دسته‌ها
اخبار

بهترین جعبه های متحرک برای بسته بندی ایمن و سازمان یافته


عواملی که قبل از ،ید بهترین جعبه های متحرک باید در نظر بگیرید

عواملی که قبل از ،ید بهترین جعبه های متحرک باید در نظر بگیرید

1. اندازه

جابجایی ممکن است با داشتن اندازه های مختلف جعبه های متحرک ساده تر شود. اندازه های مختلف این امکان را فراهم می کند که اقلام مختلف را به درستی در جعبه با اندازه من، بسته بندی کنید. اگر جعبه اندازه من،ی ندارد، می‌توان هر چیزی را در یک جعبه خیلی کوچک جمع کرد یا در یک جعبه بزرگتر ریخت، جایی که ممکن است چیزها به صدا درآیند و بشکنند.

  • جعبه های متحرک کوچک برای سازماندهی وسایل کوچک و سنگین مانند مجموعه کتاب عالی هستند. ت،یم این محصولات به جعبه های کوچک از ش،تن یا سنگین شدن آنها برای حمل راحت جلوگیری می کند.

  • جعبه های متحرک متوسط ​​یا استاندارد معمولاً بیشترین استفاده را در طول جابجایی کامل خانه دارند. این جعبه ها که اندازه آنها 3 فوت مکعب است، ممکن است اشیاء غیر کوچک و متراکم مختلف و همچنین اقلام حجیم و بزرگ از جمله بشقاب، ظروف آشپزخانه، ،اب بازی و تج،ات ورزشی را در خود جای دهد.

  • جعبه‌های متحرک بزرگ و جعبه‌های متحرک کمد لباس برای وسایل بزرگ‌تر و سبک‌تر مانند پرده، لحاف، پوشاک، کت و بالش طراحی شده‌اند. اشیاء سنگین مانند بشقاب های آشپزخانه یا دکور را نباید فقط در این اندازه های جعبه بزرگ انداخت زیرا انجام این کار ممکن است باعث ش،ته شدن آنها شود یا حمل آنها را بسیار دشوار کند.

2. مقدار

اندازه خانه و حجم جابجایی برنامه ریزی شده تعیین می کند که به چه تعداد جعبه نیاز دارید. یک خانواده به طور متوسط ​​از 10 تا 12 جعبه در هر اتاق استفاده می کند. با این حال، بسته به چیزهایی که در هر اتاق دارید، ممکن است به مقدار بیشتری یا کمتر نیاز داشته باشید.

این احتمال وجود دارد که همانطور که برای حرکت آماده می شوید، وسایل خود را غربال کنید و مقدار زیادی از چیزهایی را که نمی خواهید با خود ببرید، بفروشید یا اهدا کنید. به این ترتیب، می‌تو،د به جعبه‌های کمتری از آنچه پیش‌بینی می‌کردید نیاز داشته باشید. ابتدا برای 10 تا 12 نفر در هر اتاق برنامه ریزی کنید، سپس تنظیمات را انجام دهید.

3. دستگیره

  جعبه های مقوایی دسته دار

منبع تصویر: freepik.com

اگر جعبه‌های متحرک دسته‌هایی روی خود داشته باشند یا در داخل آن‌ها تعبیه شده باشند، ممکن است برداشتن، حمل و بارگیری آنها را بسیار ساده‌تر کند. دسته‌های جعبه متحرک اغلب فقط سوراخ‌های ریز و گردی هستند که در کناره‌های جعبه ایجاد می‌شوند، اما می‌توان آنها را با استفاده از ،ب یا مواد دیگر به جعبه وصل کرد. این طراحی آسان و ارزان یکی از قابل اطمینان ترین راه ها برای ساخت دستگیره برای جعبه های مقوایی است.

اگر جعبه متوسط ​​یا بزرگ است و ممکن است آنقدر بزرگ و دست و پا گیر باشد که نمی توان به راحتی و ایمن از پایین آن را در دست گرفت، این نکته بسیار مهم است. با این حال، یک سوراخ در جعبه همچنین می تواند باعث شود که اقلام کوچکتر بیفتند یا محتویات آن را در معرض رطوبت، گرد و غبار، خاک، ،ات و سایر آفات قرار دهند. بنابراین، بسته بندی اقلام با ارزش، اقلام کوچک یا هر چیزی که از پارچه ظریف ساخته شده است ممکن است با جعبه هایی با این دسته ها به بهترین شکل انجام نشود. بهترین استفاده از دستگیره های جعبه برای جابجایی اجسام بزرگتر مانند کتاب، وسایل الکترونیکی یا وسایل ورزشی است.

