دسته‌ها
اخبار

اوباما کجا زندگی می کند؟ نگاهی به املاک و مستغلات باراک


ا،ر خانواده ها با پایان دوره ریاست جمهوری آنها به زندگی خصوصی دور از واشنگتن دی سی ،سندند، اما اوباماها یکی از این خانواده ها نیستند. از آنجایی که رئیس جمهور سابق آمریکا و مرد خانواده هستید، منطقی به نظر می رسد که اوباما و خانواده اش در حال حاضر کجا زندگی می کنند. بنابراین، اوباما کجا زندگی می کند؟

اگرچه باراک و میشل اوباما دیگر در کاخ سفید اقامت ندارند، آنها هنوز مجموعه قابل توجهی از املاک و مستغلات دارند. رئیس جمهور سابق ایالات متحده و بانوی اول دارای اقامتگاه هایی در شیکاگو، ماساچوست و واشنگتن هستند که هر کدام 20 میلیون دلار ارزش دارند و دارای امکانات رفاهی مجلل هستند که این زوج و فرزندانشان مالیا و ساشا از آن لذت می برند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سبد املاک و مستغلات میشل و اوباما به ادامه مطلب مراجعه کنید.

حقایق قابل توجه درباره باراک اوباما

باراک حسین اوباما دوم، سیاستمدار آمریکایی، متولد 4 اوت 1961، این کشور را به ،وان چهل و چهارمین رئیس جمهور آن از سال 2009 تا 2017 رهبری کرد. اوباما پیش از انتخاب شدن به ،وان رئیس جمهور، به ،وان سناتور ایلینویز خدمت می کرد. با توجه به تلاش‌های برجسته‌اش برای پیشبرد دیپلماسی بین‌المللی و همکاری‌های بین‌المللی، جایزه صلح ،ل را در سال ۲۰۰۹ دریافت کرد.

منبع تصویر: britannica.com

در 3 اکتبر 1992، باراک اوباما با میشل لاوون رابینسون ازدواج کرد. دختر اول آنها، مالیا آن، در 4 ژوئیه 1998 و دختر دوم آنها، ناتاشا، معروف به ساشا، در 10 ژوئن 2001 متولد شد.

منبع تصویر: insider.com

میشل و دو بچه در شیکاگو به دنیا آمدند، جایی که آنها تقریباً تمام زندگی خود را قبل از نقل مکان به واشنگتن دی سی در 5 ژانویه 2009، دو ماه پس از انتخاب باراک اوباما به ،وان رئیس جمهور، در آنجا زندگی ،د. با ارزش خالص ،یبی از 70 میلیون دلارباراک و میشل اوباما توانسته اند یک سبد ملکی چشمگیر ایجاد کنند.

اوباما کجا زندگی می کند؟

1. ایلینوی، شیکاگو

منبع تصویر: chicagotribune.com

باراک و میشل اوباما در آگوست 2000 خانه ای در حومه شیکاگو کنوود، ایلینویز ،یدند. اقامتگاه اوباما 6400 فوت مربع است، با کف آشپزخانه گر،تی، انبار شراب، قفسه های کتاب چوب ماهون و شش حمام.

منبع تصویر: boston.com

پنج سال قبل با دستشویی‌های قدیمی چینی، قفسه‌های کتاب چوب ماهون و کف آشپزخانه گر،تی، بازسازی شده بود. این محل اقامت ایده آل برای یک سناتور جدید بود و قیمت خانه منصفانه بود.

به جای قیمت فهرست 1.95 میلیون دلار، اوباماها 1.65 میلیون دلار پرداخت ،د که همان مبلغی بود که فروشندگان پنج سال قبل پرداخت کرده بودند.

2. واشنگتن

منبع تصویر: Mark McFadden Wa،ngton Fine Properties

پس از اینکه اوباماها از ساختمان ایالتی نقل مکان ،د، آنها در خانه جدید خود که در حال اجاره هستند در منطقه Kalorama شهر واشنگتن دی سی از زمان ، کاخ سفید مستقر شدند.

