دسته‌ها
اخبار

آیا تاپ های پپلوم شکم را پنهان می کنند – 17 لباس شیک و جذاب برای زنان سایز بزرگ |


تاپ های پپلوم برگشتند! بله، خانم های عزیز، ما آنها را در کت واک ها دیده ایم، اما اگر هیکل ایده آل نداشته باشیم چه؟ آیا تاپ های فلفلی شکم را پنهان می کنند؟ آیا آنها برای خانم های سایز بزرگ من، هستند؟ چگونه تاپ های پپلوم را بپوشیم و برای فرم بدن بیضی خود لباس های جذاب بپوشیم؟ اگر شما یک خانم انحنا دار هستید، به این لباس‌های شیک و جذاب برای خانم‌های سایز بزرگ نگاه کنید!

آیا تاپ های پپلوم شکم را پنهان می کنند و چرا برای خانم های دارای انحنا چاپلوس هستند؟

آیا تاپ های پپلوم شکم را پنهان می کنند 15 لباس چاپلوس برای ،ن دارای انحنا

تبلیغات

آیا تاپ های فلفلی شکم را پنهان می کنند؟ بله، آنها انجام می دهند! چرا تاپ های پپلوم چاپلوس هستند؟ زیرا خط کمر را برجسته می کنند و ناحیه شکم را می پوشانند. البته، برای ایجاد بهترین شبح، باید یک تاپ پلوم را به درستی ،یب کنید و ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه این کار را انجام دهید! هر خانمی با انحنا می داند که با لباس من، می توان شکم را پنهان کرد!

آیا تاپ های پپلوم لاغر کننده هستند؟

تاپ های پپلوم لاغری هستند

تبلیغات

شکی نیست که یک تاپ لواشک خوب انتخاب شده می تواند معجزه کند و شکم شما را پنهان کند. علاوه بر این، نه تنها دور کمر شما را برجسته می کند، بلکه می تواند آن را کوچکتر نشان دهد. بنابراین، بله – تاپ های فلومی می توانند شما را لاغرتر نشان دهند.

چگونه تاپ های شیک پپلوم را برای دختران سایز بزرگ با فرم بدن بیضی انتخاب کنیم؟

نحوه انتخاب تاپ های پپلوم شیک برای دختران سایز بزرگ با فرم بدن بیضی شکل

شکل بدن بیضی با شکم برجسته مشخص می شود. هنگامی که برای مخفی ، شکم خود یک تاپ پلوم را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که روفله در باریک ترین مکان، معمولاً خط انتهایی دنده ها قرار می گیرد. طول باید شکم را بپوشاند. تاپ های نامتقارن نیز ایده خوبی هستند زیرا همیشه اثر لاغری دارند.

نحوه انتخاب تاپ های پپلوم برای پنهان ، شکم

هنگام انتخاب روکش پپلوم، به رنگ ها و اینکه چگونه آن را با وسایلی که از قبل دارید ،یب می کنید، فکر کنید. اگر یک تاپ یا پرینت چند رنگ انتخاب می کنید، مطمئن شوید که آن را با ،مت پایینی تک رنگ ،یب کرده اید و بالع،.

همچنین بخو،د : مایوهای مد روز برای مخفی ، شکم: 6 مدل با کنترل عالی شکم

آیا تاپ های پپلوم شکم را پنهان می کنند؟ به این لباس‌های شیک و جذاب پپلوم برای ،ن دارای انحنا نگاه کنید

لباس‌های شیک و جذاب برای خانم‌های سایز بزرگ

لباس های تاپ Peplum همه کاره هستند و به شما اجازه می دهند در هر شرایطی شیک و ،نه به نظر برسید. شما می تو،د چنین لباسی را در دفتر کار، در یک مهم، کوکتل، برای یک شام با دوستان، ،ید با دوست دختر و غیره بپوشید.

لباس دامن مدادی و تاپ پپلوم برای ،ن دارای انحنا

لباس دامن مدادی و تاپ پپلوم برای خانم های دارای انحنا

این یک ،یب برد-برد است. دامن مدادی با یک تاپ پلوم عالی به نظر می رسد و این لباس برای دفتر یا موقعیت های خاص عالی است. برای داشتن ظاهری شیک و ،نه، لباس خود را با کفش های پاشنه بلند تکمیل کنید که به شما کمک می کند بلندتر و لاغرتر به نظر برسید.