4. فاصله ای که در حال حرکت هستید

اگر در فاصله رانندگی به محل اقامت جدیدی می‌روید، ممکن است به تعداد زیادی جعبه نیاز نداشته باشید. در عوض، به جعبه‌های کوچک‌تری برای بسته‌بندی وسایل ش،تنی مانند لیوان‌ها و وسایل آشپزخانه نیاز دارید. اگر قصد جابجایی طول، مدت دارید، به انواع جعبه ها و همچنین مواد بسته بندی مانند بسته بندی حباب دار و بادام زمینی فوم نیاز دارید.

همچنین ممکن است برای انتقال وسایل خود از خودرو به خانه جدید نیاز به ،ید یا اجاره یک دالی یا کامیون دستی داشته باشید. جعبه های مقوایی برای جابجایی در مسافت های کوتاه ایده آل هستند زیرا سبک وزن و مقرون به صرفه هستند. از طرف دیگر جعبه های پ،تیکی بهترین راه حل برای این کار هستند حرکت کنندگان از راه دور زیرا سبک و معمولاً ضد آب هستند.

5. بر،ب زدن

بهترین راه برای بر،ب زدن جعبه های متحرک شما

منبع تصویر: blog.unpackt.com

یکی از مراحل بسیار مهم در بسته بندی خانه، بر،ب زدن به محتویات جعبه ها است تا بتوان در سریع ترین زمان ممکن همه چیز را کشف و کنار گذاشت. جعبه‌های متحرک ممکن است قبلاً بر،ب‌هایی روی خود داشته باشند یا ممکن است نیاز به بر،ب زدن با قلم جوهر یا بر،ب ،ب دار داشته باشند. روش بر،ب‌گذاری انتخاب شده باید برای همه افرادی که در بسته‌بندی و تخلیه نقش دارند، ساده باشد.

رنگ جعبه ها را نیز می توان با توجه به اتاق خانه تعیین کرد. هر جعبه را می توان با علامت گذاری با یک نشانگر یا یک تکه نوار رنگی شناسایی و بلافاصله به اتاق تعیین شده منتقل کرد.

6. ساختن مسائل

یافتن بهترین جعبه های مقوایی برای خانه تک، تا حدی به نحوه ساخت جعبه بستگی دارد. یافتن جعبه‌های متحرکی که به ساختارهایی با قابلیت انباشته شدن مسطح می‌شوند، علاوه بر تضمین ذخیره‌سازی و استفاده مجدد از آن‌ها در آینده، باعث صرفه‌جویی در فضا می‌شود.

برای ساده‌تر ، سازماندهی، بسته‌بندی و حمل و نقل آن‌ها، می‌تو،د جعبه‌های متحرک با دستگیره یا چک با،، بر،ب بسته‌ها و سایر ویژگی‌های طراحی را نیز جستجو کنید.

7. قابلیت انباشتگی

قابلیت انباشتگی عاملی حیاتی است که باید هنگام انتخاب بهترین جعبه های متحرک در نظر گرفته شود. جعبه‌ها باید به اندازه‌ای قوی باشند که وزن محتویات و وزن جعبه‌هایی که روی آن‌ها قرار گرفته‌اند را بدون آسیب رساندن به درب، کناره‌ها، پایین یا هر ،مت دیگری از جعبه تحمل کنند.

وزن تمام جعبه ها نباید بیشتر از 50 پوند باشد. بنابراین حمل و نقل، بارگیری و تخلیه آنها بسیار ساده است. استراتژی نحوه چیدمان جعبه ها نیز با دانستن حدا،ر وزن برای هر یک آسان تر می شود. حتی اگر کوچک باشند، باید جعبه‌های سنگین‌تری را در پایین قرار دهید تا به اجسام سبک‌تر آسیبی نرسانند. شما نباید جعبه های متحرکی را که عمدتاً خالی، شلوغ، کج یا مخدوش هستند، روی هم قرار دهید.

8. لوازم حرکت اضافی مورد نیاز است.

