دسته‌ها
اخبار

بهترین لپ تاپ های گیمینگ دنیا؛ معرفی برترین لپتاپ های مخصوص بازی پلازا | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ های گیمینگ دنیا؛ معرفی برترین لپتاپ های مخصوص بازی پلازا | behtarin-laptop

در این مطلب سعی کردیم با یادآوری محدودیت‌های یک دستگاه لپ‌تاپ، ملاک‌های بررسی و انتخاب محصول مطلوب را به ترتیب بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون اولویت بازگو کنیم. همچنین پیشنهادهایی را در موردِ انتخاب تراشه‌ی گرافیکی و ترکیب آن با پردازنده‌های مناسب بر اساس تجربیات کسب شده از بررسی‌های قبلی ارائه کردیم که احتمالا کار گیمرها را برای انتخاب مدل‌های مطلوب در ماه‌های آتی آسان‌تر خواهد کرد. سری لپ تاپ‌های IdeaPad Gaming شرکت لنوو از محصولات خوش‌قیمت گیمینگ این کمپانی محسوب می‌شوند که به لطف قیمت و سخت افزار مطلوب خود، در یکی دو سال اخیر کاربران بسیاری را به خود جذب کرده‌اند. لپ تاپ HP – EF2126WM – E یکی از محصولات نسبتاً مقرون به صرفه‌ی کمپانی HP است که از سخت افزاری قابل قبول بهره می‌برد.

  • لپ تاپ Victus دارای طراحی جذاب و شیکی است که می تواند هر سلیقه ای را جذب خود کند.
  • نمایشگر ١٢۰ هرتزی و تنوع پورت‌ها در IdeaPad Gaming 3-U می‌توانند برای گیمرها جذابیت بیشتری ایجاد کنند.
  • از دید شهر سخت افزار در حال حاضر لپ تاپ هایی که در محدوده قیمتی بین 28 تا 35 میلیون تومان هستند، بیشترین ارزش خرید را دارند و از این محصولات می‌توان انتظار عملکردی خوب و دوام طولانی داشت.
  • اولترابوک ADATA XPG XENIA 14 – i7 با یک نمایشگر 14 اینچی، طراحی باریک، بدنه‌ای از جنس آلیاژ منیزیم و وزنی در حدود 970 گرم یکی از بهترین محصولات ADATA است.

در راهنمای خرید بهترین لپ تاپ تا 40 میلیون تومان به معرفی دستگاه‌هایی می‌پردازیم که برای مصارف خانگی، اداری،‌ دانشجویی و بازی مناسب هستند. اگر برای خرید لپ‌تاپ مورد نیاز خود بودجه چهل میلیونی را در نظر گرفته‌اید، ادامه این مقاله را از دست ندهید. این لپ تاپ به دلیل داشتن سرعت پردازش بسیار بالا و کیفیت خوب در این لیست قرار گرفته است. اگر به دنبال خرید لب تاب حرفه ای برای انجام کارهای گرافیکی هستید و بیشتر از 30 میلیون تومان نمی توانید هزینه کنید ، بهترین لپ تاپ اچ پی Pavilion 15-dk0056wm لپ تاپ تا 30 میلیون تومان است.

لپ تاپ اچ پی 15 اینچی مدل Victus 15-fa0031dx پردازنده Core i5-12450H رم 32GB حافظه 512GB SSD گرافیک 4GB GTX1650

512 گیگابایت حافظهٔ پرسرعت SSD که بهترین سرعت را در انتقال داده دارد و تأثیر مستقیم در راندمان کاری لپ‌تاپ شما دارد. با من همراه باشید تا بدون اتلاف وقت بریم سراغ معرفی بهترین لپ تاپ ایسوس در رنج قیمت 40 میلیون تومان. شما با توجه به نیازهای خود می‌توانید مدل‌های مختلفی را برای خرید انتخاب کنید اما به صورت کلی لنوو لژیون 7 را می‌توان بهترین لپ تاپ تا 40 میلیون تومان معرفی کرد. کارت گرافیک انویدیا RTX 3060 انجام بازی با رزولوشن 4K را (حداقل در عناوین محدودی) امکان‌پذیر می‌سازد و صفحه کلید RGB آن را می‌توانید بنا به نیاز خود شخصی‌سازی کنید. صفحه نمایش اولد آن بیشتر به رویا شباهت دارد و بسیار زیباست؛ اما عمق رنگ و کنتراست را فدای نرخ نوسازی می‌کند.

خرید لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل legion 5 _ A

در کنار این گرافیک، پردازنده Ryzen 7 شرکت AMD، رم بالا و اس اس دی از نوع PCIe خیال شما را بابت اجرای هر بازی و نرم افزار سنگین تا حدود زیادی راحت می کند. که تمامی بازی های روز را با تنظیمات بسیار بالا، به راحتی و روان اجرا می کند. طراحی جذاب خروجی های هوا نیز یکی دیگر از بخش های جذاب این لپ تاپ پرچمدار محسوب می شود. اگر طرفدار صفحه نمایش بزرگ هستید، در این بازه قیمتی لپ تاپ Legion 5 Pro-HC برند لنوو می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد. نمایشگر این مدل 17.3 اینچی با رزولوشن 1080p است که رفرش‌ریت 360 هرتز را در اختیار شما قرار می‌دهد.