لباس تاپ و ساق پپلوم برای ،ن سایز بزرگ

لباس تاپ و شلوار لی پپلوم برای ،ن سایز بزرگ ایده های لباس اداری

شلوار لی یکی از کاربردی ترین وسایل کمد لباس ،نه و از همه مهمتر بسیار شیک و شیک است. آنها نه تنها برای دختران جوان من، هستند، بلکه برای مونتاژ لباس های شیک برای خانم های بالای 50 سال نیز من، هستند.

لباس های غیررسمی سایز بزرگ با شلوار جین

لباس های جین برای خانم های منحنی

آیا تاپ های پپلوم وقتی با شلوار جین ،یب می شوند شکم را پنهان می کنند؟ کاملا! یک تاپ پپلوم و شلوار جین تنگ یکی دیگر از ،یب های شیک است. اگر به یک لباس غیر رسمی نیاز دارید – این بهترین ،یب برای بیرون رفتن با دوستان، رفتن به سینما، رفتن به مهم، و غیره است. یکی از مزیت های اصلی شلوار جین این است که می تو،د آنها را با هر رنگ، چاپ یا طرحی ،یب کنید. تاپ های با رنگ های روشن یا چاپ های گرافیکی توجه را از ناحیه شکم منحرف می کند.

همچنین بخو،د : بهترین مایو برای خانم های دارای انحنا: مدل های برتر برای خانم های سایز بزرگ

لباس تاپ و شلوار Peplum برای مخفی ، شکم

لباس تاپ و شلوار پپلوم برای پنهان ، شکم

یکی از قو،ن اصلی زم، که می خواهید شکم خود را پنهان کنید، ایجاد یک شبح من، است. بله، شلوارهای ، در سال 2023 یک ترند داغ هستند، اما انتخاب من،ی برای لباس‌های تاپ پپلوم برای خانم‌های منحنی نیستند. چرا باید از شلوارهای ، دوری کنید؟ همانطور که ممکن است تصور یک چهره حجیم و دست و پا چلفتی را ایجاد کنند. برای متعادل ، تن،ات، استایلیست ها توصیه می کنند برای لباس خود شلوارهایی با برش باریک یا صاف انتخاب کنید که به پاهای شما حجم نمی دهد.

آیا می تو،د تاپ های پپلوم را با شلوارک ،یب کنید؟

آیا می تو،د تاپ های فلفلی را با شورت ،یب کنید

در حال حاضر، شورت بهترین لباس تابست، است، اما آیا ،ن دارای انحنا می‌توانند آن را با تاپ‌های بلومی ،یب کنند؟ نظرات ضد و نقیض زیادی در مورد این ظاهر وجود دارد. ما چه فکر می کنیم؟ این به شما و شکل شما بستگی دارد. همچنین بستگی به این دارد که چقدر پاها را می خواهید نشان دهید. اگر احساس راحتی می کنید، از پوشیدن یک تاپ پپلوم با شورت در تابستان شک نکنید!

یک تاپ پپلوم نامتقارن برای خانم های دارای انحنا جذاب است

لباس سایز بزرگ تاپ پپلوم نامتقارن برای مخفی ، شکم شما

لباس راحتی با تاپ بدون آستین و شلوار جین

لباس تابست، بدون آستین کمربند و شلوار جین برای دختران با انحنا

تاپ و ساق پرینت زبرا – یک لباس مد روز برای هر موقعیتی

سیاه و سفید زیبا راه راه پلوم گور، و ساق سیاه

لباس تاپ و شلوار جین یک شانه شیک

مد خیاب، تاپ تک شانه و شلوار جین برای دختران با انحنا

یقه V برای ،ن با انحنا جذاب است

v یقه کمربند بسته بندی peplum بالا


منبع: https://deavita.net/do-peplum-tops-hide-belly-lattering-plus-size-outfits-curvy-women-278714.html