اگر جعبه‌های متحرک می‌،ید، احتمالاً باید سایر لوازم جابجایی ضروری مانند نوار بسته‌بندی را به سبد خود اضافه کنید زیرا بیشتر جعبه‌ها برای بسته نگه داشتن آنها به آن نیاز دارند. برای استحکام بخشیدن به جعبه در درزهای آن، در صورت ،ید جعبه سابپار، ممکن است نیاز به استفاده از نوار بسته بندی بیشتر از حد انتظار داشته باشید. یک دالی یا کامیون دستی، و همچنین وسایلی برای محافظت از محتویات جعبه، مانند بسته بندی حباب دار، کاغذ بسته بندی، یا فوم پلی اتیلن، ممکن است منابع اضافی مورد نیاز شما باشد. با در نظر گرفتن تمام این هزینه ها، ،ید کیت بسته بندی می تواند مقرون به صرفه ترین و راحت ترین انتخاب باشد.

نحوه بسته بندی جعبه ها برای جابجایی

نحوه بسته بندی جعبه ها برای جابجایی

منبع تصویر: pods.com

1. لوازم بسته بندی لازم را جمع آوری کنید.

اول از همه، بهترین جعبه های متحرک را دریافت کنید. ممکن است وسوسه ای برای حذف این عمل وجود داشته باشد. به هر حال، چرا وقتی می تو،د مقداری ضایعات مقوا را از محل کار خود یا خواربار فروشی محله جمع آوری کنید، پول اضافی ،ج کنید؟ با این حال، حقیقت این است که اقلام شکننده را فقط باید در جعبه های متحرک جابه جا و نگهداری کرد.

آنها هنگام حمل وسایل شما در یک کامیون متحرک یا ذخیره آنها در یک انبار قابل اعتمادتر خواهند بود زیرا به طور قابل توجهی دوام بیشتری نسبت به سایر مواد متحرک موجود در بازار دارند. جعبه های فرسوده و مستعمل بیشتر احتمال دارد که فرو بریزند و حتی ممکن است با اشکالات ناخوشایند آلوده شوند.

2. موارد را بر اساس دسته بندی مرتب کنید.

قبل از بسته بندی کالاهایی را که از نظر اندازه و وزن مشابه هستند گروه بندی کنید. برای مثال، می‌تو،د هنگام بسته‌بندی اتاق خواب، لوازم جانبی بازی ویدیویی خود هنگام سازماندهی فضای سرگرمی و ظروف نوشیدنی خود هنگام بسته‌بندی آشپزخانه، همه ریزه کاری‌های مورد علاقه خود را گروه بندی کنید. از آنجایی که ا،ر اقلامی که در یک جعبه متحرک بسته بندی می کنید از نظر اندازه، شکل و وزن مشابه هستند، این روش بسته بندی را ساده می کند. علاوه بر این، زم، که همه چیز متعلق به یک اتاق یا منطقه از خانه از قبل مونتاژ شده باشد، باز ، بسته بندی را بسیار آسان می کند.

3. جعبه متحرک را پر کنید.

جعبه متحرک را پر کنید.

منبع تصویر: realsimple.com

هنگام بسته بندی اقلام غیر شکننده در داخل یک جعبه متحرک، می تو،د واقعاً هر اینچ مربع را به حدا،ر برس،د. اگر جعبه های انباشته به درستی پر نشوند، خطر فرو ریختن آنها وجود دارد. هر فضای خالی را با وسایل کوچکتر و بدون ش،تگی پر کنید تا جعبه بیش از حد سنگین نشود. در صورت نیاز از مواد بسته بندی اضافی استفاده کنید تا مطمئن شوید که هر جعبه قبل از آب بندی محکم بسته بندی شده است. اطمینان حاصل کنید که حداقل دو اینچ از مواد بسته بندی در همه طرف اقلام شکننده وجود دارد.

بسیار مهم است که به یاد داشته باشید که وزن جعبه های متحرک شما نباید از 30 پوند تجاوز کند. از کارتن‌های کوچک یا متوسط ​​برای اجسام سنگین مانند کتاب‌ها استفاده کنید تا این محدودیت وزنی را بدون پر ، یا کم‌پر ، رعایت کنید. قابل توجه استفاده کنید کارتن های مقوایی برای چیزهای سنگین تر

4. هر جعبه را ببندید و بر،ب بزنید.

پس از اتمام بسته بندی هر جعبه متحرک را با نوار بسته بندی محکم ببندید. نوار را دور لبه های بالای جعبه بپیچید. در مرحله بعد، یک تکه نوار دیگر را روی لبه های بالای جعبه ،ید. با جلوگیری از فرو ریختن جعبه متحرک در هنگام انباشته شدن، این تکنیک آب بندی به محافظت از محتویات کمک می کند.

