دسته‌ها
اخبار

بذر خود را در چه ظروفی بکارید؟ 4 ایده مفید بازیافت + دستورالعمل های ویدیویی!


به زودی بهار فرا می رسد و ما کم کم شروع به کاشت بذر برای شروع باغ سبزی و همچنین باغ سبز کوچک خود خواهیم کرد. کاشت بذر در داخل خانه به لطف گرمای خانه، روند جوانه زنی را تسریع می کند و امکان رشد خوب و کارآمد گیاه را فراهم می کند. اما بذر خود را در چه ظروفی بکارید؟ ما یک ایده عالی برای یک روش ارزان و سازگار با محیط زیست برای انجام آن داریم: گلدان های بازیافتی خودتان! برای کشف بهترین ظروف، که احتمالاً برخی (یا همه) آنها را قبلاً در آشپزخانه خود دارید، ادامه دهید!

بذر خود را در چه ظروفی بکارید؟

چه ظروفی برای کاشت بذر خود در ایده های بازیافت

تبلیغات

کاشت بذر در شرف شروع است و بهتر است به خوبی آماده باشید! این که آیا تصمیم به کاشت بذر توت فرنگی، خیار یا کدو گرفته اید، انتخاب ظرف من، اولین قدم برای تسلط بر کاشت موفق در داخل خانه است. اگر امسال بودجه کمی دارید یا فقط می خواهید در روند زیست محیطی (یا هر دو) بم،د، پیشنهاد می کنیم لیوان های پ،تیکی را با ظروف بازیافتی تعویض کنید. کجا آنها را پیدا کنیم؟ خوب، ممکن است تعدادی در کمد یا یخچال خود دراز بکشید. همه آنها را در پاراگراف های بعدی توضیح خواهیم داد!

کاشت در رول های دستمال توالت

اگر از طرفداران پروژه های DIY هستید، احتمالاً قبلاً می د،د که رول های دستمال توالت را می توان برای ساخت چندین وسیله سرگرم کننده و تزئینی استفاده کرد. ساخت ظروف نهال نیز از این قاعده مستثنی نیست و دو راه برای این کار وجود دارد. اولین مورد ساده ترین است و شامل باز گذاشتن کف رول ها و قرار دادن آنها در مقابل یکدیگر (و محکم) در نگهدارنده است. از طرف دیگر، مورد دوم نیاز به ب، ،مت پایینی و سپس تا ، برای محکم ، آن دارد. دمو در ویدیوی زیر:

چگونه بذر را در کارتن تخم مرغ بکاریم؟

دیگر منتظر نم،د و یک یا چند کارتن تخم مرغ را بازیافت کنید! زیست محیطی، ارزان و آسان برای رسیدگی، این روش همچنین زیست ت،یب پذیر است، که یک مزیت بزرگ است. چرا دقیقا؟ زیرا کارتن تخم مرغ تجزیه می شود. به راحتی می تو،د ویدیوی Antonin را ببینید که به طور مفصل نحوه انجام این کار را توضیح می دهد. همچنین، حتماً بر،ب‌های کاشت را درج کنید تا از سردرگمی کاشت خود جلوگیری کنید.

بازیافت بطری های پ،تیکی

ساختن نهال های خود در بطری های پ،تیکی ایده عالی دیگری برای کپی ، است که در واقع کار شما را بسیار آسان تر می کند. چرا؟ بطری های پ،تیکی به ،وان یک گلخانه کوچک برای نهال ها عمل می کنند که باعث تسریع جوانه زنی و جلوگیری از آبیاری شما می شود. چگونه کار می کند؟ شما سوراخ های زهکشی ایجاد می کنید، توپ های سفالی را در پایین قرار می دهید، خاک مخصوص اضافه می کنید و گیاه می کنید! بطری قبلاً به دو ،مت ت،یم شده است و پس از اتمام کاشت، باید دو ،مت را با نوار ،ب ثابت کنید. هنگامی که جوانه زنی شروع شد و گیاه کمی رشد کرد، نوار را بردارید و ،مت بالایی را بردارید. دستورالعمل های بیشتر در ویدیوی زیر:

پوسته تخم مرغ

باور کنید یا نه، پوست تخم‌مرغ یک گلدان عالی برای رشد است و شما می‌تو،د به راحتی با آن‌ها کنار بیایید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را خوب بشویید و با سوزن سوراخی ایجاد کنید تا زهکشی تسهیل شود. بعد، یک خودکار نمدی بردارید و نام گیاه آینده خود را مستقیماً روی پوسته بنویسید. در نهایت مقداری خاک مخصوص گلدان روی آن قرار دهید و بذرهای خود را بکارید.

چه حمایتی برای نهال؟

حالا که می د،د از کدام گلدان برای رشد یک نهال سالم استفاده کنید، بیایید ببینیم از چه ساپورتی استفاده کنیم. بنابراین، در اینجا شما انتخاب های زیادی و مواد بازیافتی در دسترس خود دارید. یک گزینه خوب استفاده از جعبه های مقوایی سنگین است. اگر دانه های خود را در پوسته تخم مرغ کاشته اید، آنها را مستقیماً در جعبه اصلی خود قرار دهید.


منبع: https://deavita.net/what-containers-sow-your-seeds-recycling-ideas-video-instructions-262941.html