دسته‌ها
اخبار

اندرو تیت کجا زندگی می کند؟ تریستان تیت کجا زندگی می کند؟


اندرو تیت از یک کیک بو،ر حرفه ای گرفته تا داشتن یک مجموعه ماشین های مجلل و اکنون یک شخصیت اینترنتی بحث برانگیز، خصوصی تر در مورد سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است. علاوه بر این، او اخیراً پس از به اشتراک گذاشتن افکار تحریک آمیز خود در فضای مجازی و صحبت علیه آنچه که او آن را فروپاشی ارزش ها در فرهنگ غربی می نامد، در حالی که واکنش ها و پیامدهای اینترنت را نادیده می گیرد، مورد توجه قرار گرفت.

از سوی دیگر، برادرش، تریستان تیت، چندان مورد توجه نیست. اما اگر عاشق کیک بو،ینگ هستید، ممکن است او را بشناسید. همچنین تریستان تیت و اندرو تیت بسیار صمیمی هستند و بیشتر اوقات خود را با هم می گذرانند. بنابراین، اندرو تیت کجا زندگی می کند؟ و تریستان تیت کجا زندگی می کند؟

اندرو تیت کیست؟

اموری اندرو تیت، معروف به اندرو تیت، در شیکاگو، ایلینوی، در 1 دسامبر 1986 به دنیا آمد و در لوتون، ،ستان بزرگ شد. وقتی بزرگ شد، کیک بو،ینگ را شروع کرد. اندرو تیت چهار بار قهرمان جهان شد و در بین جوان، که از این ورزش لذت می بردند بسیار محبوب بود. او پس از ، کیک بو،ینگ در برنامه تلویزیونی تلویزیونی برادر بزرگ بازی کرد.

اندرو تیت

منبع تصویر: thyblackman.com

اندرو تیت قبل از اینکه اخیراً ممنوع شود، یک تأثیرگذار رسانه های اجتماعی بود. او یک کانال یوتیوب داشت که در آن او و برادر کوچکترش، تریستان تیت، وبلاگ های سبک زندگی و پاد،ت ها را منتشر می ،د. ممنوعیت او در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام به دلیل اظهارات زن ستیزانه او در مورد تجاوز ، است.

اگرچه در فهرست فوربس قرار نگرفته است، دارایی خالص تیت حدود 300 میلیون دلار است.

تریستان تیت کیست؟

همانطور که قبلا ذکر شد، تریستان تیت برادر کوچکتر اندرو تیت است. او در 15 جولای 1988 در لوتون، ،ستان، ،ستان به دنیا آمد. مانند برادرش اندرو تیت، او یک کیک بو،ر حرفه ای مشهور سابق، تأثیرگذار رسانه های اجتماعی، شخصیت تلویزیونی و تاجر است. قبل از بازنشستگی، او دو بار قهرمان کیک بو،ینگ انجمن بین المللی کاراته ورزشی (ISKA) بود.

تریستان تیت

منبع تصویر: unilad.com

تریستان تیت در سال 2011 پس از حضور در آن به شهرت رسید سریال واقعیت بریت،ایی کشتی ش،ته: جزیره. علاوه بر این، او یک مفسر بو، برای رویدادهای تلویزیونی Boxnation و Eurosport بود. پس از بازنشستگی از تفسیر، به همراه برادرش به روم، نقل مکان کرد تا بر تجارت آنها تمرکز کند.

اگرچه در فهرست فوربس نیز قرار نگرفته است، دارایی خالص تریستان تیت حدود 100 میلیون دلار است.

اندرو و تریستان تیت کجا زندگی می کنند؟

اگرچه اندرو تیت دارای املاک است، اما سایر دارایی ها را ترجیح می دهد. این به این دلیل نیست که او معتقد است این اموال غیر سودده است، بلکه به این دلیل است که در برابر مصادره ،تی بسیار آسیب پذیر است. اندرو در یکی از پاد،ت های خود ،ید خانه را هدر دادن پول نامید. او معتقد است که مالکیت املاک و مستغلات نسبتاً باز است و از این رو در برابر طیف وسیعی از اقدامات، از ،ت‌های به سبک استبدادی گرفته تا دعاوی خصوصی که از شما مستثنی هستند، آسیب‌پذیر است.

تیت معتقد است که دارایی‌های دیجیتال خاص در مالکیت امن‌تر هستند. او از نام های دامنه به ،وان مثال استفاده کرد. یک تراست خارج از کشور می تواند یک نام دامنه را کنترل کند و تعیین مالکیت واقعی را دشوار می کند. برای تیت، این محافظت و ناشناس ماندن بهتری نسبت به داشتن یک خانه، که تا حد زیادی به سیستم حقوقی یک کشور خاص مرتبط است، فراهم می کند.

