دسته‌ها
اخبار

بهترین پخش کننده نی برای ماندگاری عطر خانگی


چگونه از رید دیفیوزر استفاده کنیم؟

دیفیوزر نی تعمیر و نگهداری کمی دارد، زیرا پس از راه اندازی نیازی به مراقبت منظم ندارد. برای استفاده از دیفیوزر، با برداشتن چوب پنبه بطری و قرار دادن نی ها در روغن شروع کنید. اطمینان حاصل کنید که نی ها را به طور مساوی از هم جدا کرده اید تا عطر به آرامی در اتاق شما پخش شود.

مدت زم، که یک پخش کننده نی معطر باقی می ماند بسیار به مقدار روغن موجود در بطری و تعداد نی ها بستگی دارد. تعداد نی ها را در پخش کننده های روغن با توجه به میزان عطری که می خواهید تنظیم کنید. همچنین همه دیفیوزرها باید از نور مستقیم خورشید دور باشند زیرا گرما باعث می شود اسانس سریعتر جذب شود.

روغن ها معمولاً 3 تا 6 ماه دوام می آورند، بسته به مقدار روغنی که پخش کننده نی دارد. ا،ر دیفیوزرها را می توان با رایحه دلخواه دوباره پر کرد و به راحتی می توان آنها را به صورت آنلاین ،یداری کرد.

پخش کننده نی چگونه کار می کند؟

دیفیوزر نی مانند فانوس های نفتی عمل می کند. نی های حصیری حدود 20 کانال دارند که اسانس را از بطری خیس می کنند. به دلیل ماهیت روغن، کانال ها روغن پخش کننده را در برابر گرانش به سمت بالا وادار می کنند و عطر را از طریق تبخیر در هوا آزاد می کنند. برای به حدا،ر رساندن حدا،ر سود پخش کننده نی، باید نی ها را هر از چند گاهی در ظرف برگرد،د.

راهنمای ،ید برای بهترین پخش کننده های نی

1. نی

انواع مختلفی از مواد نی، چوب بامبو، مصنوعی و چوب حصیری وجود دارد. بهترین نی ها از مواد حصیری ساخته شده اند که برای تبخیر ایده آل است و بنابراین برای ،یبات بدون الکل من، است.

قبل از ،ید یک پخش کننده نی، مواد نی را بررسی کنید

اعتبار تصویر: craftovator.com

نی‌های حصیر دارای کانال‌های شفافی در داخل ساقه‌ها هستند که روغن‌ها در نی جذب می‌شوند و سپس در اتاق شما پخش می‌شوند. اگر از آب به ،وان پایه خود استفاده می کنید، می تو،د از سیخ های بامبو نیز استفاده کنید.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید طول نی است. اندازه آنها باید حداقل دو برابر ظرف باشد تا عطر و بوی ثابت تری بدهد. نی کوتاهتر در ابتدا عطر قوی ایجاد می کند، اما معمولا ماندگاری ندارد.

2. زیبایی شناسی

مهم است که یک پخش کننده نی انتخاب کنید که با سبک دکور شما و قطعات دکور موجود هماهنگ باشد. به دنبال پخش کننده نی بروید که فضای شما را با رایحه و ظاهر بیرونی هماهنگ با استایل شما تحسین می کند. همچنین، دیفیوزری را انتخاب کنید که تن، خوبی داشته باشد و نسبت نی به بطری متعادلی ایجاد کند.

یکی را با یک بطری زیبا برای افزایش زیبایی شناسی تهیه کنید

اعتبار تصویر: tagcousa.com

3. ،یب رایحه مکمل

انتخاب رایحه ای که فضای شما را تحسین کند به اندازه انتخاب بهترین پخش کننده نی مهم است. به سراغ عطرهایی بروید که دوست دارید ،یب کنید، فلفل سیاه، اسطوخودوس، یلانگ یلانگ، رایحه های غنی مانند چوب، و حتی رایحه های تازه مانند مرکبات یا ن،اع.

اطمینان حاصل کنید که عطر فضای شما را تحسین می کند

اعتبار تصویر: real،me.com

هنگام انتخاب بهترین عطر برای فضای خود، به اندازه فضایی که پخش کننده نی را در آن قرار می دهید توجه داشته باشید زیرا رایحه هایی مانند مرکبات سریعتر تبخیر می شوند و بنابراین ممکن است ماندگاری نداشته باشند.

4. دارای گردن باریک

انتخاب محصولات نی دیفیوزر با گردن باریک به شدت توصیه می شود. همه محصولات پخش کننده به خوبی کار می کنند، اما گردن باریک مانع از تبخیر ،یب اسانس از طریق گردن به جای پخش شدن از بالا می شود.

یک بطری پخش کننده نی با گردن باریک باعث می شود ،یب روغن شما به جای تبخیر شدن از طریق گردن، از بالا پخش شود.

اعتبار تصویر: ouroily،use.com

5. از روغن های ضروری با کیفیت بالا استفاده کنید

برای داشتن بهترین بو در خانه خود، محصولات باکیفیت را از تامین کنندگان معتبر ،یداری کنید. همه فرآورده های نفتی از بهترین کیفیت برخوردار نیستند، زیرا برخی از آنها کم آب شده اند.

