دسته‌ها
اخبار

از این اشتباهات رایج در بازسازی حمام در آستین اجتناب کنید


پس از ماه ها برنامه ریزی، بالا،ه آماده شروع بازسازی حمام خود در آستین هستید. شما تمام مواد، ابزار و افراد حرفه ای من، را در اختیار دارید، بنابراین مطمئن هستید که می تو،د کار را بدون هیچ مشکلی انجام دهید.

متأسفانه، بسیاری از صاحبان خانه در هنگام بازسازی حمام اشتباهات رایجی را مرتکب می شوند که می تواند برای آنها زمان و هزینه داشته باشد. در این پست وبلاگ، برخی از اشتباهات رایج در بازسازی حمام را که باید هنگام بازسازی حمام در آستین از آنها اجتناب کنید، به اشتراک می گذاریم.

از انتخاب وسایل اشتباه گرفته تا عدم برنامه ریزی برای راه حل های ذخیره سازی، انجام این اشتباهات آسان است اما اگر قبل از شروع پروژه مورد توجه قرار نگیرد، می تواند عواقب پرهزینه ای داشته باشد. نکاتی در مورد چگونگی اطمینان از اینکه بازسازی شما بدون مشکل انجام می شود را بخو،د!

بدون در نظر گرفتن آینده

اشتباهات در بازسازی حمام در آستین

منبع: industritoday.com

اگر به فکر بازسازی حمام خود هستید، چند اشتباه رایج وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید. یکی از رایج ترین اشتباهات عدم توجه به آینده در برنامه ریزی بازسازی است.

هنگام برنامه ریزی برای بازسازی حمام، مهم است که به این فکر کنید که چگونه خانواده شما ممکن است در آینده تغییر کند. به ،وان مثال، اگر قصد دارید در آینده نزدیک بچه دار شوید، باید مطمئن شوید که حمام به اندازه کافی بزرگ است که میز تعویض لباس یا وان حمام را در خود جای دهد. از طرف دیگر، نصب میله های دستگیره یا a دوش حمام اگر به سن بازنشستگی نزدیک می شوید

با فکر ، به آینده، می تو،د از اشتباهات رایجی که در نهایت هزینه بیشتری برای شما به همراه دارد، جلوگیری کنید.

واقع بین نبودن در مورد بودجه

اشتباهات در بازسازی حمام در آستین

منبع: ambientbp.com

اگر در حال برنامه ریزی برای بازسازی حمام در شهر آستین هستید، مهم است که از مرتکب اشتباهات رایج که در درازمدت ممکن است هزینه بیشتری برای شما به همراه داشته باشد، اجتناب کنید. یکی از اشتباهاتی که باید از آن اجتناب کنید این است که در مورد بودجه خود واقع بینانه نباشید.

بسیاری از صاحبان خانه هزینه بازسازی حمام را دست کم می گیرند و فکر می کنند که می توانند آن را ارزان انجام دهند. با این حال، بازسازی حمام بسته به وسعت کار ممکن است بسیار پرهزینه باشد. اگر در مورد بودجه خود واقع بین نباشید، ممکن است در نهایت ،ج بیش از حد کنید و خود را در مشکلات مالی قرار دهید.

مهم است که پیش از شروع پروژه، برآوردهای دقیقی از پیمانکاران دریافت کنید. هنگامی که ایده خوبی از هزینه کار دارید، می تو،د یک بودجه واقع بینانه تهیه کنید و به آن پایبند باشید. این به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که بازسازی حمام شما در مسیر درستی قرار می گیرد و بانک را ،اب نمی کند.

عدم توجه به استفاده از حمام

اشتباهات در بازسازی حمام در آستین

منبع: thumbtack.com

اگر در حال برنامه ریزی برای بازسازی حمام هستید، مطمئن شوید که از انجام اشتباهات متداول که ممکن است به هزینه و زمان شما منجر شود، اجتناب کنید. یکی از اشتباهاتی که باید از آن اجتناب کرد، در نظر نگرفتن میزان استفاده از حمام است.

به ،وان مثال، اگر حمام کوچکی دارید، بهتر است از قرار دادن آن خودداری کنید وان جکوزی بزرگ که فضای زیادی را اشغال می کند. در عوض، وان یا دوش کوچکتر را انتخاب کنید. یکی دیگر از اشتباهات رایج این است که نیازهای همه افرادی که از حمام استفاده می کنند در نظر نمی گیرند.

در نهایت، اگر بچه‌های کوچک دارید، حتماً ویژگی‌هایی را در نظر بگیرید که آن را برای آنها ایمن و در دسترس می‌سازد، مانند میله‌های دستگیره در حمام و کف‌پوش غیر لغزنده.

