دسته‌ها
اخبار

اگر کوتاه قد هستید چگونه شلوار کاپری بپوشید – این ایده های لباس تابستانی برای دختران ریزه اندام ایده آل است |


اگر کوتاه قد هستید چگونه شلوار کاپری بپوشید؟ کاپری یکی از محبوب ترین شلوارها در بین خانم ها است. آنها در اوایل دهه 40 ظاهر شدند و به نام جزیره ایتالیایی کاپری نامگذاری شدند. یکی از دلایل اصلی محبوبیت بسیار زیاد این شلوار، راحت، کاربردی بودن و ،یب آن ها در لباس های مختلف است. این شلوار را می توان در تمام طول سال پوشید، اما یکی از قطعات اصلی هر کمد لباس ،نه بهار و تابستان است. آیا می د،د چگونه کاپری بپوشید؟ به این ایده های لباس تابست، نگاه کنید!

شلوار کاپری چیست و چه تفاوتی با شلوار کوتاه دارد؟

چگونه شلوار کاپری بپوشیم، ایده های لباس تابست، کوتاه برای دختران ریزه اندام

تبلیغات

شلوار کاپری شلوار کوتاهی است، به هم ،بیده و بالای مچ پا ختم می شود. با گفتن این نکته باید اشاره کنیم که تفاوت این دو نوع در طول آنهاست. به ،وان مثال، شلوار برمودا نیز کوتاه است، اما لبه آن بالای ساق پا است. لبه شلوار کاپری کاملاً زیر زانو است.

اگر کوتاه قد هستید می تو،د شلوار کاپری بپوشید؟

اگر کوتاه قد هستید می تو،د شلوار کاپری بپوشید؟

تبلیغات

همانطور که شلوارهای کاپری زیبا هستند، درست است که مدل دادن به شلوارهای کوتاه می تواند چالش برانگیز باشد زیرا می تواند پاهای شما را کوتاه تر نشان دهد. چرا اینطور است؟ طول برش داده شده این تصور را ایجاد می کند که پاهای شما در سطح سجاف می ایستند. هنگامی که شما ریزه اندام هستید، این کار شما را حتی کوتاه تر نشان می دهد. بنابراین، اگر قدتان کوتاه است، چگونه شلوار کاپری بپوشید؟ اگر لباس های خود را به درستی ،یب کنید و استایل من،ی را انتخاب کنید، می تو،د شلوار را بپوشید حتی اگر ریزه اندام هستید!

لباس تابست، برای ،ن ریزه اندام با شلوار کاپری

آیا شلوار کاپری شما را لاغرتر می کند؟ به لطف تن، نزدیک، این شلوار اثر لاغری دارد. اگر سینه‌های بزرگ‌تر و شانه‌های پهن (شکل بدن مثلثی) دارید، این شلوار برای شما بسیار جذاب به نظر می‌رسد و سیلوئت را متعادل می‌کند. اگر ساق پاهای لاغری دارید، این بهترین گزینه برای پوشیدن در تابستان است و پاهای زیبای خود را نشان می دهد.

آیا کاپری برای ،ن مسن من، است؟ بله حتما! چنین شلواری می تواند چند سال از بین برود و ظاهری جوان به خانم های بالغ بدهد!

اگر ریزه اندام هستید، چگونه به شلوار کاپریس مدل دهید؟

اگر ریزه اندام هستید چگونه شلوار کاپریس را مدل دهید

این شلوارهای برش خورده در جنس ها، سبک ها، رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شوند. دختران ریزه اندام می توانند استایلی را انتخاب کنند که به نظر می رسد. ترفندهایی که شما را از نظر بصری بلندتر می کند فراموش نکنید – راه راه های عمودی، رنگ های تیره تر و غیره.

