دسته‌ها
اخبار

اجراء انواع سایه بان ، سایبان ماشین ، سایبان خانگی خدمات ساختمانی-سایبان سید

سایبان های متحرک این قابلیت را داشته که در صورت عدم نیاز آن ها را جمع کنید. در واقع این سایه بان ها به راحتی قابل جابه جایی و باز و بسته شدن هستند. معمولا این سایبان ها را از PVC یا پلی کربنات تولید می کنند که استحکام و مقاومت کافی را در برابر نور خورشید داشته باشد. تقریبا اکثر خانه ها برای استراحت در فضای آزاد حیاط نیاز به یک سایبان حیاط دارند. نصب یک سایبان حیاط مکانی را برای آرامش و استفاده از هوای آزاد در تمام ساعات روز ایجاد میکند.

  • نصب این نوع از سایه‌بان به مجری دکوراسیون داخلی احتیاج دارد.
  • قبل از اقدام به خرید کالا یا خدمات اطمینان کافی را حاصل نمایید.
  • که افراد زیادی امروزه آن را پسندیده و در ساختمان های مسکونی از آن استفاده می کنند.
  • در هرکجا که از آن ها استفاده نمایید فضای صمیمی و دوستانه ای را خلق می کنند.
  • اما شاید این کار با آفتاب تابستان عملی نشده و مجبور باشیم فقط شب ها از فضای بیرون بهره ببریم.

ایران سایبان تنهاتولیدکننده سایبان برقی است که با مدیریت دکترمردی موفق به ثبت اختراع درصنعت سایبان شده است. گروه سبکبال مفتخر به طراحی و اجرای سایبانهای مختلف برای خودروهای شما می باشد. زیرسازی تشکیل دهنده سایبان تراس بزرگمهر از پروفیل‌های مرغوب و با کیفیت، از بهترین برند‌ها ساخته می‌شود و تمامی اجزا قبل از اسمبل شدن وارد کوره رنگ شده و عمل رنگ آمیزی کوره‌ای روی آنها انجام می‌شود. رنگ آمیزی قطعات مختلف سایبان‌ بزرگمهر به وسیله رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک صورت می‌پذیرد.

سایبان ماشین سیار

انواع فلزی آن از یک روکش ضد زنگ ساخته شده‌اند که در صورت بارندگی دچار آسیب نشوند. انواع چوبی آن با نمایی بسیار زیبا اغلب ترکیبی از متریال ترکیبی و با روکش‌های لعاب دار برای محافظت در برابر برخورد با آب ساخته شده‌اند. تولید انواع داکت (کیسه تهویه تونل)، سوله، سایبان، پارکینگ، آلاچیق و انواع سازه های کششیو نمایشگاهی با استفاده از دستگاه ها یفرکانس به صورت آب بندی… سایبان تراس توسط تیم ایران سایبان برای بازیگر محبوب جناب آقای علی صادقی تولید و نصب گردید. سایبان تراس را می توان یکی از سایبان های بسیار شیک و کاربردی دانست. که افراد زیادی امروزه آن را پسندیده و در ساختمان های مسکونی از آن استفاده می کنند.

یولداش لار

شرکت سایه سازان مدرن طراح و مجری سازه های سبک با پوشش U.PVC می باشد . نصب سایبان بازویی خانگی جلوی سر درب پنجره های کوچک، جلوی بهار خواب و خوش نشین های خانگی اغلب کاربرد زیادی داشته و محیط با نشاطی را به وجود می آورد. با نصب سایبان بازویی خانگی می توان جلوه ای خاص به فضا بخشید و دکوراسیون خارجی منزل خود را تغییر داد. سایبان بازویی فروشگاهی و خانگی به صورت روکشی ثانوی به قسمت خارجی دیوارهای ساختمان وصل می شود.

انواع سایه‌بان خانگی

سایبان ماشین نباید مانع رفت و آمد ساکنین به داخل منزل بشود. این نکته در زمان انواع سایبان اتومبیل ارزان مطرح می شود که باید سایبان علاوه بر پایین بودن قیمت ،کیفیت و استحکام و پایداری خود را از دست ندهد و تمام خصوصیات یک سایبان سالم و مستحکم پارکینگی را داشته باشد. شاید یکی از دلایل پایین بودن کیفیت انواع سایبان پارکینگی ارزان به خاطر عدم استفاده از تجهیزات و فناوری های مدرن در سایبان است که این موضوع باعث ارزان قیمت بودن سایبان می گردد. شرکت سایه سازان آریا طراحی و اجرا انواع سازه های سقفی سبک با پوشش ورق UPVC طراحی و اجرا کننده انواع سایبان های خانگی، اداری، صنعتی، سایبان خودرو، سا… امروزه تولیدکنندگان زیادی اقدام به تولید سایبان پارکینگ خانگی کرده اند و بعضی از آن ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند. باید توجه داشته باشید که سایبانی خریداری کنید از استحکام کافی برخوردار باشد، در غیر این صورت ممکن است خساراتی به بار آید.