مشرف به جزئیات

اشتباهات در بازسازی حمام در آستین

منبع: tru،meinc.com

هنگامی که در حال بازسازی حمام خود هستید، توجه به جزئیات مهم است. برخی از اشتباهات رایجی که افراد هنگام بازسازی حمام مرتکب می شوند عبارتند از:

  • عدم برنامه ریزی از قبل: نداشتن برنامه یا بودجه قبل از شروع بازسازی می تواند منجر به ،ج بیش از حد شود.
  • نادیده گرفتن چیدمان: چیدمان حمام شما هم برای عملکرد و هم از نظر زیبایی شناسی مهم است. هنگام برنامه ریزی برای بازسازی خود حتماً این را در نظر بگیرید.
  • انتخاب مواد ارزان قیمت: در تلاش برای صرفه جویی در هزینه، برخی از افراد ترجیح می دهند از مواد ارزان قیمت برای بازسازی حمام خود استفاده کنند. با این حال، این اغلب می‌تواند منجر به پای، با کیفیت پایین‌تر شود و حتی ممکن است منجر به مشکلاتی شود.

با اجتناب از این اشتباهات رایج، می تو،د اطمینان حاصل کنید که شما بازسازی حمام به آرامی پیش می رود و همان طور که تصور می کردید به نتیجه می رسد!

استخدام پیمانکار اشتباه

اشتباهات در بازسازی حمام در آستین

منبع: thespruce.com

برای ،، که در شهر آستین اقامت دارند، استخدام پیمانکار اشتباه یکی از رایج ترین اشتباهاتی است که مردم هنگام بازسازی حمام در آستین مرتکب می شوند. با این حال، برای جلوگیری از این اشتباه، هنگام استخدام پیمانکار باید به چند نکته توجه داشت.

  • ابتدا مطمئن شوید که چندین پیشنهاد از پیمانکاران مختلف دریافت کرده اید.
  • دوم، قبل از استخدام هر ،ی، مراجع و نظرات را بررسی کنید. این به شما کمک می کند از استخدام فردی که شهرت خوبی ندارد اجتناب کنید.

همچنین بخو،د: 35+ بهترین ایده و طرح اصلی حمام که باید امتحان کنید

پروژه های خودت انجام بده که اشتباه شده اند

اشتباهات در بازسازی حمام در آستین

منبع: thespruce.com

بر ،ی پوشیده نیست که بسیاری از صاحبان خانه در تلاش برای صرفه جویی در هزینه تعمیرات یا بازسازی خانه، پروژه های خود را انجام دهند (DIY). با این حال، همه پروژه های DIY موفق نیستند. در واقع، برخی از آنها به اشتباهات پرهزینه تبدیل می شوند.

اگر ،ن شهر آستین هستید برنامه ریزی یک بازسازی حمام در آستین، TX، از این اشتباهات رایج اجتناب کنید:

  • عدم برنامه ریزی برای آینده: بسیاری از صاحبان خانه ها هنگام بازسازی حمام خود اشتباه می کنند که برای آینده برنامه ریزی نمی کنند. آن‌ها پوشش‌ها و وسایلی را انتخاب می‌کنند که فکر می‌کنند در حال حاضر مد روز هستند، اما ممکن است چند سال بعد مد نباشند. هنگام برنامه ریزی برای بازسازی حمام، به این فکر کنید که می خواهید در 5 یا 10 سال آینده چگونه باشد.
  • صرف نظر از کیفیت: یکی دیگر از اشتباهات رایج، صرفه جویی در کیفیت برای صرفه جویی در هزینه است. با بازسازی حمام، مهم است که از مواد باکیفیت استفاده کنید که در برابر استفاده روزانه مقاومت کرده و سال ها دوام بیاورند. با استفاده از مواد ارزان قیمت صرفاً برای صرفه جویی در هزینه‌های چند دلاری خود را کاهش ندهید – در درازمدت زم، که مجبور شوید چیزها را زودتر از موعد تعویض کنید، هزینه بیشتری برای شما به همراه خواهد داشت.

نتیجه

بازسازی حمام در آستین راهی عالی برای ظاهری تازه و به روز رس، عملکرد آن است. با این حال، اگر به درستی برنامه ریزی نکنید یا تمام مشکلات احتمالی را که ممکن است پیش بیاید را در نظر نگیرید، می تواند به سرعت به یک دردسر گران تبدیل شود.

از این اشتباهات رایج در بازسازی حمام در آستین اجتناب کنید تا اطمینان حاصل کنید که بازسازی شما به آرامی پیش می رود و در حد بودجه باقی می ماند. سپس، با برنامه ریزی دقیق و در نظر گرفتن مسائل احتمالی مانند لوله کشی، سیم کشی برق و تهویه من،، می تو،د با حداقل استرس از یک بازسازی موفق لذت ببرید!




منبع: https://architecturesideas.com/bathroom-remodeling-mistakes-in-austin/