دسته‌ها
اخبار

بهترین زمان سال یا فصل برای نصب پنل های خورشیدی چه زمانی است؟


پنل های خورشیدی برای تولید برق به نور خورشید و نه گرما نیاز دارند. ا،ر مردم بهار را بهترین فصل یا زمان برای نصب سیستم های خورشیدی می دانند. پس از بهار، روزهای گرم تابستان از راه می‌رسند که می‌تواند خطر آسیب‌دیدگی به جیب یا بودجه شما را به حداقل برساند. برای خنک نگه داشتن خانه در تابستان از وسایل زیادی استفاده می شود. با این حال، دلایل متعددی برای نصب پنل های خورشیدی در فصل بهار وجود دارد. برای استخدام یک نصاب حرفه ای برای نصب سیستم های خورشیدی باید با بهترین شرکت تماس بگیرید. بسیاری از مشکلات به طور خودکار با انتخاب زمان من، برای نصب حل می شوند.

نصب پنل های خورشیدی به خودی خود یک فرآیند طول، است، زیرا نیاز به تایید، مجوز و بازرسی دارد. برای جلوگیری از تاخیر بیشتر در نصب پنل خورشیدی، باید آب و هوا و فصل من، را انتخاب کنید. به خواندن این مقاله ادامه دهید تا بد،د بهترین فصل برای نصب خورشیدی چیست و چرا؟

  • فرآیند کاغذبازی – نصب و راه اندازی خورشیدی نیز نیاز به انجام برخی از اسناد اولیه دارد. شما به راحتی می تو،د تخفیف ها، طرح های ،تی و مشوق ها را در فصل بهار تأیید کنید زیرا نه سرد است و نه خیلی سرد.
  • از عجله تابست، خودداری کنید – ا،ر صاحبان خانه ها پنل های خورشیدی را در تابستان ،یداری می کنند و عجله از آنجا شروع می شود. شما می تو،د با ،ید پنل های خورشیدی در فصل بهار از این عجله جلوگیری کنید و همچنین می تو،د در این زمان به راحتی نصاب های حرفه ای دریافت کنید.
  • کنترل قبوض بالای مصرف برق در تابستان – ،ید، نصب و سایر مراحل پانل خورشیدی حدود 5 هفته طول می کشد. اگر از تابستان شروع به برنامه ریزی کنید، برق ،ده فروشی در حال حاضر هزینه ای را بر بودجه شما وارد کرده است. شما می تو،د فصل بهار را برای صرفه جویی در هزینه های بالای تابستان خود انتخاب کنید.
  • برای مزایای اضافی از پرداخت های مالیاتی سرمایه گذاری کنید – فصل یا زمان بهار به شما امکان می دهد از پرداخت مالیات سرمایه گذاری کنید زیرا بسیاری از افراد در پایان سال مالی اظهارنامه مالیاتی دریافت می کنند. بهترین زمان برای سرمایه گذاری در لوازم خانگی یا انرژی خورشیدی برای معافیت از مالیات و پرداخت های سنگین است.
  • زم، که زمان من، به اوج رسید، خورشیدی را آماده کنید – در فصل تابستان یا هوای گرم بیشترین نیاز را به منظومه شمسی دارید. کارایی منظومه شمسی با هوای گرم افزایش می یابد. شما می تو،د بهترین نتایج را از انرژی خورشیدی بگیرید زیرا مناطق گرم و گرم به وسایل یا برق بیشتری نیاز دارند. نصب خورشیدی در زمان من، به شما این امکان را می دهد که خود را از گرمای سوزان خورشید نجات دهید.
  • ترجیح دادن نور خورشید – پنل های خورشیدی فقط به نور خورشید کافی برای تولید برق نیاز دارند و نه گرما. در عوض، پنل‌های خورشیدی در دمای معمولی گرم عملکرد روان‌تری دارند.

بازده پنل های خورشیدی قبل و بعد از تابستان به دلیل دمای من، معمولی افزایش می یابد. تولید بالای برق از صفحات خورشیدی در ماه های سپتامبر و نوامبر مشاهده می شود.

نتیجه

بهتر است زمان من،ی برای آن انتخاب کنید نصب خورشیدی برای جلوگیری از تاخیر و مشکلات بیشتر ارزش صحیح لوازم و تج،ات الکتریکی را در زمان نیاز خواهید دانست. پنل های خورشیدی را می توان در تابستان به بهترین نحو مورد استفاده قرار داد زیرا خورشید برای مدت طول، در فصل تابستان باقی می ماند. برای دریافت بهترین خدمات در شهر، گواهینامه ها، ثبت نام و مجوز نصب کنندگان را بررسی کنید.


منبع: https://www.archute.com/time-to-install-solar-panels/