منبع تصویر: Mark McFadden Wa،ngton Fine Properties

این خانه متعلق به دهه 1920 دارای 9 اتاق خواب، باغ هایی در اطراف، پاسیوهای سنگ فرش، هشت و نیم حمام و یک سوئیت برای یک au pair در زیرزمین است.

منبع تصویر: Mark McFadden Wa،ngton Fine Properties

جو لاکهارت که به ،وان منشی مطبوعاتی بیل کلینتون در کاخ سفید کار می کرد، صاحب ملک بود. این خانه آجری تودور در سال 1928 است که 8200 فوت مربع وسعت دارد و با برخی از بهترین طراحان داخلی بازسازی شده است تا لهجه‌های معاصر و تزئینات مرمری ارائه دهد.

منبع تصویر: Mark McFadden Wa،ngton Fine Properties

این خانه به لطف طراحی مرمری خود، از همان لحظه ای که وارد می شوید، تجمل را به رخ می کشد. این خانه شامل دو آشپزخانه است که یکی از آنها یک فضای غذاخوری با میزهای مرمری و وسایل استیل ضد زنگ است. در آشپزخانه دوم مایکروویو وجود دارد.

منبع تصویر: Mark McFadden Wa،ngton Fine Properties

چندین ،مت، از جمله یک اتاق نشیمن رسمی، برای استراحت خانواده در دسترس است.

منبع تصویر: Mark McFadden Wa،ngton Fine Properties

علاوه بر این، یک اتاق خانوادگی با پنجره‌های از کف تا سقف مشرف به حیاط خلوت چمن‌زار است.

منبع تصویر: Mark McFadden Wa،ngton Fine Properties

اتاق خواب اصلی ممکن است دارای یک تخت کینگ باشد. ساشا و مالیا دختران اوباما دو اتاق از هشت اتاق خواب خانه را اشغال می کنند.

منبع تصویر: Mark McFadden Wa،ngton Fine Properties

ممکن است از فضای اضافی یک دفتر کار خانگی یا باشگاه بسازید. یک زیرزمین تمام شده نیز وجود دارد. سگ هایشان، س، و بو، فضای زیادی برای دویدن در چمنزار سرسبز حیاط خلوت دارند.

منبع تصویر: Mark McFadden Wa،ngton Fine Properties

بر اساس لیگ حفظ دی سی، شاعر و دیپلمات جوئل بارلو در سال 1807 به آنجا نقل مکان کرد و نام ملک خود را “کالوراما” گذاشت که از یون، به م،ای “دیدگاه زیبا” گرفته شده است. امروزه این منطقه خانه چندین سفارت و جاذبه های تاریخی از جمله خانه وودرو ویلسون است.

منبع تصویر: Mark McFadden Wa،ngton Fine Properties

در امتداد خیابان‌های درخت‌کاری شده که با ساختمان‌های هنرهای زیبا پراکنده شده‌اند، کلیساها، کلیساها و مدارس خصوصی مختلفی برای مردم محلی وجود دارد. سیاسی ادعا می کند که خانواده اوباما اقامتگاه 5 میلیون دلاری را برای دخترشان ساشا اجاره کرده اند تا دبیرستان را تمام کند.

پس از هشت سال اقامت در واشنگتن دی سی، باراک اوباما، رئیس جمهور سابق و همسرش میشل اوباما، پس از ،ید عمارتی که قبلاً به قیمت 8.1 میلیون دلار اجاره کرده بودند، روابط طول، مدت با این منطقه برقرار ،د. مجله نیویورک تایمز.

3. دو،، ماساچوست

منبع تصویر: mvlandvest.com

در سال ۲۰۱۹، باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق و خانواده‌اش پیشنهاد ،ید یک خانه کنار آب در مارتا وینیار، جزیره‌ای منحصر به فرد در سواحل ماساچوست را به مبلغ ۱۱.۷۵ میلیون دلار بستند.

منبع تصویر: mvlandvest.com

این خانه عظیم 6892 فوت مربعی دارای منظره ای از اقیانوس اطلس است و در حدود 30 هکتار خصوصی در مقابل برکه بزرگ ادگارتاون بین یارو اسلاو و ،یه لند کوو واقع شده است.

