دسته‌ها
اخبار

این 4 سبک جوان کننده را که باید در سال 2023 امتحان کنید، بررسی کنید!


بهترین راه برای اینکه ظاهری جوان تر و شیک تر به خود بدهید چیست؟ آرایش جدید؟ بله، به نوعی. لباس های جدید ؟ البته… اما آیا می د،د بهترین ا،سوری طبیعی ما چیست؟ یکی از لوازم جانبی که می تو،م همیشه تغییر دهیم و احساس کنیم و درخشان به نظر برسیم؟ البته موها! اگر 70 ساله هستید و نمی د،د با موهای خود چه کاری می تو،د انجام دهید، پس خوش شانس هستید! من اینجا هستم تا دست شما را بگیرم، چند مدل موی ،نه 70 ساله را به شما نشان دهم و مقداری الهام بخش به شما بدهم. آیا می خواهید حداقل 10 سال جوانتر و در عین حال زیباتر به نظر برسید؟ به خواندن ادامه دهید!

مدل مو برای ،ن 70 ساله ترندهای 2023

تبلیغات

مدل موی خوب برای یک خانم 70 ساله چیست؟

یک مدل موی خوب می تواند صورت ما را کاملا متحول کند و ویژگی های ما را برجسته کند. آنها را برش دهید، رنگ کنید، یک نان درست کنید یا آنها را ، بپوشید – گزینه ها بسیار هستند! و مدل مویی که بر اساس فرم صورت خود انتخاب می کنید می تواند شما را باورن،ی یا کاملا بد جلوه دهد. اما نگران نباشید ! من چهار مدل موی همه کاره، مد روز و جوان پسند را آماده کرده ام که تقریباً برای هر فرم صورت من، است. طبق معمول، من به خوانندگان زن دوست داشتنی خود توصیه می کنم که شبیه ساز مو رایگان را بررسی کنند تا ایده ای داشته باشند که با یک مدل موی خاص چگونه به نظر می رسند … و در همان زمان لذت ببرید! اگر تغییرات اساسی شما را می ترساند و نمی خواهید از تصمیم خود پشیمان شوید… قبل از پرداخت پول به آرایشگر یا گرفتن قیچی و کوتاه ، موهای خود در مقابل آینه حمام ابتدا سایت را بررسی کنید. و اکنون روشن است!

مدل موی مربعی برای خانم 70 ساله

مدل موی باب مربعی برای ،ن بالای 70 سال

تبلیغات

مدل باب مدل موی مورد علاقه من است. به شدت کوتاه نیست، به موهای ظریف حجم می دهد و شیک است. من توصیه نمی‌کنم مدل موی ک، را در فلی‌بگ انتخاب کنید، حتی اگر «فرانسوی» باشد. بلکه یک برش مربعی بلندتر که به آن لوب، باب فرانسوی یا باب ،د شده نیز می گویند. میدونی چی خوبه؟ برش مربعی با تمام اشکال صورت سازگار است! می تو،د موها را فر کنید، صاف کنید یا سشوار بکشید. برای الهام بیشتر، می‌تو،د بهترین مدل‌های موی باب کوتاه بعد از 50 سالگی را بررسی کنید تا امسال امتحان کنید!

باب پشمالو برای ،ن بالای 70 سال

باب پشمالو برای ،ن بالای 70 سال نحوه استایل دادن نکات و ترفندها

برای همه خانم هایی با موهای نازک و صاف، این یک تغییر کامل بازی است! در سال‌های اخیر، مدل‌های کرکی بزرگ دهه‌های 70 و 80، مانند مدل مولت یا موهای شگ، دوباره بازگشته‌اند. آنها دارای بسیاری از تغییرات مدرن مانند برش پروانه ای هستند که می تو،د در خانه درست کنید (ویدئوی زیر را ببینید) و برش گرگ. باز هم، من این مدل موی مدرن را انتخاب کردم، زیرا به همه شکل های صورت می آید! اگر نمی خواهید موهای خود را به این کوتاهی کوتاه کنید، می تو،د مدل موهای باب قد وسط برای خانم های مسن را بررسی کنید.

مدل موی پی،ی با توجه به فرم صورت شما

مدل موی پی،ی برای ،ن بالای 70 ترند موهای خا،تری

برش پی،ی جسورانه، ،ی و همه کاره است! با این حال، به دلیل ماهیت دراماتیکی که دارد، به طرز شگفت انگیزی با همه فرم های صورت سازگار نیست. برش پی،ی برای خانم هایی با صورت بیضی، قلبی شکل یا گرد ساخته شده است. این چهره را به زیبایی قاب می کند زیرا بهترین ویژگی های شما را نشان می دهد و آنها را برجسته می کند. اگر صورت بسیار بلند و بیضی دارید، این مدل مو به اندازه سایر اشکال صورت به شما نمی آید.

مدل موی ،نه 70 ساله: سعی کنید موهای بلند بپوشید!

موهای بلند برای ،ن بالای 70 سال ایده هایی برای نگهداری از آن

موهای بلند برای ،ن بالای 50 سال همیشه چیزی شبیه به یک تابو در نظر گرفته شده است. در واقع، بسیاری از مردم چنین فکر می کنند. خب، من امروز اینجا هستم تا به شما بگویم که این طرز فکر قدیمی است! در واقع، موهای بلند واقعاً شما را جوان تر می کند. صرف نظر از فرم صورت، صرف نظر از سن.

کوتاه ، مو برای افراد 70 ساله: الهام بیشتری را در اینجا پیدا کنید!

ایده هایی برای کوتاه ، موهای خا،تری برای ،ن 70 ساله

مدل موی بلند برای خانم های 70 ساله

مدل موی بلند برای خانم های 70 ساله

مدل موی باب برای موهای سفید

ایده های مدل موی باب برای موهای سفید

مدل موی پی،ی برای امتحان ، در سال 2023

مدل موی pixie برای امتحان ، در سال 2023 برای ،ن بالای 60 سال


منبع: https://deavita.net/womens-haircuts-70-year-old-rejuvenating-styles-2023-263162.html