید.

برای طراحی مکان های تجاری نیز موقعیت ملک از لحاظ دسترسی و توان مالی منطقه بررسی می گردد. ساختمان MI6 در لندن و ساختمان خدمات عمومی پرتلند به سبک معماری پست مدرن ساخته شده اند. شکل کلی ساده و بدون تزئینات خاص، ساختار مستطیل شکل و استفاده از ساختارهای مکعبی از ویژگی های بارز این سبک معماری می باشند. شناسه این سبک به کار گیری اشکال هندسی دقیق و رنگ های روشن است و آمیخته ای از نوگرایی و طراحی های زینتی و گرانبها می باشد. تمام زرق و برق، شکوه و جلال معماری قرن بیستم به سبک معماری آرت دکو یا معماری تزئینی برمی گردد.