دسته‌ها
اخبار

با 10 ابزار مورد نیاز، یک باشگاه ورزشی عالی را بدون زحمت راه اندازی کنید


یک رویکرد جامع به تندرستی باید شامل تن، اندام باشد. یک سبک زندگی سالم مست،م ورزش روزانه به مدت حداقل 15 تا 20 دقیقه است. جلسه ورزش حرفه ای صبح زود برای همه من، نیست و رفتن به باشگاه پس از یک روز طول، در محل کار بسیار طاقت فرسا است.

نیازی نیست مبلغ گزافی را برای بسته های اشتراک تجاری باشگاه ورزشی ،ج کنید. شما می تو،د یک باشگاه ورزشی خانگی عالی با انواع تج،ات و یک راه اندازی اولیه راه اندازی کنید. تنها چیزی که نیاز دارید کمی اتاق و ابزار من، است. شما می تو،د خانه خود را به ،وان بخشی از بهبود خانه دوباره تزئین کنید تا مک، مثبت ایجاد کنید که برای وقت گذاشتن برای کار روی خودتان ایده آل است.

منابع تمرینی آنلاین زیادی برای پیگیری هوشمندانه در آسایش خانه در دسترس هستند. برای سالم ماندن فقط به یک باشگاه خانگی و ابزار نیاز دارید. علاوه بر این، این کار باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود و می تو،د بدون دردسر یک باشگاه ورزشی عالی را با برخی تج،ات استاندارد تمرینی راه اندازی کنید.

چگونه یک باشگاه ورزشی عالی در خانه راه اندازی کنیم؟

راه اندازی یک باشگاه ورزشی عالی

منبع: pinterest.com

با رعایت 5 مرحله ساده، می تو،د یک باشگاه ورزشی در خانه راه اندازی کنید.

  1. یک منطقه آرامش بخش برای تمرین خود تعیین کنید
  2. ابزار با کیفیت کافی را ،یداری کنید.
  3. ابزارها را در جای من، نگهداری کنید.
  4. قطعات تج،ات را به درستی تنظیم کنید و بهترین سالن بدنسازی خانگی را طراحی کنید.
  5. از هر راه اندازی به طور موثر استفاده کنید و باشگاه را مطابق با اه، تن، اندام خود بهینه کنید.

بیایید بررسی کنیم که چگونه یک باشگاه ورزشی خانگی عالی راه اندازی کنیم که نه تنها در بهبود سلامتی مفید باشد، بلکه برای بهبود خانه شما نیز مفید باشد.

م،ومات یک باشگاه ورزشی عالی

تردمیل

بسیاری از موانع برای دستیابی به اه، کاهش وزن با داشتن یک تردمیل برای ورزشگاه خانگی از بین می روند. با داشتن راحتی در خانه، سرمایه گذاری مقرون به صرفه تر و محتاطانه تر است که دوام بیشتری دارد. برای استراحت بعد از کار یا زم، که بچه ها بالا،ه در رختخواب هستند بسیار عالی است. فضای زیادی لازم نیست زیرا بسیاری از آنها جمع می شوند.

بیضوی

راه اندازی یک باشگاه ورزشی عالی

منبع: pinterest.com

یکی از انواع شناخته شده تج،ات قلبی، دستگاه بیضوی است. مزایای تمرین این ابزار بسیار زیاد است. در حالی که به موسیقی گوش می دهید یا برنامه مورد علاقه خود را تماشا می کنید، کا،ی مصرف می کند و ،مت پایینی و سینه را از بین می برد.

علاوه بر این، روی زانوهای شما ملایم تر از تردمیل است و ایمن تر است. علاوه بر کمک به کاهش وزن، به تقویت کل بدن نیز کمک می کند.

نوارهای مقاومت

همه بدون در نظر گرفتن سطح آمادگی جسم، می توانند از آنها استفاده کنند. مهم نیست که چند تکرار و ست در مدار شما وجود دارد، همیشه باید از باندی استفاده کنید که برای عمل مشکل ایجاد می کند.