1. اندرو و تریستان تیت هاوس

اندرو و برادرش تریستان تیت صاحب یک عمارت زیبا در بخارست، پایتخت روم، هستند. او هزینه کمی برای خانه پرداخت، اما بازسازی و الحاق آن تقریباً 30 میلیون دلار هزینه داشت. علاوه بر این، او خانه های همسایگان خود را برای حفظ حریم خصوصی و زمین ،یداری کرد.

این خانه دارای بیش از دو اتاق خواب و دو حمام با بیش از 2000 فوت مربع فضا است. به نظر می رسد ملک بزرگ است و در محله ای خوش آب و هوا واقع شده است. علاوه بر این، خانه دارای چندین امکانات رفاهی است. یک کمد دیواری بزرگ در خانه وجود دارد. همچنین یک گاراژ وسایل نقلیه با مجموعه های زیبا و مجلل ماشین وجود دارد.

من). اتاق نشیمن

اتاق نشیمن کانسپت باز دارای کاناپه های طول، است که مستقیماً در وسط فضا نصب شده اند، و اگرچه ممکن است به نظر نمی رسد آنقدرها حمایت کنند، همانطور که خود تیت متوجه شده است، اما قدرت واقعی دارند. چند سال پیش که برادران به خانه نقل مکان ،د، خانه خالی بود. یکی از آیتم‌هایی که آنها مطمئن شدند بلافاصله برپا می‌کنند یک صفحه شطرنج بود که آنها را به یاد پدرشان، Emory Tate، استاد بزرگ فقید شطرنج می‌اندازد.

  اتاق نشیمن اندرو تیت

منبع تصویر: mmanews.com

اتاق نشیمن دارای پنجره های طول، است که اجازه می دهد نور کافی به اتاق نفوذ کند. علاوه بر این، در وسط، یک شومینه وجود دارد که همه را در طول زمستان های سرد روم، گرم نگه می دارد. به علاوه، میز ناهارخوری این فضای اساسی را کامل می کند.

II). آشپزخانه

اگرچه آشپزی کار برادران تیت نیست، اما آنها یک آشپزخانه کاملاً مجهز، از جمله یک دستگاه اسپرسوساز و یک یخچال دارند که همیشه با سه ماده اصلی: گوشت، آبجو و الکل همراه است.

آشپزخانه اندرو تیت

منبع تصویر: bertch.com

پاسیو بیرونی برادر تیت به طور مستقیم از طریق درهای کشویی در پشت آشپزخانه قابل دسترسی است. در اینجا یک میز ضیافت دیگر و یک باربیکیو توکار داریم.

III). است،

است،

منبع تصویر: westerndesignarchitects.com

این ملک دارای یک است، شنای سرپوشیده است تا برادران تیت بتوانند استفاده از آن را به حدا،ر برسانند، و پس از پایان شنا، می توانند با ورزشگاه خانگی خود که در انتهای است، راه اندازی شده است، به وزنه برداری تبدیل شوند.

IV). اتاق مهمان و سالن سینما

اتاق مهمان

منبع تصویر: ،telfurnitureconcept.com

طبقه دوم از طریق یک پله در اتاق نشیمن قابل دسترسی است. به محض ورود به طبقه دوم، چندین اتاق مهمان از شما استقبال می کنند که همگی دارای کمد دیواری و حمام اختصاصی هستند. همچنین سینمای خانگی در طبقه بالا قرار دارد که دارای یک پروژکتور، یک صفحه نمایش بزرگ و پرده های خاموشی زیادی است.

v). اتاق جی

اتاق جی

منبع تصویر: ،.com.au

سوئیت اصلی اندرو، یا اتاق G به قول خودش، یک لوستر بزرگ دارد که از سقف آویزان شده است. علاوه بر این، بالکن آن که اندرو تیت می‌تواند از روی آن بر مجموعه‌اش نظارت کند، یک دیوار از پوست مار در گوشه‌ای در طرف دیگر آن دیوار وجود دارد که یک کمد دیواری است. اندرو تیت همچنین دارای یک سرویس بهداشتی با دوش و وان است.

vi). اتاق تریستان تیت

اتاق تریستان تیت

منبع تصویر: spynews.ro

طبقه بالای عمارت متعلق به تریستان برادر کوچکتر اندرو است. این فضا دارای یک مفهوم باز با تخت، تلویزیون، ،مت نشیمن و فضای کافی برای میز است. علاوه بر این، بهترین ویژگی در این طبقه سوم بالکن باورن،ی است که برادران تیت می توانند از آن مناظر کل شهر بخارست را تماشا کنند.

