دسته‌ها
اخبار

اصول سئو چیست ؟ 24 اصل لازم برای رسیدن به رتبه یک فرادرس مجله‌

اصول سئو چیست ؟ 24 اصل لازم برای رسیدن به رتبه یک فرادرس مجله‌

نکته دوم اینکه ما در وب فارسی بر خلاف تصور خیلی ها نه تنها محتوای زیاد نداریم و درای غنای محتوایی نیستیم بلکه دارای فقر محتوایی نیز هستیم و هنوز جا برای محتوا و سئو بسیار وجود دارد. هر ساله نسخه جدیدی از چک لیست سئو ارائه می‌شود که این چک لیست‌ها مطابق با آخرین تغییراتی است که در گوگل اعمال شده است. در نتیجه سایت‌ها مجبور بودند حق کپی رایت را رعایت کنند تا امتیاز کسب کنند. قیمت سئو چگونه برآورد می‌شود؟ اگر بدانید که می‌توانید با استفاده از روش‌های خلاقانه سایت خود را به منبع درآمد…

  • اگر به بهبود سئو‌ی سایت خود علاقه‌مندید، اما نمی‌توانید از خدمات سئو‌ی مشاوران و مراکز عالی رتبه بهره ببرید، نگران نباشید.
  • درسته که سئو فقط به گوگل مربوط نمیشه و برای همه موتور های جستجو موضوعیت داره اما خب قسمت عمده سرچ ما ایرانی ها در گوگله.
  • همین الان می‌توانید وارد صفحه متخصصان سئو شوید و لیست کسانی که در این بخش معرفی شده‌اند را ببینید.
  • مثلا در همان کسب و کار بلیط هواپیما توصیه من به یک کسب و کار جدید این است که کلمه کلیدی شما فعلا بلیط هواپیما نیست و رقبای شما اصلا صفحات بالا در نتیجه بلیط هواپیما نیستند.
  • این جلوگیری از به نمایش در‌آمدن وبسایت‌های تازه تاسیس در صفحات نتایج جستجو، به گوگل زمان می‌دهد تا کیفیت آن وبسایت‌ها را ارزیابی کرده و با اسپم مبارزه کند.

زمانی که موتور‌های جستجو به این نوع ریدایرکت بر‌می‌خورند، درمی‌یابند که نباید لینک‌های صفحات نتایج جستجو‌ی خود را به آدرس جدید تغییر داده و نیز رتبه‌های صفحه، به صفحه جدید منتقل نمی‌شود. با توجه به سرعت رشد استفاده از اینترنت و رقابت بین کسب‌وکارها برای جذب مشتری و دیده شدن در صفحات اول موتورهای جستجو، آشنایی با مبحث بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو بیش از پیش اهمیت پیدا می‌کند. از این رو کسب اطلاعات به روز و دانش فنی در این زمینه جزو شروط لازم داشتن یک کسب‌وکار موفق است. در این مطلب، به موضوع سئو و اصول و روش های یادگیری مهم آن در دنیای دیجیتال پرداختیم.

سئو چگونه کار می‌کند؟ مفهوم بهینه سازی موتورهای جستجو

پیش از شروع فعالیت‌های مرتبط با بازاریابی محتوا، به یک بستر قدرتمند و سایت استاندارد نیاز خواهیم داشت. سلام یکی از چیزهایی که من همیشه در مورد سئو نمیدونستم اینه که چیزی که در مورد سئو میدونم آیا واقعا درسته یا نه؟ این صفحه تونست ابهام و شک من و برطرف کنه. خیلی خیلی ممنون از اینکه وقت گذاشتید و این نظرات مهم رو جمع کردین. این آشنایی می تواند منجر به ارتباطی پایدار شود یا ممکن است در ابتدای کار به پایان برسد. سئو سایت رو تبدیل به تنها توت فرنگی روی کیک خامه‌ای میکنه که همه دنبالش هستن.

ربات‌ها با بررسی لینک‌های درون این صفحه، راحت‌تر می‌توانند صفحات را پیدا کرده و آن‌ها را بررسی کنند.