آنها برای بسیاری از تمرینات من، هستند. علاوه بر این، آنها یک سرمایه گذاری مقرون به صرفه برای ورزشگاه خانگی شما هستند. قبل از ،ید نوارهای مقاومتی، مهم است که اه، تن، اندام خود را در نظر بگیرید زیرا باندها درجات مقاومت مختلفی دارند.

دمبل

راه اندازی یک باشگاه ورزشی عالی

منبع: pinterest.com

واضح ترین ابزار تن، اندام برای تمرینات در خانه دمبل است.

آنها برای همه انواع تمرینات من، هستند زیرا جمع و جور هستند، قیمت من،ی دارند و، مگر اینکه مجموعه ای از پیش تعیین شده را انتخاب کنید، به شما اجازه می دهند وزن را تغییر دهید. دمبل ها به طور کلی در دو نوع هستند: ثابت و قابل تنظیم. مجموعه ها را بر اساس اه، تمرین خود انتخاب کنید.

غذای یوگا

این یک نیاز اساسی برای هر علاقه مندان به ورزش است. با کمک تشک یوگا می تو،د حالتی راحت در حالت نشسته یا ایستاده داشته باشید. علاوه بر این، تشک یوگا هنگام انجام ورزش لیز نمی خورد و به ،وان یک عامل بالشتک عمل می کند. می تو،د تشک های یوگا ساخته شده از موادی مانند PVC یا ،تیک را انتخاب کنید.

توپ پایداری

راه اندازی یک باشگاه ورزشی عالی

منبع: pinterest.com

اگر می خواهید دامنه حرکتی را در طول تمرین افزایش دهید، توپ های پایداری بهترین ابزار برای این منظور هستند. می تو،د با کمک توپ های پایداری کرانچ و دراز و نشست انجام دهید و برای تن، اندام بدن حیاتی هستند. تمرکز اصلی استفاده از این توپ ها کار بر روی عضلات شکم و کمر است. علاوه بر این، آنها در اسکوات و هل دادن بسیار مفید هستند.

تشک پیلاتس

تراکم تشک پیلاتس به آن کمک می کند تا کف چوبی را محکم بگیرد و ستون فقرات را بهتر نگه دارد. تشک مورد استفاده برای پیلاتس باید به اندازه کافی محکم باشد تا از کمر شما حمایت کند، زیرا تمرین شامل چرخیدن روی پشت یا دنبالچه شما است. تشک های پیلاتس پهن تر، انواع مختلفی را امکان پذیر می کنند.

طناب بازی

استفاده از طناب های پرش برای بچه ها و همچنین بزرگسالان برای انجام یک ورزش سریع آسان و مفید است. علاوه بر این، آنها به ،وان ابزاری برای تمرینات قلبی عمل می کنند.

توپ پزشکی

راه اندازی یک باشگاه ورزشی عالی

منبع: pinterest.com

توپ پزشکی ابزاری است که معمولاً برای تمرینات قدرتی به ویژه برای ورزشکاران استفاده می شود. این یک وسیله جانبی انگیزشی برای باشگاه بزرگ خانه شما است. برای حرکات پویا مفید است. با کمک توپ طبی می تو،د حرکات و تمرینات کششی مکرر انجام دهید.

لباس پوشیدن فعال

حتی اگر در خانه ورزش می کنید باید لباس من، بپوشید. لباس نامن، شما را از متعهد شدن به تمرین باز می دارد. قبل از شروع تمرینات در خانه، لباس تن، اندام من، با نوع بدن خود را به صورت آنلاین ،ید کنید.

مواظب نهایی

هیچ چیز نمی تواند مانع رسیدن شما به اه، تن، اندام شود. راه اندازی یک باشگاه ورزشی خانگی با دستورالعمل های داده شده راحت است. با راه اندازی یک باشگاه ورزشی عالی از ورزش در خانه لذت ببرید و اعضای خانواده خود را نیز تشویق کنید تا از آن استفاده کنند.

این شما را از هزینه های سنگین اشتراک باشگاه های ورزشی نجات می دهد و در وقت و انرژی شما صرفه جویی می کند. این یک سرمایه گذاری یکباره است که در آینده به آن افتخار خواهید کرد.


منبع: https://thearchitecturedesigns.com/setup-a-great-،me-gym-effortlessly/