نکته آ، اینکه اتاق و محتویات هر جعبه را به وضوح مشخص کنید. علاوه بر کمک به شما، بر،ب زدن می تواند به شما کمک کند تا کارآمدتر باشند، که ممکن است به شما در صرفه جویی در هزینه کمک کند!

سوالات متداول در مورد بهترین جعبه های متحرک

سوالات متداول در مورد بهترین جعبه های متحرک

منبع تصویر: ،mede،-static.com

1. چند بار می تو،د از جعبه های متحرک استفاده کنید؟

تعداد دفعاتی که ممکن است از یک جعبه استفاده شود نامحدود است. برع،، نحوه نگهداری و مراقبت از جعبه متحرک قبل، بعد و در طول فرآیند جابجایی تعیین می کند که در مجموع چند بار می توان از آن استفاده کرد. اگر جعبه تکان بخورد، بسته بندی نامن،، پیچ خورده، تغییر شکل داده یا ش،ته شود و در یک محیط مرطوب و با رطوبت بالا نگهداری شود، ممکن است یک حرکت تمام چیزی باشد که می تواند تحمل کند.

اما اگر اقلام خود را با دقت در جعبه‌های متحرکی که دارای اندازه و استحکام من، برای محتویات هستند بسته بندی کنید، آنها را به درستی بارگیری کنید تا از جابجایی در طول سفر جلوگیری کنید، و سپس آنها را به طور ایمن در مک، خشک نگهداری کنید، ممکن است بتو،د از جعبه‌ها استفاده مجدد کنید. آینده.

2. میانگین تعداد جعبه های مورد نیاز برای حرکت چقدر است؟

در هر اتاق، معمولاً به 10 جعبه بسته بندی کوچک، 8 متوسط ​​و 5 جعبه بزرگ نیاز دارید. به طور طبیعی، با توجه به اینکه اتاق ها ممکن است از نظر اندازه و محتوا بسیار متفاوت باشند، این فقط یک ،ن است. در زیر لیستی از تعداد جعبه معمولاً برای هر اتاق وجود دارد:

  • آشپزخانه: معمولاً برای بسته بندی آشپزخانه به این اندازه به 2-4 جعبه کوچک، 5-6 جعبه متوسط، 4 جعبه بزرگ، 2 جعبه بسیار بزرگ و 4-6 جعبه بشکه ظرفشویی نیاز دارید.

  • اتاق نشیمن: بسته بندی اتاق نشیمن باید آسان باشد، مگر اینکه به ،وان یک کتابخانه یا موزه کوچک تبدیل شود. 4-6 جعبه کوچک، 3-4 جعبه متوسط، 2-4 جعبه بزرگ و 2 جعبه واقعا بزرگ

  • اتاق خواب: به طور کلی، شما باید 1-3 جعبه کوچک، 5-8 جعبه بزرگ، 5-8 جعبه متوسط ​​و 4-6 جعبه کمد لباس در دست داشته باشید. تعداد جعبه هایی که برای جابجایی اتاق خواب خود نیاز دارید به اندازه کمد شما نیز بستگی دارد، بنابراین مقدار را متن، با لباس خود تنظیم کنید.

  • منطقه غذاخوری: شما باید 1-2 جعبه بسته بندی کوچک، 1-2 جعبه متوسط ​​و 2-4 جعبه بشکه ظرفی داشته باشید تا کل منطقه را پر کنید.

  • حمام: بسته به حمام خود فقط به چند جعبه بسته بندی کوچک و یک جعبه با اندازه متوسط ​​نیاز دارید.

همچنین در صورت نیاز به بیرون آوردن وسایل از گاراژ، رختشویی، اتاق زیر شیرو، یا زیرزمین، جعبه های مقوایی تهیه کنید. شما نمی خواهید تمام شود و جعبه های تخصصی برای حمل و نقل چینی و هنر خود ب،ید.

3. بهترین مکان ها برای ،ید جعبه های متحرک کدامند؟

فروشگاه های آنلاین مانند آمازون معمولا بهترین و ارزان ترین مکان ها برای ،ید جعبه های متحرک هستند. در صورت ،ید اینترنتی جعبه ها برای شما ارسال می شود. با این حال، می تو،د به راحتی جعبه های متحرک را در فروشگاه ،ده فروشی محلی خود ،یداری کنید. گران ترین گزینه می تواند ،ید جعبه از یک شرکت جابجایی باشد، اما در عین حال کاربردی ترین است.


منبع: https://www.archute.com/best-moving-boxes/