دسته‌ها
اخبار

استفاده از روغن کرچک بر روی پلک ها – 5 فواید شفابخش شگفت انگیز برای مشکلات چشم |


روغن کرچک یک محصول طبیعی فوق العاده ارزشمند و منحصر به فرد است که از دانه های گیاه Ricinus communis به دست می آید. این روغن بیشتر از هر روغن دیگری به عمق پوست نفوذ می کند، بنابراین بهترین راه برای استفاده حدا،ری از فواید درم، آن استفاده موضعی از آن است. اسیدهای چرب موجود در روغن کرچک اثرات مثبت زیادی بر بدن انسان دارند. این ماده نه تنها یک ماده قوی است که با مبارزه با خشکی و التهاب باعث سلامت پوست می شود، بلکه به بهبود زخم ها، خارهای استخو، و آرتریت و حتی ش،تن فیبروم های رحم کمک می کند. یکی دیگر از خواص درم، آن توانایی آن برای کمک به مبارزه با طیف وسیعی از مشکلات چشم است. به خواندن ادامه دهید تا بفهمید آنها چه هستند!

استفاده از روغن کرچک بر روی پلک ها اثرات مثبتی بر خواص درم، داروهای ارگ،ک دارد

تبلیغات

آیا می توانم از روغن کرچک دور چشمم استفاده کنم؟

بله، می‌تو،د روغن کرچک را دور چشم‌هایتان ،ید، فقط مطمئن شوید که یک روغن بکر ارگ،ک معتبر و با پرس سرد ،یداری می‌کنید. هر روغن کرچک دیگری در بازار که فاقد این بر،ب ها باشد، نباید در نزدیکی چشم استفاده شود زیرا ممکن است باعث تحریک شود. در حالی که این یک محصول مشتق شده از طبیعت است، برای جلوگیری از هر گونه عوارض جانبی ناخواسته، بهتر است از یک متخصص پزشکی مشاوره بگیرید.

چگونه از روغن کرچک روی پلک برای التهاب استفاده کنیم؟

قطره چشم روغن کرچک بر روی التهاب پلک ها خواص درم، ارگ،ک را برطرف می کند

تبلیغات

روغن کرچک ارگ،ک حاوی اسید ریسینولئیک است که پوست را تسکین می دهد و به روند بازسازی کمک می کند. اگر از التهاب چشم ناشی از آ،ژی های فصلی رنج می برید، روغن کرچک می تواند قرمزی را به حداقل برساند و همچنین از خشک شدن چشم ها جلوگیری می کند. برای جلوگیری از التهاب دو روش می تو،د روغن را به چشم ها ،ید.

روش اول ساخت کمپرس چشمی است. دو توپ پنبه ای یا پد چشم پنبه ای بردارید، مقدار زیادی روغن کرچک را روی آنها بریزید و روی پلک های خود قرار دهید. برای محکم ، پدها از ،ب زخم، پانسمان زخم یا ماسک خواب استفاده کنید و بگذارید یک شب روی آن بماند.

روش دوم استفاده از قطره چکان برای انتقال روغن کرچک به داخل چشم است. قبل از رفتن به رختخواب یک قطره به هر چشم ،ید و این عمل را هر روز تکرار کنید تا التهاب کاملا برطرف شود.

آیا روغن کرچک می تواند آب مروارید را درمان کند؟

خواص درم، روغن کرچک بر روی پلک ها در درمان آب مروارید

آب مروارید یک بیماری جدی است که باعث زوال لایه بالایی چشم می شود که می تواند منجر به کوری دائمی شود. در حالی که بهترین راه برای درمان آب مروارید پیشرفته از طریق جراحی است، اگر علائم را در مراحل اولیه مشاهده کردید، می تو،د درمان با روغن کرچک را شروع کنید. بهتر است از روغن جامائیکا، بدون هگزان، ارگ،ک، درجه پزشکی استفاده کنید که آزمایش شده و اثرات مثبت فوق العاده ای در حل آب مروارید در مراحل اولیه دارد.

روغن کرچک به ،وان درمان بی خوابی

روغن کرچک زن خسته بر روی پلک های درمان بی خوابی فواید سلامتی

بی خوابی بسیار شایع تر از چیزی است که می تو،د تصور کنید، به خصوص در طول فصل های انتقالی. این چیزی است که من شخصاً به شدت با آن دست و پنجه نرم می کنم و بسیاری از داروهای طبیعی را برای خواب بهتر امتحان کرده ام. از ورزش گرفته تا مدیتیشن، صداهای طبیعت و اسپری‌های آب اسطوخودوس، تا کنون یکی از راه‌حل‌هایی که ،م می‌خورم روغن کرچک است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با انگشتان خود کمی روغن کرچک بردارید و آن را روی پلک های خود ،ید. پوست یک شبه روغن را جذب می کند و پس از چند بار استفاده، متوجه اثرات آرام بخش آنی آن روی سیستم عصبی خود خواهید شد.

روغن کرچک را روی پلک ها برای خشکی چشم ،ید

روغن کرچک آبکی چشم خشک تحریک شده بر روی پلک درمان ارگ،ک

اگر تا به حال دچار خشکی چشم شده اید، نترسید، زیرا تنها نیستید! این احتمالاً یکی از شایع ترین بیماری های چشمی است که سالانه بیش از 16 میلیون نفر را فقط در ایالات متحده تحت تأثیر قرار می دهد. برخی از عواملی که می توانند منجر به خشکی چشم شوند عبارتند از عدم تعادل هورمونی که بیشتر در بین ،ن شایع است، آب و هوای خشک، خستگی چشم به دلیل قرار گرفتن طول، در معرض نور آبی یا آ،ژی های فصلی. علائم اصلی خشکی چشم عبارتند از: خارش، قرمزی جزئی، احساس سوزش غیرقابل کنترل، سنگینی پلک ها، تاری دید، حساسیت به نور و آبریزش چشم. روغن کرچک یک داروی ارگ،ک اثبات شده برای خشکی چشم به دلیل خواص مرطوب کنندگی آن است. تولید مولکول های چربی را تحریک می کند که به توقف فرآیند تبخیر اشک کمک می کند و به چشمان شما اجازه می دهد تا به طور طبیعی رطوبت خود را بازیابند.

چگونه بلفاریت را با روغن کرچک درمان کنیم؟

باور کنید یا نه، تحقیقاتی در مورد درمان بلفاریت با روغن کرچک انجام شده است و نتایج ممکن است شما را شوکه کند! 26 نفر مبتلا به بلفاریت در این آزمایش شرکت ،د که 14 نفر زن و 12 نفر مرد بودند. از آنها خواسته شد که روغن را دو بار در روز، هر روز به مدت یک ماه، روی یکی از چشمان خود ،ند. نتایج نشان دهنده بهبود قابل توجهی در بازیابی حاشیه پلک، ضخیم شدن مژه ها و کاهش سبوم ایجاد شده در اطراف مژه ها بود. به جرات می توان گفت که این یک روش موثر برای مبارزه با برخی از علائم اصلی بلفاریت با نتایج مثبت طول، مدت ثابت شده است.


منبع: https://deavita.net/castor-oil-on-eyelids-surprising-healing-benefits-properties-helping-eye-issues-278951.html