دسته‌ها
اخبار

بهترین نکات را برای یک حیاط خلوت شیک دریافت کنید


با نزدیک شدن سریع بهار، ممکن است به فکر زیباتر شدن باغ خود افتاده باشید، بنابراین می‌تو،د هر مهم، را که به اطراف می‌آیند شگفت‌زده کنید. با این حال، پس از یک زمستان طول،، ممکن است باغ شما برای پوشیدن کمی بدتر به نظر برسد. خوشبختانه، مارس و آوریل محبوب ترین ماه ها برای باغبانان برای شروع یک پروژه جدید است، بنابراین اگر باغ شما در حال حاضر در بهترین حالت خود نیست ناراحت نباشید.

ممکن است از خود بپرسید که چه کاری می تو،د با باغ خود انجام دهید و این در نهایت به فضا، زمان و بودجه بستگی دارد. تغییرات کوچک می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند، اما پروژه های بزرگتر بی،ه بیشتری خواهند داشت. طبق جدیدترین داده ها، مبلغی که برای بازسازی باغ در بریت،ا در سال 2021 هزینه شد 670 پوند بود. این به شما مقدار زیادی برای کار می دهد.

اکنون زمان تصمیم گیری است و ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا این تصمیم کمی ساده تر شود. از میان بازسازی های شیک باغ زیر را انتخاب کنید تا فضای بیرونی خود را به باغ رویایی خود تبدیل کنید.

مبلمان راحتی بگیرید

نکاتی برای حیاط خلوت شیک

منبع: pinterest.com

اولین چیزی که باید برای اضافه ، سبک به حیاط خلوت خود اضافه کنید مبلمان است. مبلمان راحت و شیک باغ شما را به مک، عالی برای برگزاری باربیکیو در تابستان تبدیل می کند و فضای بیرونی شما را به پناهگاهی برای خنک شدن تبدیل می کند.

با این حال، اگر باغ شما هیچ گونه محافظتی در برابر عوامل ایجاد نمی کند، پس مطمئن شوید که برای پوشاندن مبلمان خود پارچه برزنتی تهیه کرده اید وقتی باران شروع به با، کرد

یک آشپزخانه در فضای باز

نکاتی برای حیاط خلوت شیک

منبع: pinterest.com

اگر فضای کافی دارید، یک آشپزخانه در فضای باز می تواند چیزی باشد که از حیاط خلوت شما کم شده است. آشپزخانه های فضای باز به طور فزاینده ای محبوب شده اند تا جایی که بیشتر به ،وان یک ویژگی استاندارد در نظر گرفته می شوند تا یک ویژگی اضافی.

وقتی تابستان فرا می رسد، این غذاها برای تهیه وعده های غذایی مورد علاقه شما من، هستند، زیرا خورشید به باغ شگفت انگیز شما می تابد.

گیاهان یا گلها

نکاتی برای حیاط خلوت شیک

منبع: pinterest.com

این ارزان‌تر است اما راهی آسان برای شیک‌تر ، باغ شماست. افزودن گیاهان و گل‌ها، باغ شما را به بهشتی رنگارنگ تبدیل می‌کند که مهمانان مجذوب آن می‌شوند. بعلاوه، کاشت و پرورش آنها نیز یک سرگرمی سرگرم کننده است!

آتش سوزی

نکاتی برای حیاط خلوت شیک

منبع: pinterest.com

مدت‌هاست که آتش‌دان‌ها محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند و آنها را به باغ‌هایی در هر اندازه اضافه می‌کنند. بسته به بودجه شما می توان فایرپیت ها را در مغازه ساخت یا از مغازه ،یداری کرد. هنگامی که در محل قرار گرفت، باغ شما زم، که شب فرا می رسد، محیط ایده آلی خواهد داشت و گرمای لازم را برای گپ زدن با دوستان در صبح زود به شما ارائه می دهد.

باغ شما مک، فوق‌العاده برای گذراندن بهار و تابستان است، بنابراین تغییرات و سرمایه‌گذاری‌های لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که امسال و سال‌های آینده نیز از آن استفاده کامل خواهید کرد.


منبع: https://thearchitecturedesigns.com/tips-for-a-stylish-backyard/