علاوه بر لینک های داخلی از طریق عناصر گفته شده در بخش قبل، لینک دادن به سایر صفحات مرتبط از داخل بدنه صفحه نیز اقدام مناسبی است. بزرگترین مزیت لینک سازی داخلی؟ برخلاف لینک های خارجی، کنترل لینک های داخلی کاملا در دستان شماست. لینک سازی داخلی تکنیک سئویی است که در اغلب مواقع نادیده گرفته می شود. با تمرکز بر انواع اهداف جستجو (از جمله هدف اطلاعاتی) می توانید به شکل های مختلف کاربر را به خریدار تبدیل کنید.

با مطالعه مطالب سایت شما و دانلود کتاب رایگان خیلی اطلاعات تونستم کسب کنم. قابل توجه ترین بخش سایت از دید من که خیلی برام جالبه بخش میکروبلاگ هستش. سلام دوست عزیز،
ممنون از شما که حمایت کننده دانش و تجربه کارشناسان سئو هستین. وقتی داشتم نظرات کارشناس های سئو رو توی این صفحه میخوندم به نکته جالبی رسیدم. تقریباً نظرات متخصص های ایرانی خیلی بهتر، دقیق تر و جذاب تر از خارجی ها بود. خیلی خوشحالم که وبسیما تونسته این فرصت رو برای کارشناس های کشورمون فراهم کنه تا بیشتر خودشون رو نشون بدن.

این ابعاد در هم تنیده هستند و هر کدام دچار مشکل شوند سئو ناقص خواهد بود و نتیجه نخواهد داد. اون چیزی که سئو رو پیچیده می کنه رقابتی هست که جمع بزرگی از بیزنس های آنلاین همگی برای بدست آوردن اون جایگاه های بالا دارن. علم است چون شامل محاسبات، اندازه‌گیری، تحقیقات بازار، آمار و استفاده از ابزارهای مختلف است. یک سئو مستر خوب، باید توانایی انطباق چک لیست‌های عمومی سئو با شرایط پروژه اش رو داشته باشه.

اکثر ما زمانی که به چیزی احتیاج پیدا می‌کنیم اولین کاری که به ذهنمان می‌رسد، پرسیدن از گوگل است! اما مشکل اینجاست که ۱.۱۳ میلیارد وبسایت در دنیا وجود دارد که در کلیدواژه‌های مختلف، با هم رقابت می‌کنند. «مارک‌آپ اسکیما» (Schema Markup) از معیارهای رتبه‌گذاری گوگل نیست و به طور مستقیم باعث نمی‌شود که صفحه‌های شما در جایگاه‌های بالاتر صفحه نتایج جستجوها نمایش داده شوند. اما با استفاده از این ویژگی، امکان ظاهر شدن در جایگاه‌های خاص صفحه‌های نتایج جستجوها را پیدا می‌کنید. هنگام پِلن ریختن برای سئو خارجی هر وبسایت، عملکرد لینک بیلدینگ رقبا بسیار مورد اهمیت است و بودجه حدودی مورد نیاز برای رسیدن به رتبه های برتر، از آنالیز دقیق رقبا قابل استخراج است. سئو کلاه خاکستری به کلیه تکنیک هایی گفته می شود که در بسیاری از موارد، مطابق دستورالعمل های گوگل عمل می کند و از تکنیک های رشد سریع هم با احتیاط استفاده می کند.

یکی از مواردی که در سئو محتوا مهم و ضروری است، درج تگ عنوان یا H داخل هر صفحه ای از وبسایت است. در کد های HTML عناوین از H1 تا H6 وجود دارند و هر صفحه باید یک H1 برای عنوان اصلی داشته باشد. در مورد تگ عنوان H2 تا H6 می توان گفت استفاده از آن ها به کاربر و سئو کمک خواهد کرد اما نباید بیش از حد از این عناوین استفاده کرد یا بی رویه کلمات کلیدی را داخل آن ها قرار داد. به تمامی فعالیت هایی که روی وبسایت انجام می شود، سئو داخلی می گویند. سئو داخلی شامل سئو محتوا، بهینه سازی سرعت سایت، رفع ایرادات ساختاری، بهبود متا تایتل، متا دیسکریپشن، لینک سازی داخلی و … است. ایجاد چند بلاگ و وبسایت برای ساخت لینک دستی به وبسایت A جهت بهبود رتبه توسط گوگل.