دسته‌ها
اخبار

ایده هایی برای استخر سگ DIY برای نوازش توله سگ دوست داشتنی شما در تابستان!


سگ ها عاشق بازی در آب هستند، پس چگونه می توان یک است، راحت و قوی بدون ش،تن بانک ساخت؟ گزینه های شما چیست و به چه ابزار و موادی نیاز خواهید داشت؟

در اینجا بهترین ایده ها برای است، سگ DIY وجود دارد که به شما کمک می کند توله سگ خود را خوشحال کنید!

چگونه است، سگ بسازیم

تبلیغات

تابستان فرا رسیده است و سگ شما بازیگوش تر می شود، پس چه کاری می تو،د انجام دهید تا حس خوبی به او بدهید؟ یک است، DIY در باغ خود بسازید!

ایده است، مخازن استوک

است، م،ن سهام

تبلیغات

با استفاده از م،ن انبار، است،ی راحت برای سگ دوست داشتنی خود ایجاد کنید. این یک گزینه عالی برای مبتدیان است، زیرا این کار نیازی به داشتن ابزارهای زیادی ندارد. همچنین می تو،د اندازه است، را با توجه به نیاز سگ خود تطبیق دهید.

است، پالت

است، پالت

ساختن یک است، پالت با عملکرد خوب یکی دیگر از گزینه های مقرون به صرفه است که شما را م،م می کند فقط سه چیز داشته باشید – پالت ها، یک برزنت پ،تیکی بزرگ و تسمه های جغجغه دار. از آنجایی که می تو،د اندازه این نوع است، را به راحتی تنظیم کنید، برای سگ های مختلف من، است.

همچنین بخو،د : چگونه سگ خود را از ت،یب باغ جلوگیری کنیم؟

است، کوچک وال

اگر در ساختن وسایل برای خانه خود متخصص هستید، می تو،د یک است، کوچک در نظر بگیرید. برای سگ های کوچکتر بهترین است و شما به ابزار و مواد زیر نیاز دارید – سنگ بزرگ، بتن، ملات، ،یب ضد آب، میلگرد و لوله پی وی سی. در نتیجه است،ی خواهید داشت که نگهداری آن در شرایط خوب آسان است.

است، سگ های طبیعت

است، سگ های طبیعت

اگر از آن دسته افرادی هستید که مناظر طبیعی را ترجیح می دهید، یا در حیاط خلوت خود یک چشمه دارید، عاقلانه است که یک است، سگ های طبیعت را در نظر بگیرید. برای اینکه سگ خود را ایمن و ایمن نگه دارید، اطمینان حاصل کنید که منطقه ای که در آن شنا می کند خیلی عمیق نیست و مقداری سنگ وجود دارد.

چگونه است، سگ بسازیم؟ یک گزینه درون زمینی را در نظر بگیرید!

اگر در مک، زندگی می‌کنید که زمین آنقدر سخت است که نمی‌تو،د چاله‌ها را حفر کنید، ممکن است به فکر ایجاد یک است، سگ در زمین باشید. یکی از موارد مهمی که باید در نظر داشته باشید ایمنی است – از حصار در اطراف منطقه استفاده کنید تا خطر تصادف با چیزی را نداشته باشید.

است، ساده سگ راک

است، سگ سنگی

این است، راحت فقط از ملات و سنگ ساخته شده است، اما ساخت و نگهداری آن دشوار نیست. بنابراین، اگر سنگ هایی دارید که برای چیز دیگری نیاز ندارید، از آنها استفاده کنید. ابزارهایی که نیاز دارید عبارتند از: اره، برس، محافظ شنوایی و زا،ند.

همچنین بخو،د: مناطق سگ DIY در باغچه پشتی!

چگونه است، را در شرایط خوب نگهداری کنیم؟

چگونه است، سگ خود را تمیز و ایمن نگه داریم

برای جلوگیری از آلودگی، ممکن است عاقلانه باشد که کف است، را با یک ورقه پ،تیکی بپوش،د. بهترین چیز؟ این یک راه حل مقرون به صرفه است، بنابراین لازم نیست پول زیادی برای آن ،ج کنید. یکی دیگر از راه های تمیز و ایمن نگه داشتن آب برای سگ شما، افزودن فیلتر یا اتصال شیلنگ اتوماتیک است.


منبع: https://deavita.net/diy-dog-pool-ideas-simple-pamper-lovely-puppy-296010.html