دسته‌ها
اخبار

استودیوی LA HOK به عنوان شرکت سال 2023 DEI انتخاب شد


این مجله تجاری لس آنجلس نام برده است لس آنجلس HOK دفتر به ،وان 2023 Diversity, Equity + Inclusion Honoree در رده شرکت های متوسط.

کارکنان HOK در لس آنجلس بیش از 50٪ زن و بیش از 50٪ افراد رنگین پوست هستند. تیم رهبری اجرایی آن (در بالا) بیشتر از ،ن تشکیل شده است.

گفت: “ما مفت،یم که رهبر و الگوی DEI در محل کار هستیم.” آن فلچر، مدیر عامل HOK در لس آنجلس. ما همراه با تعیین اه، بلندپروازانه، DEI را در هر کاری که انجام می دهیم القا می کنیم تا حمایت کننده ترین، نوآورانه ترین و مشارکتی ترین محیط را ایجاد کنیم.

لس آنجلس بیزینس ژورنال از HOK برای تلاش های DEI خود در لس آنجلس و در سراسر شرکت تمجید کرد.

برگرفته از LABJ:

HOK از سال 2015 برای بهبود جذب و حفظ کارمندان با پیشینه‌های مختلف، تنوع رهبری خود را ردیابی و تلاش کرده است. از آن زمان، معیارهای تنوع HOK پیشرفت ثابتی را در دستیابی به اه، نقطه عطفی نشان داده‌اند که به طور مداوم سطح را بالا می‌برند. به نمایندگی در هر سطح، موقعیت و حوزه نفوذ در سراسر شرکت می رسد.

در سال 2021، HOK اه، تنوع تهاجمی تری را برای نقش های رهبری شرکت، رهبران نوظهور، هیئت مدیره و هیئت مدیره اصلی (طراحی، مدیریت، فنی و بازاریابی) تعیین کرد. از آن زمان تاکنون، بسیاری از این اه، را محقق کرده یا از آن فراتر رفته است، و در نتیجه تعهد اخیرش برای دستیابی به اه، چالشی جدید تا سال 2025 است.

هر یک از اقدامات منطقه ای HOK اه، تنوع را با معیارهای هدف توسعه داده است. با ا،ام آنها به گزارش پیشرفت خود به هیئت مدیره شرکت هر شش ماه، آنها در قبال بهبود مستمر پاسخگو هستند.”


منبع: https://www.،k.com/news/2023-04/،ks-la-studio-named-2023-dei-company-of-the-year/