منبع تصویر: mvlandvest.com

این خانه که معماران تیلور لومباردو در سانفرانسیسکو طراحی ،د، در سال 2001 توسط جان ارلی، سازنده مشهور و بسیار مورد توجه جزیره ساخته شد. این مکان بدون شک منحصر به فرد است و فضای داخلی آن ممکن است با انتظارات شما مطابقت نداشته باشد.

منبع تصویر: mvlandvest.com

خانه معاصر دارای مساحت داخلی حدود 7000 فوت مربع است. تقریباً همه اتاق‌ها با دیوارهای سفید و کف چوبی تزئین شده‌اند و ویژگی‌های ک،یک مانند دیوارهای پانل‌شده و سقف‌های قفسه‌ای جذابیت خانه را در کنار دریا افزایش می‌دهد.

منبع تصویر: mvlandvest.com

تیرهای سازه ای بلند و سقف های قوسی در اتاق نشیمن و ورودی اصلی دیده می شود، در حالی که دیوارهای شیشه ای مناظر متنوعی را ارائه می دهند.

منبع تصویر: mvlandvest.com

این خانه دارای چندین شومینه سنگی، هفت اتاق خواب و هشت و نیم حمام است. یک است،، یک انبار مستقل و یک گاراژ دو ماشین وجود دارد. با توجه به توضیحات در LandVest، ملک همچنین دسترسی مستقیم به حوض، خانه قایقر،، و ساحل خصوصی با حقوق سند دارد.

منبع تصویر: mvlandvest.com

این خانه همچنین حس مدرن غیر قابل انکاری دارد. فضاهای نشیمن خانه به طور یکپارچه به یکدیگر جریان می یابند تا طرحی باز ایجاد کنند و هر اتاق با در نظر گرفتن سرگرمی برنامه ریزی شده است. یک آشپزخانه شیک با ایستگاه شستشوی سگ، یک اتاق خانوادگی بزرگ که به ،وان منطقه بازی نیز عمل می‌کند، و یک اتاق ناهار خوری با چشم‌انداز باغ همه در این مکان وجود دارد.

منبع تصویر: mvlandvest.com

به نظر می رسد این محل تجمع مکان ایده آلی برای مکالمه بعد از شام باشد زیرا مناظر خیره کننده ای از کنار آب را ارائه می دهد. دو دختر خانواده اوباما، مالیا و ساشا، از هفت اتاق خواب، هشت حمام و چند کمد عمارت لذت می برند. اتاق خواب اصلی بزرگ دارای یک شومینه و یک سکوی آفتابگیر شخصی است.

منبع تصویر: mvlandvest.com

عرشه پشت بام مناظر خیره کننده ای از جزیره در مکان های دیگر ارائه می دهد. یک جکوزی داخلی و صندلی‌های آفتاب‌گیر در تراس موجود است که آن را به مک، ایده‌آل برای استراحت در عصرها در حالی که به ستاره‌ها خیره می‌شود تبدیل می‌کند.

منبع تصویر: mvlandvest.com

خانواده اوباما از زمان تصدی خود در کاخ سفید تا،تان مارتا را به مقصد تعطیلات سالانه تبدیل کرده اند. آنها اکنون در حال برقراری ارتباط با ویلای دوست داشتنی ای هستند که در تابستان اجاره کرده بودند. از بالا می تو،د ببینید که خانه جدید اوباماها چقدر خصوصی و منزوی است. موقعیت بسیار خوبی در نزدیکی مناطق جنگلی و سواحل دارد.

نتیجه

باراک اوباما از زمان ، پست ریاست جمهوری در سال 2017، املاک و مستغلات را به مستمری شش رقمی ریاست جمهوری خود اضافه کرده است. ظاهراً چهل و چهارمین رئیس جمهور در هر سخنر، تا 600,000 دلار درآمد دارد که به او کمک کرده است که مستمری شش رقمی خود را به خوبی تکمیل کند. ناگفته نماند که او به لطف این درآمد سخاوتمندانه دارایی های بسیار برجسته املاک و مستغلات را جمع آوری کرده است.

منبع تصویر ویژه: time.com


منبع: https://www.archute.com/where-obama-live/