کمر خود را برجسته کنید

شلوار کاپری با لباس های تابست، کمر بلند برای ،ن ریزه اندام

شلوار کاپری با کمر بلند باعث ایجاد توهم پاهای بلندتر می شود. از تاپ های حجیم خودداری کنید. بالاپوشی که کمر را برجسته می کند گزینه بهتری است زیرا به تعادل حالت ظاهری کمک می کند.

قد من، شلوار خود را انتخاب کنید

ایده های لباس شلوار کاپری خود را برای ،ن ریزه اندام قد من، انتخاب کنید

یکی از قو،ن اصلی استایل کاپری این است که بهترین طولی را که برای شما جذاب باشد، پیدا کنید. شلوار باید به باریک ترین ،مت پاهای شما ختم شود، پس در انتخاب دقت کنید. از مدل هایی که به ،مت پهن پاها ختم می شود خودداری کنید.

اگر کوتاه قد هستید چگونه شلوار کاپری بپوشید – لباس های تک رنگ را انتخاب کنید

اگر قدتان کوتاه است، لباس‌های تک رنگ را چگونه بپوشید

یک لباس تک رنگ شما را بلندتر نشان می دهد. شما می تو،د رنگ های مشکی، قرمز یا خنثی را انتخاب کنید و یک لباس غیر رسمی یا شیک بسازید.

تاپ من، را برای لباس خود انتخاب کنید

آیا شلوار کاپری شما را لاغرتر می کند

بالاپوشی که توجه را به سمت بالا جلب می کند، گزینه بسیار خوبی برای دختران کوچک است. تی شرت ها، بلوزها، تونیک های کوتاه با شلوارهای کوتاه کاملاً کار می کنند. فراموش نکنید که شلوارهای کوتاه با تاپ های کوتاه بسیار شیک به نظر می رسند و این به ویژه برای دختران ریزه اندام صدق می کند. ،یب کاپری در رنگ‌های پاستلی جذاب با رویه‌ای با رنگ روشن به شما این امکان را می‌دهد که لباس‌های غیررسمی هوشمند و فوق‌العاده بسازید.

اگر کوتاه قد هستید با شلوار کاپری چه کفشی بپوشید؟

اگر کوتاه قد هستید با شلوار کاپری چه کفشی بپوشید

هر دختر کوچکی می‌داند که کفش‌ها می‌توانند ظاهر او را بسازند یا بشکنند. بنابراین، بهترین کفش برای پوشیدن با شلوار کاپری در زم، که شما ریزه اندام هستید چیست؟ انتخاب به سبک شلوار و ظاهری که می خواهید ایجاد کنید بستگی دارد. برای دختران ریزه اندام، کفش و صندل با کفش پاشنه بلند بهترین گزینه است زیرا شما را بلندتر و لاغرتر نشان می دهد. کفش هایی در رنگ های خنثی یا کفش های همرنگ شلوارتان نیز شما را قد بلندتر نشان می دهد. این یک ترفند بصری کوچک است، اما کار می کند! صندل های تخت با،ین یا صندل های تخت نیز کار می کنند، زیرا ساق پا را زیاد نشان می دهند، اما حتما آنها را در رنگ های روشن انتخاب کنید. از کفش‌های حجیم و کفش‌های کت، که شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهند، خودداری کنید.

ایده های لباس کاپری برای ،ن ریزه اندام

شلوار کاپری بهترین انتخاب برای لباس های غیر رسمی است

نحوه پوشیدن شلوار کاپری و کوتاه در زم، که ریزه اندام هستید

ایده های لباس تابست، برای ،ن ریزه اندام

اگر ایده های لباس تابست، ریزه اندام دارید، چگونه شلوار کاپری بپوشید

ایده لباس شیک و مد روز برای شلوار سفید

شلوار کاپری چیست و چه تفاوتی با شلوار کوتاه دارد


منبع: https://deavita.net/،w-to-wear-capri-pants-if-you-are-s،rt-these-summer-outfit-ideas-pe،e-girls-279604.html