دسته‌ها
اخبار

باغ رویاهای خود را بسازید


اگر همیشه رویای داشتن باغی زیبا و پر از گل های شکوفا و سبزیجات تازه را در سر می پرور،د، چرا رویاهای خود را به واقعیت تبدیل نکنید؟ هیچ زم، بهتر از همین الان برای شروع ساختن باغ رویاهایتان نیست.

اگرچه ممکن است پیچیده به نظر برسد، ایجاد باغ رویایی شما می تواند نسبتاً سریع و ساده باشد. تا زم، که می‌د،د چه کار می‌کنید، می‌تو،د از امروز شروع کنید و باغ خود را ظرف چند ماه آماده کنید.

در اینجا چند مرحله کلیدی وجود دارد که هنگام ساختن باغ عالی باید رعایت کنید.

در نظر بگیرید که چقدر فضای در دسترس دارید

باغ رویاهای شما

منبع: mc،op.ca

اولین قدم برای ایجاد یک باغ زیبا، ارزیابی فضای فعلی شماست. هنگامی که فضایی را که باید با آن کار کنید مشخص کردید، برنامه ریزی هر ،صر باغ بسیار آسان تر است.

به فضای بیرونی خود نگاهی بیندازید و اندازه و شکل کلی را در نظر بگیرید. آیا فضایی برای پچ سبزیجات دارید؟ آیا گوشه خوبی برای ،مت نشیمن خصوصی?

همچنین باید نوع خاکی که در باغ شما وجود دارد و نواحی نور و سایه را در نظر بگیرید. اگر قصد دارید در باغ خود سبزیجات بکارید، این امر به ویژه مهم است.

نیازها و خواسته های خود را در نظر بگیرید

باغ رویاهای شما

منبع: futurecdn.net

احتمالاً می خواهید باغ خود را برای استفاده خاصی تغییر دهید. به ،وان مثال، ممکن است دوست داشته باشید که سبزیجات خود را در خانه پرورش دهید. شاید قصد داشته باشید که با خانواده خود جلسات تابست، زیادی داشته باشید، یا به سادگی می خواهید یک منطقه آرام در فضای باز برای استراحت ایجاد کنید.

قبل از شروع برنامه ریزی باغ خود، اه، اصلی خود را در نظر بگیرید. انجام این کار تضمین می کند که باغ شما تمام نیازها و خواسته های شما را برآورده می کند و به فضای عالی در خانه شما تبدیل می شود.

هنگامی که نیازها و خواسته های خود را در نظر گرفتید، می تو،د یک طرح کلی برای باغ خود ایجاد کنید. طرح‌بندی، نواحی مختلفی را که می‌خواهید داشته باشید و … را ترسیم کنید انواع گیاهان و سبزیجاتی که ممکن است بخواهید

لوازم خود را جمع آوری کنید

باغ رویاهای شما

منبع: replaceing.com

قبل از شروع ساخت باغ رویایی خود، باید وسایل خود را جمع آوری کنید. اگر برنامه های بازسازی عمده ای در ذهن دارید، ممکن است نیاز به مشورت با سازندگان حرفه ای داشته باشید، اما باید بتو،د کارهای کوچکتر را خودتان سازماندهی کنید.

می تو،د گیاهان، گل ها و دانه هایی را که می خواهید در باغ رویایی خود ،یداری کنید. شما همچنین می تو،د لوازم اضافی مانند محافظت از گیاهان در برابر سرما تج،اتی برای ایمن نگه داشتن گیاهان و گل ها در زمستان سرد.

اگر هنوز هیچ ابزار باغب، ندارید، قبل از اینکه بتو،د هر نوع بازسازی را شروع کنید به آنها نیز نیاز دارید. حداقل برای انجام کارهای اولیه باغ به یک چنگال باغچه، چنگک، قیچی، هرس و شلنگ نیاز دارید.

خاک را آماده کنید

باغ رویاهای شما

منبع: usu.edu

خاک تقریباً پایه هر باغی را تشکیل می دهد، بنابراین مهم است که از نوع من، خاک استفاده کنید و آن را به درستی بچینید. شما باید خاک خود را آزمایش کنید تا سطح pH و محتوای مواد مغذی آن را بررسی کنید.

اگر سطح pH یا تغذیه ناکافی است، باید قبل از کاشت هر گونه گل یا بذر، آنها را تغییر دهید. می تو،د pH خاک خود را با استفاده از پودر گوگرد تنظیم کنید و با استفاده از کود یا کمپوست مواد مغذی را اضافه کنید.

همچنین بخو،د: 15+ انواع مختلف سنگ خانه بیرونی که دوست خواهید داشت

گیاهان و گل های خود را انتخاب کنید

باغ رویاهای شما

منبع: sambadenglish.com

هنگامی که خاک شما در جای خود قرار گرفت، می تو،د انواع گیاهان و گل های مورد نظر خود را در باغ رویایی خود انتخاب کنید.

قبل از اینکه بیرون بروید و صدها گل مورد علاقه خود را ب،ید، باید در دسترس بودن نور خورشید و آب در باغ خود را در نظر بگیرید. برخی از گیاهان نسبت به سایرین نیاز بیشتری دارند، و شما نمی خواهید باغ خود را بیش از حد شلوغ کنید، زیرا این امر می تواند رشد آنها را محدود کند.

سعی کنید ،یبی زیبا از گیاهان ی،اله، چند ساله و درختچه‌ها را انتخاب کنید تا به باغ خود تنوع دهید. گلهایی از طیف رنگی را انتخاب کنید خود را تزئین کنید فضای باز و نشاط و شخصیت را اضافه کنید.

تا جایی که ممکن است، گیاه، را انتخاب کنید که بومی کشور شما هستند، تا گیاهان شما به خوبی با شرایط آب و هوایی محلی و دمای بیرون سازگار شوند.

،اصر ساختاری Hardscape را به باغ خود اضافه کنید

باغ رویاهای شما

منبع: gardeningknow،w.com

،اصر Hardscape ساختاری را به فضای بیرونی شما می‌افزایند، مانند پاسیو، دیوارهای آجری و سنگ فرش ساختار را به فضای بیرونی خود اضافه کنید. افزودن این ،اصر باغ شما را به مناطق منحصر به فرد ت،یم می کند و عملکرد آن را افزایش می دهد.

،اصر Hardscape را انتخاب کنید که از نظر زیبایی با خانه شما مطابقت داشته باشد. همچنین باید قیمت و دوام انتخابی خود را در نظر بگیرید ،اصر ساختاری. در حالت ایده‌آل، موادی که انتخاب می‌کنید باید در حد بودجه شما باشند، اما از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشند.




منبع: https://architecturesideas.com/garden-of-your-dreams/