اسانس های با کیفیت بالا

اعتبار تصویر: 100percentpure.com

،ید روغن های باکیفیت تضمین می کند که بهترین بهره را از پخش کننده نی خود ببرید. علاوه بر این، سعی کنید از روغن های طبیعی بدون الکل، بدون فتالات و پارافین استفاده کنید.

سوالات متداول در مورد بهترین پخش کننده نی

1. بهترین پخش کننده نی چیست؟

را Cocodor Signature Reed Diffuser بهترین است زیرا دارای قابلیت کنترل بوی دوستانه است. همچنین دارای چوب های پارچه ای است که می تو،د به راحتی آنها را برگرد،د. محتویات این دیفیوزر نیز حاوی هیچ محتویات مضری نیست و آن را برای ریه ها ایمن و گزینه ای سالم تر می سازد.

2. نی دیفیوزرها برای چیست؟

پخش کننده نی یک محصول عطر خانگی است که اجازه می دهد عطر به طور مداوم در هوا در اتاق پخش شود. این فرآیند باعث می‌شود اتاق بوی تازه‌ای بدهد زیرا پخش‌کننده‌های نی عطری ماندگار برای همه فضاها تولید می‌کنند.

3. آیا پخش کننده های نی سالم تر هستند؟

پخش کننده های نی سالم تر و ایمن تر از شمع های معطر هستند. این به این دلیل است که آنها از شعله های باز (که ممکن است باعث آتش سوزی شود) برای تولید بو استفاده نمی کنند. پخش کننده های نی نیز بدون تولید دوده و سایر سموم کار می کنند.

4. پخش کننده نی لو، چیست؟

یک پخش کننده نی لو، از مواد طبیعی، چوب نی و اسانس استفاده می کند تا رایحه های ماندگار و مجلل را به هر فضایی اضافه کند.

5. بهترین درصد برای پخش کننده نی چیست؟

به یاد داشته باشید که محلول های بسیار غلیظ هنگام مخلوط ، عطر شما برای پخش کننده های نی به خوبی کار نمی کنند. بنابراین، بخش های خود را روی 75-50٪ روغن پخش کننده تا 25-50٪ روغن معطر نگه دارید. برخی از عطرها مانند و،ل غلیظ هستند و فقط باید در درصدهای پایین استفاده شوند. ی،ی 25% رایحه و 75% افزودنی.

6. آیا تمام چوب های نی دیفیوزر را در یک نی دیفیوزر قرار می دهید؟

تعداد چوب هایی که در دیفیوزر قرار می دهید کاملاً به شما بستگی دارد. اگر عطر قوی تری دوست دارید، استیک های بیشتری اضافه کنید و همچنین مطمئن شوید که آن ها را برگرد،د تا انتهای اشباع شده در هوا معلق بماند تا رایحه بیشتری تولید شود.

7. پخش کننده نی بهتر است یا شمع معطر؟

هم پخش کننده نی و هم شمع فواید خود را دارند. با این حال، انتخاب شما بستگی به نحوه استفاده از آن دارد. شمع های معطر برای آرامش عالی هستند. با این حال، اگر می خواهید عطری ماندگار در خانه خود داشته باشید، احتمالاً باید به سراغ پخش کننده های نی بروید.

8-آیا پخش کننده های نی بهتر از خوشبو کننده هوا هستند؟

پخش کننده های نی بهتر از خوشبو کننده های هوا هستند زیرا ماندگاری عطری را ارائه می دهند. اگرچه قبل از انتشار عطر به اتاق زمان بیشتری می برد، اما بوی طول، تری باقی می ماند. از طرف دیگر، خوشبو کننده‌های هوا فقط برای طراوت کوتاه مدت اتاق من، هستند زیرا به سرعت در اطراف اتاقی که اخیراً اسپری شده پخش می‌شوند.

9. پخش کننده نی را در کجا نباید گذاشت؟

حرکت و حرکت عمومی در اتاق تضمین می کند که عطر به خوبی در داخل خانه پخش می شود. بنابراین، قرار دادن دیفیوزر نی در یک منطقه پر تردد، آن را بیشترین تاثیر را خواهد داشت. همچنین اطمینان حاصل کنید که از قرار دادن آن در نزدیکی دستگاه های تهویه مطبوع یا درهای منتهی به بیرون خودداری کنید، زیرا باعث از بین رفتن عطر می شود.

10. آیا استفاده مجدد از چوب های پخش کننده نی اشکالی ندارد؟

استفاده مجدد از میله های پخش کننده می تواند بسیار وسوسه انگیز باشد. با این حال، ایده خوبی نیست زیرا با گذشت زمان اشباع شده و مسدود می شوند. از این رو عطر حاصل از روغن کارایی خود را از دست می دهد.

بهترین چیز در مورد پخش کننده های نی این است که دارای چوب هایی هستند که می توانند تا شش ماه قبل از نیاز به تعویض دوام بیاورند.


منبع: https://www.archute.com/best-reed-diffusers/