2. املاک کبرا تیت

برخلاف خانه اصلی‌شان، اندرو و تریستان تیت از هیچ هزینه‌ای برای ،ید عمارت ثانویه‌ای به نام «املاک کبرا تیت» که در انتهای یک بن‌بست واقع شده است، دریغ نکرده‌اند و گمان می‌رود حدود ۲۸ میلیون دلار هزینه داشته باشد. باز هم، مشکی موضوع غالب اینجاست. وقتی به درهای ورودی نزدیک می شوید، متوجه می شوید که آنها در چراغ های قرمز پیچیده شده اند و این تصور را ایجاد می کند که از یک کلوپ شبانه بازدید می کنید. همچنین با ورود به خانه با آینه ای آویزان شده به دیوار و چراغ های حماسی متعدد از شما استقبال می کند.

املاک کبرا تیت

منبع تصویر: mn2s.com

یک فضای اصلی مفهومی باز با مجموعه‌ای از چیدمان صندلی‌های چرمی و یک تلویزیون بزرگ با صفحه‌نمایش عریض روی دیوار وجود دارد. در طرف دیگر اتاق یک ناهار خوری و یک آشپزخانه قرار دارد که بسیار شبیه به خانه اصلی آنهاست و در راس همه آن یک دیوار کامل به رایانه ها اختصاص داده شده است که با در نظر گرفتن تمام فضاهای فنی.

این عمارت دارای یک سوئیت اتاق خواب است که از طریق دری مخفی در زیر چهار کمربند قهرم، سابق اندرو تیت قابل دسترسی است. علاوه بر این، این عمارت دارای یک حمام تمام سیاه مرمر با سینک های دوتایی و یک فضای اتاق رختکن است که اندرو با تعداد لباس و لوازم جانبی خود با سلاح گرم پر کرده است. همچنین، در گوشه و کنار، باشگاه خصوصی اندرو تیت قرار دارد.

سوالات متداول درباره محل زندگی اندرو تیت؟

1. چرا برادران تیت در روم، زندگی می کنند؟

گمان می‌رود که تیت زم، که پلیس بریت،ا در مورد اتهامات سوءاستفاده تحقیق کرد، بریت،ا را به مقصد روم، ، کرد. او در ویدئویی که دلایل نقل مکان خود را توضیح می دهد، اظهار داشت که فرار از اتهامات تجاوز ، آسان تر خواهد بود.

2. آیا برادران تیت در یک خانه زندگی می کنند؟

آره. برادران تیت هر دو بسیار ثروتمند هستند و گفته اند که مولتی میلیونر هستند. علاوه بر این، اندرو تیت در موارد متعدد اظهار کرده است که او و برادرش بسیار صمیمی هستند و همه چیز را با هم انجام می دهند. برادران زندگی می کنند، آموزش می بینند، با هم کار می کنند و حتی یک حساب بانکی مش، دارند.

3. چرا برادران تیت اینقدر محبوب هستند؟

اندرو تیت در سال 2016 در Big Brother در بریت،ا شرکت کرد. اما پس از انتشار توییت‌های توهین‌آمیزش و ویدیویی از ضربه زدن او به یک خانم با کمربند، او را بیرون انداختند. بانو و تیت اظهار داشته‌اند که هیچ سوءاستفاده‌ای صورت نگرفته است و این نوارها رابطه ، توافقی را نشان می‌دهد.

4. اندرو تیت چقدر درآمد دارد؟

اندرو تیت یک شخصیت اینترنتی آمریکایی-بریت،ایی و کیک بو،ور سابق با ثروت 300 میلیون دلاری است. علاوه بر این، او یک تاجر شناخته شده و موفق است. طبق ادعای او، اندرو بیش از 100000 مش، فعال دارد. بنابراین ،ن زده می شود که او فقط از دانشگاه هاست، هر ماه حدود 5 میلیون دلار درآمد دارد.

5. اندرو تیت صاحب چه مشاغلی است؟

او صاحب چندین رستوران و کازینو است که ثروت زیادی به او بخشیده است. علاوه بر این، او در چندین سریال تلویزیونی نیز حضور داشته است. تیت همچنین به دلیل کارش به ،وان مفسر ورزشی مورد توجه قرار گرفته است. شرکت های برادران تیت موفقیت و ثروت عظیمی را برای آنها به ارمغان آورده است.

6. آیا روم، مکان من،ی برای زندگی است؟

روم، به ،وان یکی از اعضای اتحادیه اروپا، منطقه ای آسان و قابل دسترس برای اروپایی ها برای مهاجرت است. همچنین، روم، یکی از مقرون به صرفه ترین کشورهای اتحادیه اروپا است، با هزینه های زندگی کم، اینترنت سریع و ،نان دوستانه.

منبع تصویر ویژه: virtualglobetrotting.com


منبع: https://www.archute.com/where-andrew-tate-live/